Naja Alan Wake's American Nightmare draait wel meer om snelle actie. Misschien doelde je daarop? Haha. Blijft afwachten trouwens voor mij. Constant de ene na de andere vijand afknallen is leuk, maar past toch niet helemaal bij Alan Wake. Maar misschien valt het mee.
Quick Look EX: Iron Brigade: Rise of the Martian Bear. Double salutes FTW! Ziet er weer vet uit. Hoop dat deze expansion voor een zacht prijsje wordt verkocht. Need.Moar.Lasers!
Heb een code ontvangen voor Gotham City Impostors beta in mijn mailbox, dus we gaan eens checken wat dit precies is.
Voor een code van de Beta van Gotham City Imposters zie in de spoiler. Spoiler FHKCH-MDQF9-6XTG3-33KTM-TQQTZ Ik heb geen zin / tijd om em zelf te spelen.
Heb net een paar uurtjes Gotham City Impostors gespeeld, en het is wel geinig. Het is wel echt een arcade shooter (frags vullen na 10 seconden weer aan, je kunt je hp bij bepaalde plekken weer opladen etc.) en er zit ook genoeg humor in. Toch denk ik niet dat ik hem ga kopen, want na een tijdje heb je het wel gezien.
Heb em zelf nooit gespeeld, maar het ziet er wel leuk uit. Net als Beyond Good & Evil HD; het soort game wat ze tegenwoordig niet meer maken. XBLA, wat zouden we toch zonder je moeten.
Nice, enige indicatie wanneer die komt? Ik moet sowieso eerst Origins en Rayman 2 (op 3DS) nog uitspelen.
Is er iemand die het spel Fusion: Genesis heeft? Het is écht heel gaaf! Alleen snap ik iets niet helemaal. Ik heb in Slot A een Sentient geplaatst. En in Slot B een wapen. Opereert dit wapen nou automatisch, of moet ik daar ook nog iets mee? Want mijn 'normale wapen' (rechter thumbstick) doet het altijd. Oh, en ik had laatst een missie. Ik kreeg een ander schip. Ik kon niet bewegen én niet schieten. Snap ik iets niet?
Verdorie, verlies je even een heel stuk bij Beyond Good & Evil HD door een domme glitch. Deze video is van maart vorig jaar, dus het is nooit gepatched. Lekker hoor Ubi... En er is natuurlijk geen Restart from Checkpoint optie of een mogelijkheid om mezelf van kant te maken (ingame )
The Simpsons arcade game (coin up) krijgt zijn XBLA release. Man, wat heb ik die game veel met vrienden in de automatenhal en op de kermis gespeeld! Samen met The X-men arcade waren dit toch wel de vetste machines. Dat waren nog eens tijden. Quik look!
Hij is al online, ik heb hem vanavond al 2x doorgespeeld. Verwacht spoedig (enkele dagen) een review op de mainpage. In die zelfde hal heb ik hem vroeger ook vaak gespeeld. Eeuwig zonde dat die rijdende arcadehal op een gegeven moment op hield... Sindsdien weinig meer op de kermis geweest.
Gotham City Imposters is eindelijk uit! En ik moet zeggen dat het me na het spelen van de (lichtelijke crappy) beta zeker niet tegenvalt. Leuk!