PDO Level select activeren

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xmaster, 26 apr 2003.

  1. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik wil graag levels herspelen in Panzer dragoon Orta. Daarvoor wil ik die level select cheat gebruiken

    (omhoog,omhoog,omlaag,omlaag,links,rechts,links,rechts, blauw geel wit- zo uit mijn hoofd)

    maar waar moet je dat invoeren: In het hoofdmenu staat erbij, maar waar is dat. Het stukje van 'press start' of het stuk waarbij je 'new game' kan kiezen etc. Of moet het ergens in het spel ??? En ik hoor ook helemaal geen invoergeluidje als ik het heb ingetypt :eek:

    Enne, waar kan ik dan een level selecteren als ik het geactiveerd heb.

    Overgins, dit is de enige cheat die ik gebruik. Ik wil gewoon sommige prachtige levels herspelen. :p
     
  2. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    waar je new game kan selecteren is meestal het hoofmenu en als er staat in het hoofdmenu moet het daar!!!
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    speel de game gewoon 20 uur lang, of speel hem uit op easy,normal en hard:p
     
  4. niels-dvd

    niels-dvd www.xboxspecials.nl

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    hi. iemand inmiddels de code al geactiveerd gekregen? graag toelichting!
     
  5. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Geweldig idee! Ik ben gewoon helemaal lyrisch over dit spel. Het is gewoon een sprookje.

    ik ga deze cheat naar hartelust gebruiken als ik m eenmaal uit heb gespeeld :D Of unlock je dan al level select?

    Trouwens als je via lvl select werkt, kun je dan toch op geldige manier je scores verbeteren? Ik heb nu nl. C B C B C B C ranks etc. voor mn lvls (komt precies zo uit, best geinig) en ik wil overal eigenlijk wel op zn minst B's van maken. Liefst A's natuurlijk :p Maar kan dat dmv de lvl select code of moet je gewoon het hele spel herspelen?
     

Deel Deze Pagina