1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als adoption erin komt moet dat kind niet met zijn klauwen aan mijn drankvoorraad komen. :mad:
    In RL drink ik niet eens, maar dat terzijde.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    #^%$^#%&^$^*(*&$( :mad: GRMBL!

    Net de patch geinstalleerd, maar helaas. Tonilia heeft nog steeds alleen maar de dialoog voor het upgraden van de thieves armor. En niet barter en verkrijgen guildleaderarmor. Nog niet de laatste Achievement .... |:-
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je per se die achievement wilt kun je misschien een nieuwe game beginnen en dan alleen maar Thieves Guild doen. Je weet toch al wat je te wachten staat dus je zal er vlot doorheen gaan. Zodra je die achievement hebt gehaald gewoon verder gaan met je oorspronkelijke game.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb 200+ uur in de game zitten. Ik ga niet voore $%&%&* achievemt nog eens tig uur door die quest en opdrachtjes heen zitten worstelen (die als low level ook nog eens een stuk lastiger zijn). Ik hoor die achievement gewoon te hebben...

    Beth zorgt maar dat ze het fixen. Maar volgens de patchnotes zou het gefixed moeten zijn ...

    Twijfel nog of ik de moeite zal doen om een post op de officiele forums zal doen ...
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Maar als Bethesda er niks aan gaat veranderen, heb je het maar te nemen.

    Dus heb je er vrijwel niks anders opzitten. Toch?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Je mist het hele punt. Ze horen het gewoon te fixen, daar klagen al zoveel mensen over op de forums. Ik ben er een van en moest na die achievement door een andere bug 11 levels terug. Dit soort dingen zijn heus wel te fixen en moet je imo gelijk aanpakken voor ze aan DLC beginnen, wat helaas de volgende stap lijkt te zijn.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gast, wat zeik je? Je doet hartstikke moeilijk over een Achievement. Dan mag ik aannemen dat je die héél graag wilt? Als dat zo is, dan neem je toch gewoon de moeite? Kom aan...
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Welke bug heb je dan Gakkie, zuur voor je in ieder geval. Patch 1.4 is in ieder geval gigantisch qua dingen die het patcht. Zowat alle quests en andere dingen die problemen veroorzaakte zijn gepatcht. Zelf eindelijk wat sidequests en quests kunnen afronden, ook nu gelukkig verder met de Thieves Guild.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Fuck Yeah! Ik had al mijn armor verkocht voor Tonillia vroeg me wat te inleveren. Thieve Guild hebben we het over. Nergens niet een stukje armor kunnen vinden meer, maar na het downloaden van de patch: In de armory van TG achter in de kamer in een kast stonden een stel boots. Fuck yeah. Tonillia exchance is uit mijn questlog, na fokking 2 maanden. \o/
     
  10. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    er bestaan dus wel dwavenmannetjes? nog nooit 1 gezien en ben al weer lvl 70, in die dwarven grotten zijn altijd alleen robots en falmers
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe kom je opeens bij die vraag?

    En wat je vraag betreft, ja en nee. Voor zover ik weet kom je ze in geen enkel spel tegen. Maar de lore beschrijft dat de Dwemer een elfenras is (zie het woord 'mer') dat altijd ongergronds leefde. Ze zijn waarschijnlijk ten onder gegaan aan hun eigen creaties.
     
  12. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    die vraag nadat ik dat toffe filmpje zag paar pagina's terug, waar je 500 dwarvenwarriors ziet vechten, maar die zijn er ook bij-ge-mod?
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, zo! Dat zijn gewoon mensen NPC's die de modder in Dwarven armor heeft gestoken.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zou best Gimli achtige Dwergen in Skyrim willen hoor. Laat daar maar een MOD van komen.
     
  15. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    voel me nu echt stom dat ik dat niet zelf had bedacht
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689

    Tuurlijk wel, dan laat ik het zo ...

    Chill dude! Ik zeik helemaal niet. Ik heb alles wat er voor die achievment (en dat is best veel) al lang gedaan alleen een npc mist de juiste dialoog. Dat is een fucking bug en eentje die ze in deze patch zouden fixen! Niet dus. En ik heb al de 'moeite' genomen om 200+ uur te spelen ...tssssk

    En ik zeik niet dat ik geen moeite wil doen voor een achievement, want ik heb er alles al voor gedaan alleen ik krijg hem niet ...

    Ow, dat ga ik ook proberen, hopelijk is dat bij mij ook zo. Dan zou het kunnen lukken ...
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Je moet zijn in die kamer waar die apprentice, expert en master etc chests staan. Daar achterin in een open kast op de 3e plank geloof ik. ;)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Spellbreaker. :)

    En zelf vind ik dual wield swords + de shout Elemental Fury erg goed. Neem een potion met defense tegen lightning.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Voor de zoveelste keer hoor ik die Spellbreaker, ik ga het nu maar eens opzoeken op Wikia. Want ik heb dat ding echt nodig, dat is duidelijk :D
    En de enige potion die kan helpen is de resist shock potion,14 % bescherming tegen shock damage...erg weinig dus. Ben bang dat ik hem niet ga slopen nu.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina