vakantie Mannuh, Zondag a.s. en volgende week woensdag ben ik er even niet. M.b.t. de scirocco cup gaat Bassie als host optreden, dus da komp goed. M.b.t. de Scirocco cup op 15-2 zal mijn startplek ingevuld kunnen worden door de eerste op de backup lijst: Alpha, als hij dat wil natuurlijk . Succes op de Nordschleife en blijf daar niet te lang hangen anders mis je het vliegtuig naar America. @ Nori minder drinken!! :b:, mis je de pit niet grt A
Super, ik doe graag mee. Even hier ook mijn vraag, ik hoorde gister dat ook anderen met een nieuwe cup bezig zijn, stuur me even pb:
Het viel wa tegen op de laatse race voor mij maar ik wil wel niemand met een vinger wijzen het was toch ook leuk !!
Voor mij ging de 2e heat juist verassend goed! De eerste lap was lichtjes chaotisch. Heel klein tikje tegen iemand voor mij, en toen kwam Nori heel zachtjes tegen mij aan. Allebei hadden we gelijk super veel body schade terwijl het meer bumper kusjes waren. Leek wel alsof ik er sneller door werd en liep uit op de groep. Stond ruim achter op de eerste 2 totdat ik tot mijn verbazing vlak achter menno terecht kwam toen hij de pit uit kwam. Stond toen nog steeds 3e want Nori moest nog pitten. Hij miste de pits waardoor ik er zo voorbij kon. Mischien dat ik hem ook had ingehaald als hij de pits goed had genomen, maar ik was wel ff blij. Aan het einde stond ik slechts een paar seconden achter Menno. Echt de beste heat tot nu toe voor mij was dat. 1e heat ging wel redelijk Kon geen grip vinden met de auto. Pas de laatste paar rondes kwam de feel er eigenlijk pas in. Het was jammer genoeg al te laat om plekken te veroveren. Anderen boven mij waren ook gewoon weer snel toen. 7e plekje was dus wel prima.
Cleane tijd via hotlappen in 4e ronde al. Nou alleen kijken of ik deze tijd ook in een online racelobby kan rijden, Vorige keer op de Nurburgring GP had ik ook een redelijke tijd in hotlappen en daarna in de online racelobby was de auto niet vooruit te branden.
Ach kan gebeuren. Is er nog geen filmpje gemaakt van vorige race? Hier is foto van juniorr http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=7343995&full=true
Sportieve reactie ... Respect Nee, er is nog geen filmpje gemaakt van de laatste race. Ik houd op dit moment even een break wat betreft de montages, en besteed mijn tijd aan KOAR en straks ME3.
Nette tijd, ik was nu juist sneller in de race dan in hotlap, maar had ook nog niet heel veel geoefend. Ben benieuwd hoe het morgenavond gaat.
kwalificatie ging redelijk, 9e, had op zn best 8e kunnen worden. Heat 1 begon lastig, met zn 3en naast elkaar, mn duim maakte een ongecontroleerde beweging, waardoor ik in een slip raakte en Bassie raakte, nogmaals excuus daarvoor! Daarna moest ik een inhaalrace aangaan en zowaar lukte het nog om het gat te dichten en uiteindelijk 11e te worden. Heat 2 erg voorzichtig gedaan, 11e geworden, maar niet tevreden, ik merk dat het gat met de middenmoot kleiner wordt en ik kon veel langer de aansluiting houden. Ik had ook heel veel momenten, vooral in het begin dat ik echt sneller was maar ik er niet langs kon/durfde, dat had ik ook twee keer aan het eind van de ronde. Dan moest ik echt in de remmen waardoor je weer teveel vertraagd en er weer een gat ontstaat. Dan reed ik dat in 1 ronde weer dicht, maar dan gebeurde hetzelfde weer. Als dat inhalen en close achter iemand rijden beter gaat kan ik dus nog plaatsen opschuiven, maar dat is al een stuk beter dan sowieso de aansluiting niet hebben en een of tweenalaatste worden elke keer
Helaas geen kwalificatie screenshot, ivm vastlopende xbox 360 Ronde 4 Heat 1 13. Bergje 14. BassieBaas Ronde 4 Heat 2 13. Junior 14. Mt Cook