1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    HELD! Die stonden er niet voor de patch. Tis gelukt \o/
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij pleurde hij in dat vijvertje waarna hij gedesorienteerd in rondjes bleven ronddobberen. :+ Misschien een idee.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Nee niet nodig meer, hij is dood :D. Ik lokte hem naar boven waar een soort gate was, dus ik ging aan de andere kant staan en vanuit daar de hendel gebruikt. Dus ik achter die gate staan en lightning bolt enzo op hem afschieten en hij deed niks, om een of andere reden valt ie dan niet aan...nou helemaal prima :D.

    Even een vraagje over iets anders. Ik ben een warrior met soms magic erbij. Dus ik kan tijdens de College of Winterhold quests gewoon mijn Scaled armor aandoen en magic gebruiken, maar stel je wilt 100% een magier zijn en dus ook die robes blijven dragen......hoe kun je jezelf beschermen tegen dingen als pijlen enzo? Want die ward magic die je krijgt is puur tegen andere magic, niet tegen pijlen en dergelijken.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch ook wards die armor rating increasen?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Pak van je hart kennelijk. Graag gedaan hoor! ;)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat is wel erg cool! Want ik heb nu een vette Thalmor robe en die wil ik wel een tijdje dragen, ziet er echt cool uit en het is weer eens wat anders dan die warrior armors.

    Oh maar nu zie ik ook dat de gloves en boots totaal geen bescherming bieden. En ik kan het maser van Molokrei ook niet dragen samen met de robes, kutzooi! Het is zeker niet mogelijk om armor/robes zodanig up te graden dat ze echt veel meer bescherming bieden zeker? Volgens mij kun je robes niet eens upgraden.....zou eigenlijk ook best vaag zijn, haha.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2012
  7. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan zelf gruwelijk goed armor maken. je moet die dingen die bonusen geven kapot maken op enchanter en op beter armor enchanten, ik heb nu deadric en standaard ketting,ring. ik heb 4x +46% meer dmg met boog en 1handed, 50 levenpunten meer, en kan iets van 80 meer tillen.

    en ook een setje met 4x 25% minder kosten voor destruction: oneindig de beste spell casten, in combi met dualcast die de enemy staggert kan je iedereen aan, ook op master, behalve dan ancient dragons, damn met 1 vuurbal ben je dood. 350 leven en 400 armor ofzo. bam weg
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Check eens een paar pagina's terug en verder. ;)
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nou sorry hoor grote vriend. ;)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Tering wat vet man, waarom zijn sommige dingen er uit gehaald denk je dan :'-(
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.780
    What the hell. Had al die dingen er in geflikkerd en Skyrim was gewoon 100 keer beter geweets _O_
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja dat vroeg ik me dus ook af. Als ze dit ff in een weekje doen? Ze hadden best nog wat toffe creatures erbij kunnen doen. :9 Zoals die goblins en zo.

    Nouja, in ieder geval een voorproefje wat er ons misschien nog te wachten staat. :)
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ranged kill cam!! Die heb im gemist!!
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Huisje bouwen, dat mis ik. Vooral omdat het in mijn ogen een link met Morrowind legt, als ik Willem goed begrepen heb in het Oblivion topic geloof ik. Lijkt me erg vet om dit in een Skyrim variant te zien. = Sims stijl. Come es nala. :+
     
  16. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool! Huisje bouwen lijkt vooral vet, en ik snap niet waarom ze goblins hebben weggelaten, nu krijg ik het gevoel dat ze zijn vervangen door falmers, vind goblins toch toffer...

    Dat er in de cave's vele donkerder is moet er van mij nie in, want dat maakt het spel onspeelbaar...

    Nog een vraagje: Is het normaal als je na 100 uur spelen en level 56 nog steeds geen storm astronauch bent tegengekomen?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee, dat is niet normaal. Ik denk dat je gewoon erg veel pech hebt, want voor zover ik mij kan herinneren zitten ze er wel in. Ik heb er zelf al een aantal gehad als ik me goed herinner. Wellicht is dit nog wel in de stats terug te vinden ook.
     
  18. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dan nog wel niet gans de map verkend. Ik ben bv nog niet in de streek van Solitude, Downstar en Morthal geweest. Ook rond Winterhold heb ik het nog niet echt zeer goed verkend. Misschien dat de Storm Astronauch daar vooral te vinden is? Want Fornswords vind je ook enkel maar Rond Markath..

    Dat zelfde probleem heb ik nu ook ongeveer met Deadra armor, in Oblivion droeg bijna iedereen op een hoog level Glass en Deadra, maar in Skyrim zeer zelden te vinden. Ik heb nu al wel een deadra battleaxe, mace en dagger gevonden maar toch nog geen armor. Maarja, ben nu mijn perks aan het opsparen om Dragon armor te kunnen maken. Dat is het sterkse armor van het spel heb ik gehoord?
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2012
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Storm atronarchs zijn wel aardig zeldzaam volgens mij, ik kan me niet herinneren dat ik er meer dan 4 of 5 gezien heb
     
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Is niet vreemd dat je die nog nooit gezien hebt. Komt vanzelf wel een keer.

    Als jij toevallig net die ene wizzard sneaky met één pijl door z'n kanus naar een andere wereld stuurt die een storm atronach kan conjuren, ja dan is dat even 'pech'. Je komt er vast nog wel eentje tegen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina