[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Is ook alleen bij de PC versie, door de FoV veranderd er een heleboel.

Als ik nu dodge/rol naar achteren, dus naar het scherm, dan zie ik mijn eigen char niet eens meer. Ook sta ik vaak een beetje op de attack knop te rammen aangezien de helft van de vijanden buiten het scherm vallen door de camera die te dichtop mijn char staat.

Laatst bewerkt: 9 feb 2012
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eerste indruk is trouwens wel positief. Het is geen Skyrim waar de wereld veel echter aanvoelt maar meer een mix tussen Fable en WoW denk ik (niet veel WoW ervaring)

Het speelt lekker en ziet er aardig uit en de wereld is volgens mij echt enorm (characters zien er wel wat matig uit)

Ik ga op dit moment voor de full mage. Kan iedereen btw aanraden om gewoon op hard te beginnen want tot nu toe is dat niet echt lastig.

1 keer dood gegaan en dat was omdat ik meteen al van de main quest af wou wijken en wat sterke vijanden tegen het lijf liep

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat vind ik altijd lekker als dat kan in een game ...

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Weet iemand waar ik lockpicks makkelijk kan scoren? :eek:

edit:

lama, het is in The Corner Shop in Gorhart

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nog maar eens verder naar beneden doen dan. Op hoeveel % heb jij hem nu staan? Ik heb hem op 50 % nu en dat vind ik best veel.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Na het tutorial stuk kun je je quest log meteen vol gooien met sidequests en andere afleidingen.

50% is default toch? tikje of 7/8 daar onder

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Thanx. Dat zal dus rond de 40% zijn. :thumbs:

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond het lockpicken in de demo niet erg fijn wereken, mijn picks knapten steeds. Mss dat ik teveel gewend ben aan het Skyrim lockpicken ...

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt aan het twijfelen halen of niet halen ?

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ok, dus niet meer dat gevoel van dat de boel ineens behoorlijk saai begon te worden, zelfs de combat? Althans zo had ik het in de demo...het begon cool, en vond het eigenlijk steeds minder boeiend worden. Misschien pik ik de game nog wel op ergens dit jaar, eerst maar eens verder met Skyrim eerst, daar wil ik nog zo verschrikkelijk veel meer uithalen voordat ik echt begin met weer een megagrote RPG.

11. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je terwijl je al een spel begonnen bent zegmaar, de moeilijksheid graad nog veranderen? Want ik wil deze wel eens op Hard proberen maar wel graag de mogelijkheid hebben deze, als het toch te moeilijk blijkt, een tikje omlaag te schuiven :)

Heb verder onwijs veel zin in deze game, morgen of zaterdag kan ik hem ophalen. Yay!

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dat kunnen wij niet voor je bepalen natuurlijk 8) check filmpjes/reviews

ja dat kan :thumbs:

Je kunt het al aan de snelheid zien voordat ie daadwerkelijk gaat trillen of dit hem gaat worden of niet. Meestal probeer ik eerst mid, dan mid-rechts dan mid-links en dan breekt de pick meestal wel maar dan weet ik wel waar hij ongeveer zit

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ben al door mijn picks heen. Dat komt ook omdat ik auto pick doe omdat ik het spelletje van lockpicken in deze game echt niet snap.

14. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Logisch nadenken, het is echt heel simpel :D

En ik moet toch morgenavond wachten totdat ik het spel kan spelen, ik kwam net van werk thuis en zag hem niet op de deurmat liggen:mad:

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Morgen maar eens kijken of ik precies snap hoe het werkt ...

16. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Okee, supertof, bedankt voor het melden!
    Ik kan niet wachten :D :D :D

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb je geadd btw, moet je nog wel ff accepten :)

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66

Positie van de lockpick kiezen en dan met het rechterknuppeltje naar rechts bewegen, en dan dmv eliminatie kijken waar de sweetspot zit. Als je hem loslaat reset het mechanisme en kun je als je snel genoeg bent je pick besparen.

Als het echt lastig is kun je altijd nog een paar puntjes in Lockpicking proppen, maar ik vind het eigenlijk gigantisch zonde van je punten omdat het zo verschikkelijk makkelijk is.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat bedoel je precies met dmv eliminatie ? Mss dat ik de game niet bij de hand heb dat het me niks zegt:+

20. warlock71

warlock71 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zijn wel verrast door deze game in de positieve zin:thumbs:, heb der een paar uur op zitten en ik moet zeggen der valt wel veel te beleven in deze game. Ge komt echt veel Q tegen en de wereld is wel echt groot. Combat lig me wel goed, weet nog niet echt voor welke class of mix ik ga spelen.
    Ik weet wat te doen deze weekend. :+

Deel Deze Pagina