1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    een tip gebruik het hele dak, zo gauw ze dichtbijkomen, ren naar de andere kant.

    sla 1 of 2 keer en maak dat je weg komt, eigenlijk is het alleen kut doordat er een 2e bijkomt...

    Het irri gedeelte is eigenlijk de weg ernaartoe, als je afgaat
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Exactly :'-(
     
  3. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    gebruik het hele dak en neem je tijd,... durf te wedden dat het je binnen 3 x lukt.

    Ik bleef eerst aan de kant waar je door de mist heen loopt, was geen goede taktiek, je moet echt het hele dak gebruiken.

    En let op als ze vuur spugen, ze beginnen alltijd aan dezelfde kant met spugen, dan loop je er zo omheen.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zie hierboven. Het spuwen van vuur is voor jou het moment om goed op te letten. Die aanval doet veel damage, maar de gargoyles spuwen altijd richting een bepaalde hoek. Ren jij de andere hoek in, dan flankeer je die beesten met gemak voor een paar rake klappen. Het gevecht wordt ook gemakkelijker met één extra speler (AI of saint). Deze leidt één gargoyle af, waardoor jij de andere in je eentje kunt tackelen.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2012
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Beide bedankt voor de tips,zo maar weer een poging wagen.
    Was het even zat na 43x geraped te worden.

    Vreemde vind ik echter ook dat ik die Solaire niet kan summonen met m,n white stone summon?
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Die summon je door het gele teken op de grond te inspecteren, white stone gebruik je om jezelf te laten summonen. Je moet wel niet hollow zijn anders zie je zijn summonteken niet ( zit voor deur naar boss ) .
     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik had bij boss quelaag een online speler en een saint die me hielpen,..
    De online speler had het beest in 3 vuurballen dood.. was wel een "lol" moment :lol:
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Mis je veel van dit soort dingen wanneer je hollow bent? Ik heb er nu zo;n 8 uur opzitten maar speel alleen maar hollow omdat ik geen zin heb om ge-invade te worden.'

    Ik zie af en toe wel van die messages die zeggen "Need humanity", zijn dit plekken waar je niet hollow moet zijn?
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit kan ook betekenen dat iemand humanity wilt, als je zijn message een +1 rating geeft dan ontvangt hij/zij humanity. Maar vaak is dit een hint dat je iemand kan summonen ja. Tevens reageren sommige NPC's anders wanneer je niet Hollow bent en word je op bepaalde momenten door de een NPC geinvade, dit gebeurt niet wanneer je Hollow bent. Sommige van die invades leiden weer tot beschikbare summons / NPC's die je anders niet hebt. En uiteraard de gear die zo'n NPC invader dropt. Nadeel is inderdaad dat je ook door andere spelers invade kan worden.
     
  10. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Tenzij je de game in offline mode start.
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat kan uiteraard ook, ik prefereer echter de spanning dat iemand me kan invaden, hoort een beetje bij de game.
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Vanmiddag de game binnen gehad en net de Taurus Boss verslagen..
    Tot nu toe een erg vermakelijke game;)
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Net de gargoyles gekilled. Wel jammer dat ik mn spulletjes niet kon retrieven, 15k souls weg, maarja, daarna als human geprobeerd en die npc gespawned. Als sorcerer nog best wel makkelijk, zolang je maar een afstand houdt.

    Epische game!
     
  14. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die mij kan helpen met 4 kings? Ik ben SL 69 en t lukt mij echt niet de 4 kings te verslaan.
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Hier zitik dus ook al tydje vast:'-(
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zie alle tips op de vorige pagina. Moet te doen zijn hoor. Gebruik je de drake sword?
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Is al gelukt vanmorgen,,
    Ben nu bijna in The Depth's
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ga vanavond maar weer eens een poging wagen tegen de gargoyles.
    Ben normaal niet zon opgever (hou van uitdagende games)

    Maar elke keer de weg na de bosses toe opnieuw te moeten doen frustreert me wel na 80x.
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    In het geval van de gargoyles heb ik het zelf gedaan, maar meestal kijk ik op youtube hoe iemand anders het doet.
    (of alsje bv de weg naar de volgende bonfire zoekt.....)


    De weg naar gargoyles is wel irritant, met die irritante undoden die je massaal gaan pesten...
    (1 e keer werd ik daar ook nog eens geinvade + gebackstabbed..:emo:)
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Probeer bij dat stuk altijd een sprint te trekken haha.
    Vervelende is ook dat ik geen humanity meer heb,dus kan ook niemand summonen.
     

Deel Deze Pagina