1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem.

    Ik heb enkele weken geleden de companion questline voltooid en ben vergeten een hoofd van zo'n heks in dat vuur te gooien zodat ik kan verlost zijn van Beast Form (weerwolf zijn). Ik heb nu wel geen hoofden meer maar ik wil echt geen weerwolf meer zijn, wat moet ik doen? Kan ik terug gaan naar de grot van die heksen en een hoofd gaan halen of is het hopeloos te laat???

    :mad:
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als je daar nogf heksen in leven hebt gelaten, en je die nog kunt killen voor hun hoofden, dan heb je geluk. Zonder zo'n hoofd geen cure...
     
  3. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, ik heb geen enkel heks in leven gelaten, betekend het dat ik gedoemd ben om weerwolf te blijven???:eek::eek::eek:
     
  4. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn de nadelen van
    weerwolf zijn
    dan?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geen weerwolf meer willen zijn? Man, dan ben je voor eeuwig van die vampierziektes af als je weerwolf blijft. Ultra voordeel nummer I in deze game. 8)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben dus vanaf het begin al een soort mix tussen warrior en mage, nu vooral met mage bezig en draag de arch-mage robes. Ik kwam een beer tegen en gooide gelijk stoneflesh aan, maar het hielp echt amper..want de beer had mij in een paar klappen kapot. Had ik echter mijn normale scaled armor aangehad, had ik minder schade opgelopen.

    Wat voor mogelijkheden qua bescherming/armor zijn er voor mages met robes qua kleding? Ik vind die arch-mage robes gewoon zo gaaf dat ik het gewoon echt wil blijven dragen een tijdje, maar elke keer wanneer er dan gevaar dreigt moet ik weer wisselen naar het armor? Fuck dat. Moet ik misschien iets in de skill tree aanpassen, wat is er mogelijk en vooral belangrijk qua bescherming voor mages?
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gewoon zo min mogelijk geraakt worden... je kan bijvoorbeeld spreuken gebruiken om je tegenstanders op afstand te houden. Of om je zelf snel te genezen.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  9. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fuck Yeah. Eindelijk na lange tijd mijn Deadric Armor. Liep nog rond in Ebony.

    Kan iemand mij ff vertellen waar ik een aantal Deadra Hearts kan krijgen?

    Ik wil nog even wat meer Deadric gear fixen, maar kom hearts te kort.
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    ga het museum bezoeken in dawnstar voor een deadric quest. Aan het eind van die quest vind je iets van 5/6 harten. Of je koopt ze ergens voor 500 ofzo.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt terug gaan naar die plek en kijken of de bodies er nog liggen, om de witches heads alsnog te looten (ik had er maar liefst 5) Als dat niet lukt dan kom je er niet meer vanaf, maar zo erg is dat niet. Zitten nauwelijks nadelen aan. Je transformeert ook niet meer random geloof ik, dus als je dat zelf niet doet zul je er van niks van merken...
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe komt het dat die brug op het laatst bij Raldbthar bij mij weer dicht is? 1e keer dat ik hier was moest je botten e.d. tussen de gears halen. Nu ik de Attunement Sphere heb wilde ik terug gaan om de Dwarven Mechanism te openen, maar de brug is weer omhoog en die gears hangen weer vast zonder dat er iets in zit |:- Weer zo'n gare glitch.
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die quest had ik al gedaan en aan de winkels had ik ook al gedacht. Ben er al meerdere op af gegaan, maar zonder resultaat tot dusver.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Bij mij verkopen die Orc kampen meestal wel meerder deadra harten. Vooral die ene in de buurt van Markarth.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Thanx voor de tip! Ga er gelijk achter aan.
     
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wacht een paar dagen en die 4 Dremora bij de Shrine of Mehrunes Dagon spawnen weer opnieuw (+ alle goede loot)
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kan je Daedric armor ergens vinden/looten? Ik vind wel Deadric arrows en Dragon armor maar geen deadric.
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Volgens mij niet, of het is heel erg zeldzaam. De makkelijkste manier is om het gewoon te smithen zodra je de daedric armor perk hebt.

    Ik raad aan je hier alvast op voor te bereiden door alle daedric hearts te bewaren die je vind. Die heb je namelijk nodig voor elk stuk daedric armor dat je smith.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina