[XOne] Quick charge kit werkt niet meer ?

Discussie in 'Games' gestart door Armooo, 7 feb 2012.

1. Armooo

Armooo Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heb ik mijn xbox die al een paar jaar stof lag te happen weer eens aangesloten echter krijg ik de accu's niet opgeladen.

Ik heb een quick charge kit waar je 2 accu's mee kan opladen. Als ik de oplader op stroom aansluit gaan de 2 ledjes (zitten ook 2 accu's in) ff aan (groen) en snel weer uit. Verder gebeurt er vrij weinig...

Wat is er nou kapot ? Mijn beide accu's of toch de lader ??

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik denk je accu's, die dingen hebben bij mij ook geen lange levensduur gehad.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ha, toevallig heb ik dat bij 1 van mijn 2 acuutjes nu ook.....vreemd genoeg lukt het opladen wel als ik het via mijn andere controller doe.:confused:

Misschien lukt dat bij jou ook??

4. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Contactjes van de accu's + lader stof vrij maken? ;)
    Al geprobeerd om met een play & charge kit op te laden? Dus gewoon via de controller, wat MAD_1976 ook zegt.

Even vooruitlopend, mochten de accu's overleden zijn is het wellicht een idee om een goede set batterijen + lader te kopen, bv. van deze:
    http://www.gpbatteries.nl/nl/nl/products/charger_search/

Die batterijen hebben een veel grotere capactiteit dan die van Microsoft.

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als de accu's niet meer opladen via de controller met een Play & Charge kit zoals hier al besproken, dan is het einde verhaal. Die accu's van MS koop ik ook niet meer, want die zijn belachelijk slecht en duur. Ik heb er vanaf de launch van de Xbox 360 een hele zooi gehad, waarvan er nog 1 werkt. De rest waren binnen zeer korte tijd overleden! :+ Koop, zoals KevskiVD al aangaf, voortaan gewoon oplaadbare batterijen. Daar heb je meer en langer plezier van! ;)

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb er twee vanaf launch, en er is er nu dus maar 1 die een probleempje heeft.....hoewel hij wel oplaad aan de andere controller, dus nog steeds niet echt helemaal stuk.

Ik vind die dingen dus echt wel geweldig.:thumbs:
    Heb een hekel aan batterijen, daar heb ik nou slechte ervaringen mee.:F:

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Moet je voor de gein eens goede batterijen kopen, haal eens een GP Snellader met 10 2700mAh batterijen, kost je eens 50 euro maar dan kan je wel een hele poos spelen op een paar batterijen ;)

8. Armooo

Armooo Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 24 uur in de lader doen ze het weer 8) :eek:\o/:+

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Je hebt een hekel aan batterijen....wat denk je wat er in een battery pack zit? :x
    Er zitten 2 waardeloze 1800 Mah batterijen in. Ik gebruik oplaadbare batterijen van GP en wel de 2700 Mah. Kan je veel langer mee gamen \o/

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik heb inmiddels 8 van die dingen hier rondzwerven..
    Echt een belabberd kutsysteem.

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Toevallig dat ik hier gisteren ook weer mee aan het kloten was. Één accu was sowieso al een tijdje geleden overleden en heb die dan ook gebruikt voor mijn tweede controller. Maar nu is de andere accu ook nagenoeg kapot en wil ik toch eens wat anders proberen.

En zoals hier ook al werd aangeraden: oplaadbare batterijen :) Maar wat zijn nu goede betaalbare batterijen + bijbehorende oplader? Ze moeten lang meegaan ofcourse en ze moeten niet achterlijk duur zijn, maar het hoeft ook niet budget te zijn :)

12. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Goed, ook hier problemen.. Paar maand geleden zo'n zilveren xbox controller (met die tweakable vierpuntsdruktoets) gehaald, inclusief P&C kit. Speel niet enorm vaak, en wilde vandaag weer eens een rondje Forza 4 doen. Controller leeg, kan gebeuren. P&C kit eraan en toen deed ie het prima, al viel het me op dat het lampje van de P&C kit niet aan ging.. Maargoed, zodra ik de P&C kit erafhaalde viel meteen de controller uit. Laadt dus niet op... Andere P&C kit geprobeerd, nada. Maar als ik de batterypack in mijn oude controller doe, en de oude P&C kit aansluit gaat ie ineens wel!

Enig idee waar dat aan kan liggen, of is dit een kwestie van even terug naar Game Mania? Heb al allerlei trucs gelezen over het in en uitpluggen van de USB stekker, maar dat werkt niet.

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb zelf deze: http://www.batteryking.nl/products/laders/lader-batterijen/gp/gp-powerbank-m520.html
    met in totaal 10 oplaadbare batterijen. Maar nu alle batterijen altijd in gebruik zijn (damn you Guitar / DJ Hero) moet ik alweer wat extra batterijen kopen :+

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    ik kocht destijds een GP snellader met 8 GP oplaadbare batterijen.
    6x2500 en 2x2700 online bij batterykings
    Niet goedkoop, ongeveer 52 euro ofzo.
    Maar 8 batterijen is hetzelfde als 4 battery packs, maar dan veel sterkere \o/

De snellader laadt per battery in 20 minuten

Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Maat van me had ook een aantal brakke accu's. Voor de gein Es' in een zakje in de vriezer gedaan en nu werken sommigen weer. Maar die accu's blijven een drama voor de Xbox.

16. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Meteen maar 4 x 2700 AA en 4 x 1000 AAA besteld daar.
    Ook deze oplaadbare batterijen hebben niet het eeuwige leven, maar ik speel dan ook wel veel ;)
    Zit ook met 1 controller waar 2 batterijen inzittenden en minstens 2 in oplader.
    surround headset 2 in headset en 2 in lader
    3 in gitaar

Deel Deze Pagina