Microsoft dumpt nVidia voor ATI?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WolfGod476, 15 jun 2003.

1. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier eens .

En hier nog eens

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Heej, handige links. thx

Gelukkig scheelt het niet veel. Kan nog van alles gebeuren in de nabije toekomst.

3. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    No thx;)

Precies, er kan nog van alles gebeuren. Beide willen graag marktleider worden c.q. blijven, en zullen er dus alles voor doen om het gewenste resultaat te behalen.

Het maakt mij niet uit wie van beide dat gaat worden, als ik maar een goede kwalitieit/snelheid krijg voor m'n geld.

4. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjong wat een fanboy's hier, maar mij maakt het niet zoveel uit ik heb een GC en een Xbox, want spellen zoals Zelda enzo kan ik niet missen in een generatie consoles en xbox heeft wel betere graphx en ook wel vette spellen waaronder Halo.

En MS heeft al een X geprobeert Nintendo over te kopen voor 24 miljard euro, in de tijd dat de xbox in de maak was en ook de GC.
    Zodat nintendo mee zou helpen om de xbox te ontwerpen maar nintendo heeft nee gezegd.

5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Hmmm, ben absoluut geen fanboy. Vind het wel leuk om het een beetje te volgen. Zodra de XboX verouderd is schaf ik weer de op dat moment (voor mij) beste aan.

6. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is volgens jouw dan fanboygedrag in deze thread?(op die gast die het over de Gaycube heeft na dan hé).

Maare....
    Je hebt gelijk, ik heb ook een Xbox (nieuwe, want oude is in rook opgegaan), GameCube en een PS2, want elk systeem heeft hun toffe exclusieve games, en die wil ik gewoon niet missen.

En of het nu Intel of AMD wordt, Ati of nVidia, dat interesseerdt me geen reet, als ik maar kwaliteit/snelheid en goede line-up van games voor m'n geld krijg.;)

7. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry niet tegen jou bedoelt maar tegen de persoon die gaycube schreef.

8. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    nou wat mij betreft mogen ze, als je kijkt naar het succes van de nieuwste ATI

9. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als ik nu zou moeten kiezen voor nVidia of Ati, zou ik voor nVidia kiezen.

En de nieuwe radeon 9800pro is niet zo snel als de nVidia GeForce FX5900 Ultra, zie deze link , en deze link maar eens. ;)

10. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat is waar de 5900 ultra is inderdaad sneller, maar ATI komt binnenkort met de v360 core die weer sneller is dan de 5900 ultra. Zoiets dergelijks of mayB sneller kunnen we in ieder geval verwachten in de volgende box dus dat wordt smullen.

11. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mij maakt het niet zo bijzonder veel uit, welke grafische kaart er in de xbox 2 komt, hij wordt iig goed. Een samensmelting van MS & Nintendo zou trouwens wel mooi zijn, moeten ze ook zorgen dat ik naast mijn xbox spellen, mijn gc spellen ook met de Xcube( zoals ie dan gaat heten;)) kan spelen. Zelda & Halo op 1 console lijkt me geweldig! En dan de concurrentie aangaan met Sony!
    Maarjah, dat zal vast niet gebeuren.. :'-(

12. rich11224

rich11224 Guest

nintendo is minstens 10 keer zoveel waard als rare ware en nee ms zou dit niet kunnen doen want nintendo laat zich niet overkopen

13. rich11224

rich11224 Guest

denk is na . . als ze zouden samen werken zouden ze maar een console maken!

14. rich11224

rich11224 Guest

hahahahahaha het is waar dat ms het heeft geprobeerd maar denk je dat billie 24 miljard dollar op zijn bankrekening heeft staan? nee dus!. . hij heeft het allemaal in zijn bedrijfen zitten en hij kan zich dat dus niet veroorloven tenzij hij een stuk of 6 van zijn bedrijfen verkoopt. zijn bod was een slordige 4 miljard en nintendo is veel meer waard en dat weet nintendo (ik ben geen fanboy die iets tegen ms heeft zeg ik alvast voordat iemand gaat zeuren)

15. rich11224

rich11224 Guest

nintendo heeft een stuk betere technieken dan sony en tussen de gc en xbox scheeld niet zo heel veel dus nintendo is beslist niet ouderwets.denk is eerst na voordat je wat post man!

16. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Zo je hebt er wel veel verstand van lees ik zo of niet Rich :confused::confused:

Deel Deze Pagina