[Centraal] Midtown Madness 3 / DICE - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 25 jan 2003.

1. Caphex

Caphex 2nd Place 1st Loser.

Leuk Bevonden:
    1
    'k heb 't spel nu ook, maar ik vind het grafisch echt heel erg tegenvallen, die screens die der tijd zijn gepost hier ergens, zijn echt niet normaal opgepoetst.

Dit gebeurt me iets te vaak, je zult zien dat dit ook bij veel screens van halo 2 is gebeurt..

Ik vind eerlijk gezegt Burnout 2 er mooier uit zien...

Maarja wie ben ik...

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Maarja, wie zegt dat Burnout 2 er slecht uit zien?? Ik vind Burnout 2 er juist mooi uit zien. Maarja, wie ben ik... :D

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Graphics: 9/10
    I don't want to sound like I'm dribbling or kissing Microsoft's butt.... But the truth is the graphics are Cool And The Gang. Silky smooth, massive framrate, amazing attention to detail with plenty of lighting/shadowing effects.

Sound: 8/10
    I'm giving this 8, because, I, er, can't remember what the sound was like. I was too busy laughing my ass off as 4 crazy Xfans screamed through the streets of Paris. I think the sound was good, hell, my laughing was good.

Playability 10/10
    Pure addition. MM3 online was like injecting myself with a game-drug. I couldnt stop playing - 'cept I had to come here and tell you how much fun I had.

Overall: 9/10
    Not much else to say. I'll try the rest of the XBL components this weekend and have a blast!

Dit is wat xbox365.com over live! zegt van MM3. Opvallend is dat zij juist weer zeggen dat de framerate super goed is, als mede de graphics! Nu weet ik het niet meer hoor!

4. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    graphics zijn voor mij helemaal niet zo belangrijk (ik heb wel graag mooie graphics, daar niet van) zolang de besturing maar goed is en de gameplay fantastisch is vind ik het al best

xbox live vind ik niet zo belangrijk, heb het niet, zal het voorlopig niet krijgen, zie het alleen als een bonus

toch zal ik dit spel denk ik kopen, zit nog steeds te twijfelen tussen deze en midnight club II

5. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    komt omdat er in Live geen verkeer is.
    alleen maar je tegenstanders en de framerate gaat alleen maar achteruit in singleplayer als er echt TE veel gebeurd. en dan heb je niet op live want er is geen verkeer

6. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    En als je offline splitscreen speelt is er wel verkeer? Hoe zit het dan met de graphics? Erg achteruit? niet dat het boeit...O-)

Laatst bewerkt: 14 jun 2003
  7. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Live geen verkeer...

ik vroeg me al af hoe zij dat euvel opgelost hadden, want dat was zon probleem met GTA3 multiplayer, maar ze hebben het dus gewoon niet gedaan.

kan ook. wel wat minder cool imho. Die xbox was toch zo sterk? :D

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand waar je filmpjes van MM3 kan downloaden?

9. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    kijk eens rond op IGN zou ik zeggen.

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    http://www.xbox.com/midtownmadness3 <-- Filmpjes en algemene info.

Ik ben zelf ook met de game bezig en ik vermaak me er erg goed mee. Live is zeker fun en ook al had het grafisch nog wat beter gekund ben ik toch onder de indruk van de verslavende gameplay. Verwacht binnenkort op Xboxworld de MM3 review single- en multiplayer!

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik al gekeken, maar daar zijn alle filmpjes insider.

Hoe is de sp???

12. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wha vaag is dat, die filmpjes heb ik laatst allemaal gezien...stelletje naaiers.

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Verslavend, maar het kan ook erg frustrerend zijn... :+ In ieder geval is er genoeg te doen en de steden zien er echt zo realistisch mogelijk uit. Doordat ik in Parijs geweest ben een tijdje terug wist ik me nu serieus de weg in het spel te herinneren. Dat is erg cool! Binnenkort een uitgebreid oordeel in m'n review.

14. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Wij wachten met smart:+

15. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe erg zijn die framefrops? ik haat dat! en is dat online erger of minder???

16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat het online minder is omdat er ook geen verkeer online is. Net als bij MM2 etc. Ik wacht in iedergeval ook met smart op deze game. :9

17. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    WOHOO!! ik wacht met smart op de review en nog meer op de game zelf, ik hoop dat dit eindelijk weer een xbox live topper word zoals moto gp.

18. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dit zeker een topper wordt. En op Live word dit ook erg leuk.

19. Tiny

Tiny Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar nog geen duidelijk antwoord gehad:

Ik heb in meerdere previews gelezen dat sommige multiplayer-modes alleen op xbox live! te spelen zijn. Hieronder zouden o.a. vallen de capture the gold mode en de stayaway mode.

Mijn vraag is kan ik alle nu aanwezige (dus niet de eventuele toekomstige downloadable modes) multiplayer modes offline spelen in splitscreen??

Dus aangezien ik geen xbox live! heb:

Please say it ain't so... :confused:

20. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Voor multi play offline heb je maximaal 2 players, ik zag geen ander auto verkeer en je kon alleen Cruise en checkpoint spelen. :mad:

Binnenkort zal ik system link testen met 2 tv's.
    Verder vond ik in het begin de graphix echt zwaar tegenvallen , ik had meer verwacht. Vooral de oppoppende gebouwen in een soort mist en veel kartel lijnen is toch ff wennen op een XBox. Maar nadat ik wat enkele single play rondes had gespeeld begon ik dit spel heel erg te waarderen :) (denk toch Live aan te schaffen voor dit spel alleen al :) . It's all about gameplay !

Laatst bewerkt: 15 jun 2003

Deel Deze Pagina