[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Inmiddels een heel complete legendary set. Inclusief 2 handed, 1 handed en een shield. Blij nu! \o/
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja dat is het probleem niet, heb iets van 25 deadric hearts, alleen smithing loopt wat achter en ga niet boosten.
     
  3. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    LET OP SPOILERS!!! (vergeten)



    Ik ben terug gegaan en de bodies lagen er gelukkig nog! Ik heb nu voor de zekerheid 3 hoofden genomen, moet ik nu terug naar dat vuur gaan in die ene dungeon en dat hoofd erin gooien of...
     
  4. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Dat had ik ook altijd maar ik heb toen ik 70 was toch maar wat geboost. Het duurde me echt te lang.
     
  5. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is goed advies. Iedereen die met een vraag komt van 'Ik kan vijand X niet verslaan, iemand tips?' doet er goed aan dit te onthouden :+

    Wat dacht je van je post editten en alsnog spoiler tags om je post zetten?

    En als antwoord op je vraag:
    Ja. Gewoon hetzelfde doen als wat je voor Kodlak hebt gedaan.
     
  6. pelle101

    pelle101 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    telkens opnieuw op random momenten loopt skyrim bij mij vast, ik druk bijv. op B , ( inventory, magic , map , skills )
    en dan springt ie vast en komt niet meer terug,
    ik moet dan mijn 360 uitzetten en weer aandoen en dan mag ik weer vanaf mijn laatste saved game beginnen, : (

    soms dan stopt hij maar na 10 seconden start hij weer ,

    kan ik hier iets aan doen????
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    True, haha. :+ Maar ik bedoel, het is als Mage makkelijk snel weg te rennen en uit de buurt van vijanden te blijven. Dus in plaats van te proberen jezelf te verdedigen, raad ik aan om als Mage te proberen niet geraakt te worden. Niet incasseren, maar ontwijken.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zou eens preberen je cache te legen. Als dat niet werkt dan ben ik bang dat het je xbox is en dan moet je xbox support bellen ...
     
  9. pelle101

    pelle101 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een cache?
    ( ik weet het ik ben noob )
    maar das wel balen...
    toch bedankt
     
  10. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
  11. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, wtf heb je er in dit spel aan om te koken?!?!
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niks, behalve dat je die Achievement krijgt. 8) Althans, ik zie het nut er nog steeds niet van in. Potions maken, kopen of vinden is veel nuttiger.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    healing spell ftw. Koken is alleen bruibaar als je roleplayed dat jouw character geen magic kan en te dom is voor alchemie :+
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het enige eten dat ik eet in Skyrim is de taart die m'n vrouw maakt. 8) Maar ja, zo erg van roleplaying hou ik nou weer niet.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    achievement?
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  17. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm die hadden ze er beter uit kunnen laten dan, aan eten/koken heb je echt helemaal niks in skyrim. Je wordt er niks beter van, minimale health en alleen maar extra gewicht om mee te sjouwen en je krijgt er geen cent voor.

    Potions maken is inderdaad veel leuker :)

    Ik dacht dat ik voor die achievement Chop wood, mine ore, and cook food alles al had gedaan. Cook food heb ik gedaan. Mine ore: dan moet je toch in zo'n grot ore uit de muur hakken of is dat iets anders? En chop wood had ik dacht ik ook al gedaan. Maar heb de achievement nog steeds niet...
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Er waren geloof ik ook enkele achievements bugged, waaronder een van The Thieves Guild. Probeer het anders nog eens en ga voor minen elke willekeurige mine in, vind je altijd wel wat ore. Chop Wood moet je gewoon eens in een kleine nederzetting met een lumbermail doen. Falkreath ofzo heeft er geloof ik een en koken doe je gewoon even in White Run. Ik had de achievement wel gelijk de eerste keer, maar ken de klachten hier en daar. Had gehoopt dat het opgelost was.

    Ik heb zelf nog een ander probleem/bug:
    Had de quest Paarthunax gedaan, maar na die tijd moest ik dus botten van een willekeurige draak inleveren. Ik doe dat dus, maar die misc objective wil niet weg gaan uit mijn log. Is dit net zoals bij sommige guilds, aan het eind, of hoort dit echt niet zo??? :confused:
     
  19. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    "Are you wearing armor made of dragon scales? What I would do for a set of that"- Jaloerse guard in Windhelm. Moest wel even gniffelen..
     
  20. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Daedric armor is beter dan dragon armor, alleen zijn de daedre hearts zeldzaam en vaak weinig van te vinden. Op youtube hebben ze wel btw mooie tips en locaties voor de beste kansen. Dragon Armor ziet er ook lijp uit, geef toch zelf de voorkeur aan de Deadric
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina