1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die is echt echt lame. Juggernauts rennen rond alsof ze geen pak aan hebben niks. Niks aan aangezien elk potje binnen anderhalve minuut eindigt.
     
  2. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie meeste kill confirms ooit denken jullie, in 1 potje?.(ongeveer)
     
  3. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    pff zal rond de 20-30 liggen terwijl meeste kills rond de 70 is, alles pakken is zelfmoord.
     
  4. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt namelijk een power unlimited online elite competition:
    3 avonden tussen 21:00 en 01:00 moet je proberen zoveel mogelijk dogtags in een potje te pakken, de 5 topscoorders per avond gaan door naar de finale die op LAN gespeeld wordt,.de winnaar mag voor 1000 Euro bij gamemania kopen.

    http://www.pu.nl/features/power-unlimited-call-duty-elite-toernooi?page=1
     
  5. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    1000 euro? kun je zowat alle spellen kopen...
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    lol :p daar gaat zeker mee geboost worden dan..
     
  7. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om vanmiddag survival te doen. Heb een headset.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ben eerlijk gezegd wel weer klaar met deze Call of Duty. Zit nu op de 5e prestige en vind het wel prima zo.

    Dat eindeloze gezeik met spawns, overpowered wapens, glitchers, boosters en hackers ... het houd niet op. Wat doet Infinity Ward? Juist, DLC uitbrengen zodat mensen die expansions willen hun mond dicht houden en hier en daar een patch die toch niks oplost =(

    Waar het bij COD4 9 van de 10 keer ging om een betere balans ( d.m.v patches ) is het dit keer een Playlist die geupdate word ( Infected anyone? ) omdat mensen lopen te zagen dat ze door een Throwing Knife gekilled worden... Waarom? Omdat ze niet meer kunnen campen op hun spots :emo:

    Nee, deze COD is bij lange na niet zo succesvol als Black OP's was en zoals de marketing campagne deze game naar buiten heeft gebracht. Denk hierbij aan de woorden van FourZeroTwo;

    - Closer to COD4
    - No Final Stand
    - No Commando Pro
    ... en nog wel meer.

    Petje af voor Treyarch ... het bedrijf dat in de schaduw stond van Infinity Ward die titels als COD4, MW2 en 3 voor hun rekening namen. Call of Duty Black OP's was in de eerste 3 maanden tijd al 4x meer verkocht. Dat zegt toch al genoeg ...

    Luisteren naar de community is iets waar deze game op leeft. Iets wat Treyarch velen malen beter doet als Infinity Ward nu doet.

    Om over COD : Elite nog maar te zwijgen ... wat een aanfluiting.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Treyarch is een hele andere soort maker. De games voelen weliswaar wat logger aan en het loopt allemaal wat minder soepel, maar de sfeer en het luisteren naar de community is iets wat treyarch volledig begrijpt.

    Wat ik me wel afvraag: Overpowerde wapens? Itt black ops en MW2 gebruik ik hier in principe alle wapens wel. Alleen PM-9 en Dragunov vind ik niks.

    Edit: en zijn de trowing knives eruit nu bij infected? Zou wel zonde zijn. Gaat iedereen weer vrolijk campen.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Black OP's was toch, in mijn ogen, realistischer dan MW3. 200 kilometer per uur rennen met een mes in je poten? Nee, dat zie ik niet zo gebeuren :+ Snap daarom ook niet wat Infinity Ward in de afgelopen 2 jaar gedaan heeft? Als je kijkt naar World at War ( Treyarch ) en Black OP's i.t.t MW2 en MW3 begrijp je me misschien wel. Black OP's is een TOTAAL nieuwe game. Geen enkele COD speelt zich volgens mij af in die periode. MW3 is bijna een 1-op-1 kopie van 2 ... met hier en daar dan een andere wapentje en killstreak. Vind ik toch best opmerkelijk.

    Volgens een forum ( die ik hier niet ga posten ) zijn de Throwing Knives weer uit Infected gehaald ja. Dus iedereen gaat nu weer van die easy-MOAB's halen. Best jammer, vond het met Throwing Knives altijd wel spannend.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Black ops was ook wat realistischer, dat klopt. Alleen op de een of andere manier voelde het zo lomp aan (kan het niet echt beschrijven). Daarnaast blijf ik van mening dat Stopping Power gewoon terug moet zodat niet iedereen met iets als ghost of assassin rondloopt :mad: Vind nog steeds dat die perk nu teveel invloed heeft waar stopping power dat eerst had.

    Over het stukje dat dit eigenlijk een copy-paste cod is, ben ik het volkomen mee eens. Echter heb ik MW2 ook veel gespeeld en vind het nog steeds vermakelijk, maar bij de volgende call of duty wil ik echt vernieuwing hebben voordat ik weer zo stom ben om het spel aan te schaffen. Volgens mij was er vorige week een berichtje waarin stond dat dit ook zou gebeuren.
    Maar dit jaar november zal het dus weer een call of duty van Treyarch worden :D? Ik heb dan wel wat meer vertrouwen in een leuke game.

    Jammer van die trowing knives :mad: Ik had graag andere wapens gezien MET trowing knives. Gisteren nog een Moab gehaald en ik had zo'n rush van al die trowing knives ontwijken en als een malle iedereen neermaaien. Nu zal het dus gewoon weer worden zoals eerst> Iedereen gaat op dezelfde plek zitten, de eerste paar infected gaan 30 keer dood> Moab nummer 1,2,3 worden erin geroepen> alle infected leaven weer.

    *zucht IW lijkt meer waarde aan die kleine kindjes te besteden dan aan nuttige feedback. Op het mw3 forum zag ik namelijk geen enkele geldige reden dat trowing knives eruit zouden moeten.
     
  12. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand survival. Ben level 40 en heb headset.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Trowing knives zitten er nog in Rampage ;).


    @Jvzm: Je kan jezelf wel blijven herhalen, maar als niemand daar zin in heeft houdt het op. Ik zelf vind survival ook totaal niet boeiend. Geef me dan maar zombies
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Tweede wereldoorlog setting mag wat mij betreft wel weer terug komen. Heb het wel een beetje gehad met Modern Warfare games
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon een compleet nieuwe franchise.
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Of future warfare misschien? Laserguns en Jetpacks of iets dergelijks...
     
  17. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    alsjeblieft niet, ga halo maar spelen dan :)
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    +1
     
  19. Zaitsev38

    Zaitsev38 Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou het niet kunnen. Halo is qua stijl en snelheid al heel anders dus een Call Of Duty in de ruimte zal echt geen Halo kopie worden. Of ze moeten iedereen super armor geven natuurlijk maar daar ga ik niet van uit. Daarnaast is het bijna wel nodig wil je in een andere tijd spelen.
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Een hele andere setting is ook gewoon goed. 1e wereldoorlog zijn daar wel spellen van? of is daar gewoon te weinig informatie over?
     

Deel Deze Pagina