1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Rockstar not ruling out new L.A. Noire, GTA V news in next “few months”


    Rockstar has said it won’t rule out the possibility of making a new L.A. Noire, despite the closure of IP creator Team Bondi last year.

    It said in an open Asked and Answered feature that it may not be done with L.A. Noire just yet.

    “While there won’t be any more DLC or additional content for the current release of L.A. Noire (we’re all too busy working on Max Payne 3, GTAV and other games to come), don’t count out the possibility of a new game in the L.A. Noire franchise in the future,” it said.

    “We simply have not decided anything. We’re all very pleased with how that game turned out and are considering what the future may hold for L.A. Noire as a series.

    “We don’t always rush to make sequels, but that does not mean we won’t get to them eventually – see Max and Red Dead for evidence of that – we have so many games we want to make and the issue is always one of bandwidth and timing.”

    On GTA V, Rockstar added little over what was seen in the game’s announcement and first trailer last year, but promised that it was continuing to be “very hard at work” on the title, adding more additional information would come “starting at some point in a few months’ time.”

    Grand Theft Auto V currently goes without a date or platforms, but is expected for Christmas this year.
     
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik verwacht sowieso geen GTA V nieuws vóór de release van Max Payne 3. Maar ik kan het ook mis hebben :p.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    PoP alleen voor Wii en 3DS? Fuckers.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Just Dance Final Party. Gaan ze ermee kappen? :+

    En ik ga iemand kielhalen als PoP voor de Wii/3DS straks een PoP2008 sequel blijkt te zijn. :mad:
     
  5. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Acht maanden maar? Wow.

    http://www.eurogamer.net/articles/2...-3-splinter-cell-retribution-coming-this-year
     
  6. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    PoP alleen voor WII & 3DS?
    :emo:, thx!
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk is het waar over Splinter Cell, maar hopelijk is het dan ook geen Conviction. En AC3 is gewoon triest..ik ben na Revelations echt klaar ermee. Ze melken die game zo smerig uit, het is gewoon niet leuk meer, net als Revelations vind ik....gewoon niet heel leuk die game.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hopen dat 3 stiekem al sinds 2 in ontwikkeling is en echt weer een stap maakt

    brotherhood en revelations zijn geen slechte games (zeker brotherhood niet) maar het kan me totaal niet meer boeien.

    Revelations is ZO overbodig. Ezio's verhaal was klaar na brotherhood.
     
  9. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ja dat hoop ik ook, maar dat is puur om het feit dat het de echte Assassin's Creed 3 is. Het echte vervolg, en geen spin-off of hoe je het ook maar moet noemen. Ik vond Assassin's Creed II echt een grote verbetering t.o.v. het eerste deel, deel 2 vond ik echt heel goed en fun en het eerste deel absoluut niet.

    Maar Brotherhood voelde al gelijk een stuk minder goed aan, afgezien van een paar echt leuke missies was het gewoon teveel van hetzelfde en Revelations...tja...tot nu toe erg tegenvallend. (Sequence 5 nu) Ik heb bij de AC games het gevoel dat er gewoon ZOVEEL meer gedaan kan worden qua mogelijkheden, er kan echt meer uit gehaald worden. Ik help het je hopen over ACIII, maar iets zegt me gewoon dat ie weer net als BH en Revelations gaat worden.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Gast, Brotherhood is de beste.
    Echt een van de beste games die ik ooit heb gespeeld. Die soundtrack ook, machtig. Die van Revelations ook overigens, maar die viel idd een stuk tegen. Maar bleef evengoed een fantastische game imo.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Vond ik niet, ACII verrastte mij gigantisch en vond hem geweldig. Maar afgezien van een paar nieuwe features in BH, vond ik het toch al wat minder.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vond de wereld en de gameplay toevoegingen in BH wel het beste. Daar had ik voor het eerst echt het free-roam gevoel a la GTA of Saints Row

    Overal wat te doen.

    Of dat precies is wat je wil van een AC game is de vraag , misschien mag de nadruk wel meer op de assasinations liggen.

    Maar feit is wel dat ik me denk ik met BH het beste heb vermaakt.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    BH is idd het beste deel. Enige minpunt sinds deel 2 is dat de assassinations teveel geleid worden. Waar je in deel 1 in veel gevallen de vrijheid had om je assassination te doen, moet je tegenwoordig voor het grootste deel een uitgedacht pad volgen.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    True, maar ik vind, ondanks de titel van de games, de assassinations niet het belangrijkste of waarom ik ze speel. Dat is het rondklauteren. De historische locaties. Die assassinations zijn maar een vervelende bijzaak. :+
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat ik AC2 toch wel de beste vind... Revelations heb ik overigens nog niet gepeeld. In Broterhood vind ik het jammer dat je 'slechts' één stad hebt. Hierdoor ontbreekt voor mij de variatie in omgeving, zoals je die AC1 en AC2 wel hebt. Verder is Brotherhood wel een stap vooruit op veel aspecten.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    http://www.nu.nl/beurs/2741075/gamebedrijf-zynga-lijdt-verlies.html

    kan iemand mij dat uitleggen?

    Hoe kunnen zij zoveel verlies draaien? Die rommel kost geen zak om te maken..

    60% omzetstijding maar een nettoverlies van meer dan 100 miljard meer dan je omzet? Wtf hebben zij dit jaar aangekocht dan?

    Of zouden ze zoveel afschrijvingen hebben/ aan Facebook moeten afdragen?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Er komt overigens waarschijnlijk singleplayer DLC voor Revelations dat verder gaat met het verhaal....
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben zo benieuwd naar de nieuwe Altair/Ezio :D
    _____
    Dit wist ik niet:
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben alleen benieuwd als ze met echte veranderingen en verbeteringen komen, anders....mehhhhh. En Guild Wars 2 console? Echt niet op 360...welke MMO heeft 360 nou, em MS is er tegen toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina