1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Dit is gewoon zielig :emo:

    [​IMG]
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, hoezo?

    Aah, nou'ja zielig voor jouw tenminste :p
     
  3. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Zielig, tja. Ik heb het meer gehad. Op een gegeven moment wordt jou team slechter overall doordat jij alle kills binnenkrijgt. Vooral toen ik heel erg bezig was met master yi, ik had 1 potje op normal 30 kills, van de 35 kills, terwijl de tegenstander netjes verdeelde opbrengsten hadden van allemaal rond de 5 a 6 kills. In teamfights was mijn team dus altijd verloren zonder mij en game dus ook verloren. Op een gegeven moment moet je gewoon kills gaan geven aan de allies omdat die anders niet mee gaan komen in de game en weggespeeld worden in items terwijl jij jou items toch niet meer tot amper kan verbeteren. Blijft een teamspel he ;)
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Nee, die teamfights verloor je omdat je yi was. Niet omdat je alle kills had.
     
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Vast.... Op een gegeven moment kan jij gewoon procentueel amper meer damagewise omhoog door items terwijl jou teamleden procentueel een stuk meer damage zouden doen met het geld voor nieuwe items. Dit break/event piont ligt ongeveer op 15 gold, daarna ga je procentueel maar kleine stappen vooruit dus moet je kills simpelweg weg gaan geven als je teveel voorloopt op je teamleden. Dit gebeurd bij elke champ als die teveel kills heeft gemaakt. Dat je een carry bent wilt niet zeggen dat je het teambelang moet negeren....

    Als ik naar je screen kijk, een goede score, maar je bent wel een beetje gierig met minion kills, volgens mij had je lee sin en singed echt wel wat meer mogen gunnen. Afgezien dat het natuurlijk een normal game was, heb je dit principe schijnbaar nog niet door. Het is een teamgame, het team van je tegenstanders heeft veel gelijkmatigere stats, je bent simpelweg verslagen door betere tegenstanders met een beter team.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast waar heb je het in hemelsnaam over.
    Het is een ranked game, geen normal om mee te beginnen.
    Dat 'break even point' is ook een hoop bs, Pine z'n potje is zelfs redelijk abnormaal want in ranked vallen er gewoonlijk niet zo heel veel kills omdat er veel voorzichtiger gespeeld word. Vaak is er maar een carry, en ook maar een nodig terwijl de rest gewoon een 1:1 k/d ratio hoort te hebben OF genoeg minions gefarmed te hebben. Het feit dat Pine zijn voorsprong groter maakt met creep score is alleen maar goed.

    Het valt zo al te zien aan die Lee Sin dat het nogal een faal haas was, zeker aangezien zijn build. Hij had helemaal geen Frozen Mallet nodig in die team comp, en had beter op DPS dan survivability kunnen bouwen aangezien Pine al flink tanky was.
    Verder countered Vayne, Irelia redelijk hard. Dus daardoor wordt het ook moeilijk.
     
  7. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Of je een goede speler bent of niet, je snapt duidelijk het spel niet goed, wat best grappig is aangezien dit bestaat uit simpele formules die zelfs jij simpel kan narekenen in Excel. [Child mode]Laten we het simpel houden, als je 2 spelers hebt waarbij 1 speler 3 appels heeft, en een andere speler 5 appels, dan is het beter een nieuwe appel aan de speler te geven die 3 appels heeft, hij gaat er immers procentueel een stuk meer op vooruit, al heb ga je teamwise er natuurlijk nog steeds enkel 1 appel op vooruit. [Child mode=uit] Als jij denkt dat het goed is te blijven killen en dat je ontkent dat er een punt bestaat waarbij je er amper tot niets meer vooruit gaat heb je dit spel nooit begrepen en speel jij een sp game in een mp omgeving waarbij jij denkt dat je solo een teamgame kan winnen wat echter maar zeer moeilijk haalbaar is, al kan het best zijn, en dat is best waarschijnlijk, dat je een stuk beter bent dan mij.

    Dat het een ranked game is maakt nog meer duidelijk dat hij gewoon een slechter team had. En nu kom jij aan met slechte picks etc., skills, dat is wel waar maar de balans in pines team was gewoon slechter, en zo ik het zie probeerde hij de balans ook niet te verbeteren aangezien hij greedy bleef naar minions ipv die te schenken aan lee of singed. Je kan blijven denken dat pine het beter deed, en dat hij een kutteam had, maar feit blijft dat die screen ook laat zien dat hij in een slechter team zat, waarbij hij ook niet het inzicht/skills had zijn team mee te trekken en door ging met het killen van minions terwijl hij het niet nodig had.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus zeg wat is er mis met jou?
    Iets minder lullig en neerbuigend reageren mag ook wel.

    Waarom zou hij in hemelsnaam Lee Sin kills willen geven? Ze zijn allebei hetzelfde gebouwd en min of meer gegeared (allebei tanky, dus veel DPS increase zal er niet zijn, Lee Sin is een initiator, geen DPS), creep kills kan hij wel uit de jungle halen; en als je goed kijkt, zie je dezelfde creepscore ong. aan kills in de andere team z'n jungler. Dit is een acceptabel getal. Overal is zelfs de creepkill score aan allebei de kanten gelijk. Magisch creep kills aan de andere geven is onmogelijk, want er word gepushed, geganked (zeker door de jungler, dus die moet zelf voor zijn CS zorgen in de jungle) en verder komt er een punt waarin je zelf gewoon voor CS moet zorgen als er veel teamfights komen.

    Er komt een punt als teamfights gelijk lopen, dat je schijt moet hebben aan wie de kills krijgt en het team gewoon neer moet. Pine mag dan wel al een full build hebben, 15 kills is nog niet een punt waarop alle enemies hem 15g op leveren, dat belachelijke getal komt pas rond de 30/40 kills en zal je vrijwel nergens anders zien dan botgames.
    Kan dat gold beter naar een andere gaan? Ja. Maar is het noodzakelijk? Nee. Als een teamfight gewonnen is is het ook goed. Zo niet, dan moet Pine gewoon alles neer zien te krijgen; en aan Vlad en Vayne's scores te zien was dit ook wel nodig.
     
  9. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Inderdaad. Is het niet beter om de tegenstander dood te maken zodat je een turret kan slopen dan dat je maatje een beter wapen krijgt? Of gaat dit over dominion? (Dat heb ik nog niet gespeeld O-) )
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  11. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gaf je het voordeel van de twijfel dat het een normal was, dan zouden die stats niet zo erg zijn, als dit representatief is voor je ranked games, dan is het nog een beetje triester. En als je had gelezen, ik had het vooral over minion kills aangezien het inderdaad niet zo gemakkelijk is kills te 'geven'. Maar inderdaad, je helpt het team echt een stuk door je eigen belang hoger te bezien als je team, jij doet veel damage maar als jij wordt gekilled is je team in een teamfight ook verloren, goed gedaan jonge, dat is logica ala Pine.

    Nogmaals, het is je in dit geval nog meer aan te rekenen aangezien het geen normal game was (wat ik hoopte met een dergelijk ongebalanceerd team), aangezien het dan 'maar ' een normal game is. Voor de duidelijkheid, enkel de support heeft geen minions nodig, elk andere champ wel, en naar die screen kijkend kan ik me niet van de indruk onttrekken dat jij alle gelegenheden aangreep minions te killen terwijl als je enige teamspirit en dacht aan het teambelang, die minions juist had gegeven aan je teamgenoten.

    Elke champ is zeker niet gelijk, jammer genoeg is lezen niet je sterkste punt aangezien ik toch duidelijk teruglees dat het zo 'ongeveer rond' de 15k zit. Als jij mij het tegendeel kan bewijzen met keiharde feiten/formules laat het zien, ik kan je al dit geven, dat gaat je niet lukken, de grootste vooruitgang voor bijna elke champ wordt gemaakt met items onder de 15k, daarboven is het luxe en finetunen, maar op het moment dat jij boots moet verkopen aangezien je al een vol build hebt en jou medespeler nog geen volle build heb, heb je iets verkeerd gedaan en ben jij mede verandwoordelijk voor de verloren wedstrijd \o/_0/
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Keiharde feiten/formules? Game knowledge, iets wat jij hebt niet. Jij houdt vast aan 1 formule... Dat zij geen farm hebben ligt niet aan mij. Je snapt niks van het spelletje.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ff wat leuks dan maar:

    [yt]IyOeyjwZT28[/yt]

    De skins:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    De ingame modellen:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet jij eens heel wat meer spelen i.p.v. al dat gezever aan ons proberen op te leggen
     
  15. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Teveel champions om uit te kiezen eigenlijk, dus misschien kunnen jullie me helpen.
    Ondertussen heb ik er heel wat potjes met Master Yi op zitten en begin er een beetje genoeg van te krijgen. Wil graag een champion die niet heel moeilijk is om mee te leren spelen en eentje die net zoals Master Yi makkelijk levelt, snel sterk wordt en waarmee je lekker aanvallend kan spelen.
    Heb uiteraard al wel zelf de stats van elke champion bekeken, maar misschien hebben jullie zo een aanrader waar ik naar moet kijken?
     
  16. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    tryndamere mischien?
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen een keertje samen willen spelen, add me: iMagick.
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Lee sin maar is gekocht maar damn het is best lastig die Q te hitten:p Vind hem wel heel chill om te spelen als jungler maar wordt veel oefenen:+
     
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Als je gaat ganken hoef je niet perse je Q eerst te gebruiken, je kan je laner laten baiten waardoor je achter hem kan komen en dan je E gebruiken. Of je kan je W gebruiken naar een creep of champ als die naast de tegenstander staat, dan je E en dan is het makkelijk om te Q te hitten.

    En als het nog niet lukt moet je het aan Jordo vragen, die heeft er vast wel formules voor!
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe champ uit de PBE:

    [​IMG]

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina