Ik heb FIFA 2003 gekocht, maar weet iemand of je herhalingen kunt opslaan? Zoja, hoe dan? En zijn er cheats voor FIFA 2003?
Herhalingen opslaan lukt niet en er zijn ook verder geen cheats voor volgens mij, mischien om alle stadions te unlocken ofzo.
Er is niets te unlocken behalve 2 stadions. Ik weet niet meer hoe maar volgens mij staat het op www.gamefaqs.com
Ik ben trouwens benieuwd hoe FIFA 2004 wordt. Mischien dat daar weer de oude cheats in voorkomen. Aha, kijk dat is logisch ja.....
Weet iemand hoe je kan springen in de muur als de tegenstander een vrije trap neemt? Op de pc-versie kon dit namelijk wel, maar ik weet niet hoe dat hier moet.
Je kan met Y springen met de muur bij een vrije trap! Alleen het rare is dat je op de ps2 al kunt springen voordat de vrije trap genomen wordt, bij de xbox versie kun je pas springen op het moment dat de vrije bal genomen wordt beetje raar maar ja...
Die vrije trappen zijn eigelijk wel HEEL onecht hé! Ik had eens gescoord van 53m dacht ik. Die bal ging gewoon recht naar de haak en de keeper liep er naar toe en bleef toen stilstaan en hij keek hoe de bal erin ging Zo'n vrije trap is wel mooi maar het moet realistisch blijven vin dik. EA heeft dan eens een nieuwe feature met dat effect enzo en dan gaan ze dat natuurlijk weer overdrijven... TYPISCH...
Ja die keeper verdedigt z'n eigen hoek niet eens, als je in de kruising bij de keeper mikt en je raakt de bal goed, dan ziet ie er altijd in Ik vind het trouwens wel raar dat je PS2 versie wel Nederlands is en de Xbox versie niet, niet dat ik er last van heb maar toch... En bij de PS2 versie kun je wel al eerder springen met de muur bij ene vrije trap, rare verschillen in de versies. De Graphix zijn op de Xbox wel aanzienlijk beter Maar weet iemand waarom deze verschillen erin zitten?
Ik heb fifa 2003 ook pas sinds gisteren maar wat ik jammer vind is dat er geen trainingsmode op zit (vrije trappen, penaltys e.d.) of heb ik hier gewoon overheen gekeken??