1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, maar toch wil ik wel graag weten ''wie'' of ''wat'' er achter zit. Voor Bethesda is het een kwestie van een klein DLC'tje programmeren en die online te gooien. Dit lijkt me juist vet, want soms wil ik niet dat iets mysterieus mysterieus blijft.
     
  2. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lees je pas in een boek in TES 6. ;)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die waarschijnlijk al in ontwikkeling is en over 4,5 jaar word aangekondigd. :cool:
     
  4. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    wie kan mij helpen. Ik kom de winterhold college maar niet in. ik heb wel de quest "speak to the greybards" moet ik die quest eerst doen of ben ik wat vergeten. ik heb wel gejoinend bij de compinans
     
  5. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    als je daarheen gaat staat er toch een vrouw die je tegenhoud, zei leert je als het goed is een spell en die moet je dan voor haar voordoen.
     
  6. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    er staat idd een vrouw maar ze leert me geen spell ik kan wel aan haar vragen of ze me magika wil leren en ik kan alleen maar antwoorden ik ben niet geintreseerd
     
  7. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11

    doe is een destruction spell op de grond .. (dat pentagram) of wat is het voor teken..
     
  8. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zal dat eens proberen
     
  9. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    anders kan je ook altijd dit nog proberen
     
  10. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    De spell die je moet doen kan wel varieren. Gewoon doen wat ze zegt eigenlijk en je kan naar binnen.
     
  11. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan je eigenlijk doen met een Elder Scroll?

    Dat documentje dat je via een quest in de Tower of Mazk in Blackreach krijgt. Kan je er nog meer vinden?

    Nog iets: Wat is eigenlijk het nut van Blackreach? Het is een groot gebied waar veel tempels staan, kom je daar nog met de main quest of is het enkel maar voor die ene quest?? + die quest die je krijgt als je zo'n crimson nirnroot oppakt die daar groeien.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2012
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die heb je nodig voor de main quest.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nou ik niet meer en ik kan die niet dumpen, net als een red dragon claw ofzo. Fix dat nu eens Bethesda. :mad:

    Heb er een godsgruwelijke hekel aan als ik quest items niet kwijt kan als ik die items al lang gebruikt heb voor hun doel. :emo:
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Mbt de Elder Scroll:

    Die Scroll kan je verpatsen aan die Orc in de bibliotheek van de Mages College in Winterhold.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ^^ Met Azumi. Dat is geen bug. De Elder Scroll is een zeer waardevol item en kan dus niet zomaar gedumpt worden. Maar een bibiotheek heeft daar natuurlijk altijd interesse in :)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zal ik eens onthouden, nu de rest van de items in mijn inventory nog die ik niet kwijt kan atm. Heb ook nog zo'n attunement sphere ofzo die ik niet kwijt kan, net als die red dragon claw die je voor een deur nodig had en een paar andere dingetjes. Misschien kan ik bij die Orc nog wel meer kwijt dan alleen die Elder Scroll. Hij mag van mij alles gratis hebben.
     
  17. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    die quest dingen wegen trouwens niets. dat is wel een voordeel.
    hoe ga ik eigenlijk verder met de dark brotherhood questline?

    ik heb dat dikke jongetje gevonden in windhelm en toen die heks vermoord bij die kinderen, geniaal stukje. maar ik weet niet hoe ik daar nog meer quests voor doe
     
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Kutzooi. Ik kan de companions op een of andere manier niet joinen.
    Heb alle quests gedaan, maar dat is al een tijd geleden. Ben verder gegeaan met andere quests en oa. dark brotherhood en thief guild gejoined.

    Nu werd ik laatst ineens besmet met het vampire-virus.. tijdje bezig geweest maar nog net op tijd cure kunnen krijgen.. en nu bedacht ik me dat ik weerwolf wil worden. Maar elke keer als ik naar Fargas ga.. zegt ie dat ie me op pad heeft gestuurd voor een job al.. maar dat is helemaal niet meer te zien in mijn quests! Ik heb dus geen idee wat ik nu moet doen om te joinen 8).. De quest proving honor heb ik ook al gedaan. Weet niet wat Fargas nu van me verwacht.. :mad:
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    De eerstvolgende keer dat je gaat slapen kan ik me herinneren wordt je ineens wakker in een donker hutje en spreekt ene Astrid je aan. Zij is van de dark brotherhood. Ze heeft 3 personen gekneveld waarvan ze je opdracht geeft om er een om te brengen. Daarna kun je de dark brotherhood joinen
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zoiets heb ik nu met de Orcs in Skyrim. Om in hun Compounds te mogen komen, ben er feitelijk al ingeweest, moet ik een of ander masterlijk stukje gear zien te vinden. Ik krijg alleen geen log in mijn questlog en het schijnt volgens de guide ook nog een random drop te zijn. Hoerenzooi, heb 3 uur lopen zoeken omdat kut ding. Een of andere fansy naam ook.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina