mischien een probleem met morrowind

Discussie in 'Algemeen' gestart door ssvegetto, 15 jun 2003.

1. ssvegetto

ssvegetto neverine

Leuk Bevonden:
    0
    als ik met mijn vierpunten toets naar links gaat dan loopt mijn personage langzaam naar links, als ik naar rechts drukt dan rent ie naar rechts in plaats zacht te lopen, als ik met mijn anoloog stick loop is alles normaal, is dit een probleem , zo ja hoe los ik dit op, ene hebbe meer ensen dit 'probleem?

2. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope nooit gehad, volgens mij moet tie gaan straffen als je de vierpuntstoets drukt

3. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt een probleem denk ik, ik heb de main quest al helemaal uitgespeeld en heb nog nooit de vierpuntsdruktoets gebruikt, het is dus niet zo dat je hem hard nodig hebt.

4. Koe Jager

Koe Jager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook, alleen ik gebruik altijd de stick, dus niet zon probleem opzich

5. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Het is de bedoeling dat ie dat doet. Op het moment dat je loopt gaat je fatigue(vermoeidheid) langzamer achteruit dan als je rent.

6. Koe Jager

Koe Jager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar het probleem is dat als je de knop links indrukt loopt hij langzaam, en rechts snel, inplaats van met de stick altijd evensnel

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja hij hoort dan gewoon allebei de kanten rustig te lopen... Maar ja echt een probleem is het niet, je kunt ook de stick gewoon niet helemaal inhouden...

Deel Deze Pagina