Nja hij werkt hier gewoon nog hoor. Maar ik probeer voor mijn pa een nieuw abbo af te sluiten, maar dat kan gewoon simpelweg niet meer. Dus stap ik ook maar over en ik vroeg me af of dat Sunny Usenet goed te delen valt. Bij 60Mbps heb je 15 verbindingen. Als ik er 8 pak, is mijn max snelheid dan nog 60Mbps...?
bij eweka heb je 50mbit payserver 24 uur voor 1,10 euro. Ik zet gewoon eens per week alles wat ik wil downloaden in een wachtlijst en eens in de 2-3 weken betaal ik 1,10 en haal ik alles binnen in 24 uur (met 6-7mb/s). Best een voordelige oplossing
Ik ritsel gewoon elke maand iemand die via mij bij XSNews een abonnementje afsluit. Ieder abonnement levert 1 gratis maand op.
Ik deel samen met een vriend een Eweka account. Dat mag dus gewoon bij Eweka, en aangezien mijn internet tergend langzaam is werkt dat prima, ik heb eigenlijk genoeg aan 1 connectie van de 8. Eweka is voor zover ik weet ook de enige provider die account sharing toelaat. Kost me dus maar 4 euro per maand.
Ik deel mn lightning ook , maar zoals hierboven al gezegd word kan er om 1 of andere reden niet meer verlengd worden Dan Sunny maar s proberen (al is de 1290 dagen retentie van Eweka ook wel weer verleidelijk. Voor LU ook al een tijd Eweka gehad en eigenlijk nooit problemen mee gehad) edit:// toch wel leuk die hogere retentie, Sickbeard vind meteen 45GB aan backlog searches
Gebruiken jullie btw allemaal betaalde servers? Ik probeer dus mijn weg te vinden in nieuwsgroepen mbv Ziggo en ZABnzbd... Alleen kom ik de wizard al niet door (news.ziggo.nl).. Is er nergens een leuke handleiding .