1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd! Of gewoon een kaartje dat je van CAM naar LW of RW kan!
     
  2. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Er zijn zoveel verbeteringen voor FUT inderdaad. Hopelijk gaan ze volgend jaar eens echt wat veranderen in plaats van weer precies dezelfde mode met nieuwe kaartjes toe te voegen.
     
  3. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 feb 2012
  4. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb in fifa12 nog geen ultimate team gespeeld tot vandaag. Met 6000 coins een heel leuk team gekocht. Italiaans, gemiddeld 79 en ook al wat wissels.

    Nu ga ik een manager aanstellen maar weet eventjes niet meer hoe het zit. Vorig jaar ging ik er namelijk ook mee de fout in. Er staat contract +3%. Was het nou zo dat als ik 4 managers heb dat ik dan 12% extra contracten krijg? Vorig jaar was het wel zo volgens mij. Scheelt je een hoop munten maar wil het eerst zeker weten voordat ik al me geld in managers steek.
     
  7. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat klopt inderdaad:). Tot een maximum van 50%. Scheelt wel lekker wat contractjes\o/.
     
  8. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je zo'n team op futhead? Kijk bij marpsv.
     
  9. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vanmorgen een troffee op de ps3 en dat was : Vind een TOTW speler in een pakje in Ultimate Team , maar er staat helemaal geen TOTW speler in
     
  10. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Had ik gisteren ook. Alleen dan op de 360.
     
  12. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je een ge-upgrade speler of getransfereerde speler in een pakje krijgt unlockt die achievement ook. Dat was waarschijnlijk het geval.
     
  13. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    First i was like: :D
    Then i was like: :|
    Then i was like: 8)
    Then i was like :mad:
     
  14. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    als je wilt dat je team fitter blijft, moet je dan fysio's of conditietrainers kopen?
     
  15. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je je op die site aanmelden. Daarna zie je squad creator en dan kan je squads maken en opslaan.
     
  16. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Nein, dat dacht ik eerst ook. Die fysios en conditietrainers zorgen er voor dat je kaartjes die je op spelers kan gebruiken, meer waard worden. Net als managers er voor zorgen dat contracten meer waar worden op spelers.
     
  17. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zijn de spelersprijzen het hoogst?En wanneer het laagst?
     
  18. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Handig :p Heb je 5 conditie trainers wordt zo'n 60 kaartje nog meer waard haha, terwijl 60 altijd al teveel is! Kansloos dus die trainers :p
     
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kZyZ1LNgbcVj6

    Wie kan dit team voor mij afmaken, de spelers die op de bank zitten blijven ook daar(hoewel ik nog twijfel over Chielinni), ik heb nog 200k over voor de 3 lege plekken.

    Welke spelers raden jullie mij aan op de lege plekken en als jullie nog tips hebben voor de andere posities hoor ik het ook graag. :)
     
  20. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Lekker Chiellini erin, is een beest! Anders heb je natuurlijk altijd nog super CB T.Silva, wordt er ook niet zo snel uitgesprint (ik zou zelf voor chiellini met T.Silva gaan:x, of anders gewoon Chiellini naast Lucio ook top en een stuk goedkoper). Als middenvelder kan je als je een linkspoot wilt Cambiasso nemen en zo niet kan je IF Nocerino (!) nemen. Voor de spitspositie hmm, in dit systeem is Zlatan misschien net een tikkeltje te traag, maar als je een sterke spits naast Pato wilt is dat je keuze! Anders voor een goede kopper met iets meer snelheid kan je Cavani nemen. Met Cissé heb je helemaal pace in huis en die kan ook nog behoorlijk koppen, maar ze dribbel is wat minder. Hoef je niet zozeer een sterke sptis maar gewoon wat meer dribbelaars kan je Di Natale nemen of Robinho/Miccoli.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2012

Deel Deze Pagina