1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Een of andere firewall in je modem/router? Vooral KPN heeft nogal het handje om zonder pardon een of andere firmware update te doen waardoor er wat instellingen in de war gegooid worden.
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat heet een switch. Ik ben echter bang dat dat zijn problemen niet op zal lossen, wat is precies de melding die je PC geeft? Krijgt hij bijvoorbeeld wel een IP adres? Gaat er een lampje achterin de PC branden wanneer je de kabel erin doet? (Oranje, groen of beide) Als er geen lampje gaat branden is de netwerkkaart of onboard LAN waarschijnlijk uitgeschakeld.

    Zorg ervoor dat er geen ander programma is dat gebruik maakt van poort 443 of die poort blokkeert, denk aan een firewall of antivirus programma. Onder andere skype wil deze poort nog wel eens gebruiken, dit kan je uitzetten bij de geavanceerde instellingen in het opties menu.

    Verder kan ik je eigenlijk niet helpen zonder een concrete foutmelding o.i.d.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  3. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Oké, de overleden laptop is weer tot leven gewekt door er Win7 op te installeren, lijkt allemaal soepel te werken. Maaarrrr:

    1. Geluid werkt niet. Nieuwe drivers geïnstalleerd, helpt ook niet. Er is geen enkel geluid uit de krijgen, voorheen nooit problemen mee gehad. Software zegt dat de speakers werken...

    2. Youtube content, maar ook geluid in Mediaplayer wordt allemaal vertraagd afgespeeld, dwz over 1 seconde doet hij 3 seconden. Hij loopt wel steady in dat tempo door, maar is geen doen natuurlijk.

    Dit zorgt ervoor dat hij nog steeds vrij onbruikbaar is.. Hebben jullie hier een oplossing voor? Anders ga ik toch maar eens kijken voor een nieuwe...

    Overigens is het een Acer Emachines E725 (:emo:), van 2,5 jaar oud. Inderdaad, nooit meer een Acer.
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Waar heb je de drivers vandaan? Als je ze niet van de website van Acer hebt, dan moet je ze daar vandaan halen. Mocht dat wel het geval zijn dan is het een lastig probleem. Misschien even googlen met het typenr/aanduiding van je audio apparaat erbij.
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Bedankt voor je tip, maar vandaag doet alles het ineens weer.... 8)
     
  6. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Komen inderdaad van de website van Acer. En hun helpdesk komt niet verder dan: als dat het niet oplost, bieden wij verder geen ondersteuning :emo:

    Ding is 2,5 jaar oud, ga lekker een nieuwe kopen. En nu wel een goed merk :+
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok, probleempje.

    Mijn D schrijf is er ineens mee gestopt. Bij het opstarten van mijn computer hoor ik hem een aantal keer tikken en daarna een 'tsss' (ik trek het niet meer) geluidje. Ik neem aan dat het er op neer komt dat ik uiteindelijk een nieuwe harddisk moet kopen, maar ik vroeg me af of er een manier is om toch nog wat van die bestanden op die schijf kan redden?

    Iemand een ideetje?
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Mijn tyfus laptop loopt al een hele lange tijd te kloten..
    Zelf als ik alleen Chrome bijv aan het gebruiken ben haalt die de 100% processor gebruik en blijft ontzettend traag een tijd lang en loopt vervolgens weer vloeiend... het is ook geen virus o.i.d...
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Iemand die mij misschien verder kan helpen? O-)

    De melding die ik krijg bij het opstarten van mijn pc is: '3rd slave hard disk error'.
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    PC geformatteerd en nu wordt die nog steeds uit het niks 100%, terwijl ik bijna niks aan heb staan. :mad: What to do. Mijn fan blaast trouwens ook bijna altijd keihard...?
    //zie dat die echt in een minuut van 55 graden naar 85 graden gaat... Ik heb mijn PC al een paar keer opengehad maar er is echt geen stof te bekennen.

    Zal koelpasta helpen?
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    welke proces pakt die 100% dan
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen één. 8)

    [​IMG]

    [​IMG]

    :mad:

    Nu doet die wel weer normaal.. zal wel voor korte duur zijn.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je kan er zelf waarschijnlijk niets meer van redden als hij niks meer doet. Windows ziet de schijf niet meer neem ik aan? Draait hij nog wel wanneer je pc opgestart is of doet hij helemaal niks meer?
     
  15. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Windows ziet hem inderdaad niet meer. Hij doet helemaal niets meer als de pc is opgestart. Tijdens het opstarten dus dat tikkende geluidje en daarna niks meer.
     
  16. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag was ineens mijn computer 'stuk'. Toetsenbord deed het niet meer normaal en muis ook niet. 1x klikken was 2x ofzo, scrollen was in/uit zoomen. Paar keer opnieuw opgestart en vanavond deed hij het opeens weer. Maar nu heb ik bij 1 site dat hij heel erg uitgezoomd is (dus alles piepklein) maar ik heb geen idee hoe ik dat weer normaal kan krijgen, bij instellingen kan ik het niet echt vinden. Iemand help? :)
    (of heb ik het in het verkeerde topic geplaatst :+)
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Nee hoor, staat hier prima. :)
    Als je wil in of uitzoomen in je browser moet je ctrl ingedrukt houden en tegelijkertijd scrollen met je muiswiel.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ctrl+0 om de normale grootte weer te doen.
     
  19. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke thanks! :)
    Dat is sowieso wel handig om te weten.
     
  20. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik heb de laatste tijd een raar probleem. Als ik op Dumpert een filmpje aanklik, laad mijn Browser de pagina, maar na 2 seconden schiet hij weer terug naar de vorige pagina... Oftewel, ik kan geen filmpjes/plaatjes meer bekijken op dumpert omdat de pagina elke keer terug schiet.

    Voorheen schoot hij maar 1x terug, waarna ik wel gewoon filmpjes kon kijken. Sinds ik de Windows 7 update van vorige week heb gehad, blijft hij terug schieten.

    Iemand enig idee wat het is? Ik gebruik Internet Explorer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina