[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Mijn charr ook maar aangepast op finesse en vooral op bogen ^^. speelt weer heel anders en vermaak me er mee :D

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    'Rent' naar de frontpage!:x

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Door detect hidden krijg je ook toegang tot geheime ruimtes en zie je ook waar de tegenstanders zijn. Het is een erg handige skill.

Inmiddels zit ik op 15 uur en ik wil hem nog proberen uit te spelen voordat ik de review schrijf.

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Dan hoop ik dat je daar nog een maandje mee kan wachten met de review, denk niet dat je hem "zomaar" ff uitspeelt haha. Succes

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat valt wel mee, want het meeste is goed te doen en de redactie hoeft hem ook niet op Hard ofzo te spelen. Even testen hooguit.

Review moet er al zijn eigenlijks, maar ik ga niet over de review Nightbringer. Ik ga alleen over die van mezelf, maar neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben naar het eindoordeel van XBW. Ik verwacht een uitstekend, met een minpuntje voor de camera, dat heb ik al meer gezien overigens.

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, ik krijg mijn games soms binnen voor de release maar ook weleens een week na de release. Zelf streef ik er wel na om een review voor de release af te hebben. Maar aangezien ik de game al te laat binnen kreeg heb ik nu minder haast en kan ik me meer verdiepen in de game.

De camera is voor mij een redelijk minpuntje en op het moment vind ik het verhaal niet echt episch of boeiend. Maar waar ik me het meeste aan ''erger'' is dat het spel voor mijn gevoel niet zo verslavend is. Bij Skyrim moest ik spelen en bij Kingdoms heb ik dat veel minder. Dit heeft waarschijnlijk met het verhaal te maken echter vind ik de combat en het level-up systeem geweldig.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de game juist wel verslavend, juist door de combat en het looten. Ik betrap mijzelf erop dat ik continue denk, kom, nog een klein stukje, nog ff deze dungeon ...

8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Idd, ik denk precies hetzelfde :) Telkens nog ff snel 1 quest doen, of weer ergens naartoe lopen. En zo zet ik vaak het spel een uur later uit dan gepland :)

Skyrim heb ik na 4 uur spelen uitgezet en verder nooit meer aangeraakt. Dat was echt weggegooid geld aan mijn kant.

9. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel toffe RPG's al gespeeld, nog te spelen of nog willen aanschaffen ... en toch blijf ik momenteel meest van al Divinity II DKS spelen .

Dus ondanks vele RPG's speel ik slechts 1 of 2 het meest en nooit meer dan 2 in eenzelfde periode .

Ik krijg wel steeds meer zin om Amalur aan te schaffen !! :) Ondanks de minpuntjes die er ook zijn, maar ja, ook DKS heeft minpuntjes en toch blijft die game me aantrekken !

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Op het moment dat is speel precies hetzelfde, heb het zelfs al soms als ik denk moet loot verkopen en curse weghalen. Dan toch vaak nog even een stukje verder doorlopen.

Al moet ik zeggen sta niet te popelen om het spel op te starten, maar dat heb ik al jaren niet meer.

11. SpectralXEnigma

SpectralXEnigma Member

Leuk Bevonden:
    0
    WoOoHoOo

Net binnen gekregen! Ben iig heel erg benieuwd :)

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zonder detect hidden ga je HEEL veel loot missen, vooral in Hidden Doors vind je dikke shit, op max ga je zeker nog gigantisch veel meer normale kistjes vinden die je anders zo voorbij loopt.

Zelf gebruik ik geen Alchemy omdat ik gewoon helemaal geen zin heb in al dat gekut met potions, heb nu 2 keer een stack minor HP pots gekocht en bewaar enkel de +skill boosts eigenlijk, de rest verpats ik aan de eerste beste kutjanus met shop optie.

Idd, zo deed ik het ook vanaf het begin, beetje krom systeem maar vind dat je sowieso vuelste weinig skillpoints krijg voor wat ik wil bereiken :+
    Met BS kun je best goede armor maken, vooral omdat je dus hoge level blues items kunt salvagen en daar je perfecte stats in kunt prakken. :thumbs:

Heb je trouwens veel +finesse ability items op lvl 40?

Hoever heb je gespeeld dan? Het verhaal + factions worden later pas echt tof. Het helpt ook om het verhaal te volgen en niet zo hard die convos doorknallen dat je X knop er aan de andere kant uitkomt :+

Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb er nu ruim 15 uur in zitten.

"Helaas" moet ik morgen beginnen met Asure's Wrath aangezien die net iets korter is.

Wat ik wel merk is hoe weinig variatie er is op het gebied van tegenstanders (tot nu toe) veel zien er hetzelfde uit of net hebben net een kleine tweak gekregen. Maar wie weet is er ruim genoeg variatie later in het verhaal.

14. SpectralXEnigma

SpectralXEnigma Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg kon niemand me even melden dat deze game zo awesome is/was?! :) Ben nu net een aantal uurtje aan 't spelen en wat een toffe game. Setting, artstyle, muziek en combat allemaal super uitgewerkt! Ben van plan om m'n eerste char helemaal als warrior/might build op te bouwen :)

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vermaak me er nog steeds uitsetkend mee. De mening is dat een finesse build het moeilijkste is, maar daardoor ook het leukste. Laat ik nu een 100% Finesse build hebben :)
    Speel op hard en gaat prima, bosses zijn prima te doen.

Ben wel wel outleveled voor sommige gebieden, dus de balance is soms wat zoek, als je alle questen doet zoals ik ...

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zat me zelf te bedenken dat de levels van de gebieden vast gesteld worden wanneer je er voor het eerst binnenloopt. Tot en met een min/max limiet natuurlijk. Zo had ik een gebied waar alles grijs was maar dan in de dungeons ze wel weer geel waren.

Laatst bewerkt: 23 feb 2012
  17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Klopt, maar ook gebieden waar je nog niet bent geweest kunnen onder je level worden. Tot nu toe 5 areas gehad die grey voor mij waren. Dungeons is altijd in je range.

Level 30 nu, 2,600k gold en bijna aan het eind van mijn 2e main area (van de 5, plains of erathel)

Moeilijkste 'normal' enemy is wel de orange Ettin Warpriest. Zeker als hij wat buddies bij zich heeft.

Ook net een quest gehad waarbij je tegelijkertijd drie orange epic mountaintrolls op je krijgt. Ook fijn :)

18. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje over deze super game.... ik heb in een paar dorpjes een paar mensen gedood.... (per ongeluk natuurlijk :9)... maar waarom word ik niet aangehouden? het hele dorp is tegen mij maar ik kan nergens een boete betalen of naar gevangenis.

Ik kan nu in die dorpjes geen missies meer doen omdat ze hostile zijn....

iemand een idee?

19. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik toevallig sinds gister ook last van! Vandaar dat die quests niets meer deden, ik dacht al.

Hoe krijg je dat weer weg inderdaad? Iedereen afmaken totdat er niemand meer leeft in dat dorp? :emo:

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hoe krijgen jullie het voor elkaar om 'per ongeluk' dorpelingen te vermoorden. Dat kan namelijk pas als je dat actief hebt geactiveert door (up) in te drukken bij een npcin de buurt ...

You bad boys!

Probeer eens een guard aan te vallen, kijk of die je dan wel de mogelijkheid geeft tot jail, bribe, etc ...

Laatst bewerkt: 24 feb 2012

Deel Deze Pagina