OXM Betekend dit dat er een playable demo op staat van Fable? En heb je daar een amerikaanse xbox voor nodig? Ja zeker ? Sorrie voor het openen van deze (on)nuttige thread. EDIT: of staan er op die disc natuurlijk ook unplayable demo's... Dom had daar nog niet aan gedacht... Zal dat wel zijn...
kan een (lang) xclusief filmpje zijn, en als je dit bij de amerikaanse oxm zit dan heb je een ntsc xbox nodig, maar dat is logisch.....
is de kans dan niet groot dat er binnenkort ook een demo hier in europa op de oxm disc zal gaan staan??
Ghehe stomme ik :| Echt waar ? Wat een slome streken van xbox.com toch weer, maar was het dus een filmpje?
whaha ik ben nog scheler Hoe kan ik me daar nou in vergissen :|? DOM! Maar hij lijkt wel op zo'n fable mannetje
Dat is toch Exile van Tao Feng?? najah nu heeft iedereen het wel gezegd Welke bedoel je met de nieuwste?Die met MotoGp2? als die het niet is, staat er voor de volgende keer Futurama,Gladius,Jurassic Park, Kung Fu Chaos en Indiana Jones als trials op en de filmpjes weet ik niet (misschien Sudeki,er staat een groot plaatje van Sudeki bij)