1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders gewoon nieuwe Conjuration Spells kopen bij die kerel in de College of Winterhold naarmate je ze aankunt.
     
  2. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ben benieuwd naar die Priest en zal inderdaad nog eens wat tripjes naar Winterhold maken. Het is misschien een beetje lui, maar ik vind het wel grappig om door te kunnen lopen en alle chests en corpses te looten terwijl mijn summon het vuile werk opknapt 8).

    Flaming familiar ben ik nog niet tegengekomen, al doen de flame attronach het ook al aardig goed tegen beren enzo. En daarnaasr wordt je zelf ook steeds sterker.

    Alleen ice trolls zijn echt kutjes :mad:
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heb inmiddels mijn Elder Scroll verkocht. Nu moet ik nog zien of die andere bound items kwijt kan raken. Irritant, ook al wegen ze niks. Heb liever lege zakken en veel gold, dan volle en weinig.
     
  5. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Maar die Sanguine Rose kan je toch gewoon weer recharchen met een soulgem?!
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Je bedoelt met soul trap zieltjes vangen in grote soul gems?

    Dat zou moeten werken ja.
     
  7. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke speelstijl ! Denk dat ik mijn karakter ook meer en meer Conjuration ga laten gebruiken en me toespitsen op summoning spells ... _O_
    Ik gebruik nu reeds een "Bound Sword" , hoef ik nooit een wapen mee te dragen, gewoon dat Sword conjuren en voila :+

    Geef jij een voorkeur voor een bepaald ras om dit soort speelstijl te ondersteunen (conjurer) of maakt het ras totaal niet uit ? ;)
     
  8. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    ras maakt niks uit, ze hebben alleen een paar skills van het begin beter, maar dat is maar een miniem verschil. Je kan met elke ras elke kant op gaan in principe.
     
  9. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klopt wel, maar ik dacht meer aan die "special power" die bij elk ras uniek is, dus kan dit toch wel een klein verschil maken, toch ?
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Klopt, maar zo veel maakt dat niet uit. Als overleven in het spel bij jou afhangt van welke power je hebt, moet je toch maar eens beter oefenen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    True, of de stand een tandje lager zetten. Game is prima ontworpen om met elke class, elke ras en elke combinatie enigzins tot helemaal te kunnen overleven. Hoewel het niet direct zo lijkt, moet je ook in deze game keuzes maken.

    Btw: Vorige week redelijk veel Skyrim gedaan en moet toch zeggen dat ik de game wel een stuk toffer vond dan eerder, maar het is imo nog steeds geen Oblivion beater. Op de een of andere manier dan.
     
  12. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion heeft idd z'n charmes met het wat meer old-skool levelen van je attributen bijv. als je een level omhoog gaat. Als dat nog niet hardcore genoeg is voor je kun je ook altijd Morrowind nog doen. Daag Map-Marker, welkom hitkans tijdens de combat en al die shit 8)
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dremora Lord gebruiken! Vraag me alleen af of je die kan dual wielden. Zo eens uitproberen.
     
  14. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    True, Oblivion had in mijn ogen meer leuke en bizarre quests. Die ben ik tot nu toe minder tegengekomen in Skryim. Al was ik gisteren wel weer positief verrast toen ik een quest deed waar ik
    Sheogorath
    tegenkwam. Toen kreeg ik toch weer even het magische gevoel van Oblivion, haha.

    Maar ik amuseer me alleszins te pletter met Skyrim, ik ben al zo lang bezig en heb nog zoveel te doen :thumbs:.
    Ik ga nooit alles afkrijgen voor Mass Effect 3 uitkomt :)
     
  15. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat me ook niet om "overleven", daar heb ik voorlopig totaal geen probleem mee ;)

    Mijn vraag is welke unieke power goed past met een conjurer ?
    Of anders gezegd :
    Wie heeft er ervaring met verschillende unieke powers en wat denk je dat goed past bij het gebruik van Conjuration (summoning ed) ?

    Ik ben ook gewoon benieuwd naar anderen hun ervaring :)
     
  16. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Magicka Regeneration goed/uitmuntend is (weet niet of je Armor draagt of niet) is The Atronach een uitstekende keuze. 50 extra Magicka en 50% Spell Absorbtion maakt het dat je nog meer magie kunt casten voor je door je MP heen bent en tegen Spellcasters (kuch, Dragon Priests) wordt het leven zoveel draaglijker.

    Weet niet of je Restoration ook veel gebruikt maar onder die Spell School zitten Perks waarmee je je Magicka Regeneration kunt opkrikken om het enige (in mijn ogen vrij minieme) nadeel van die Power weg te werken.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik ben na het bericht van Howard ook echt benieuwd geraakt naar die kleine en meer krachtige DLC pakketten. Dat ze een enkele gratis willen uitbrengen juich ik alleen maar toe, maar heb nu al zo'n zin in DLC terwijl ik dat bij iedere andere game nooit heb. Bethesda maakt ook gewoon tof spul, op Horse Armor Pack na. Ze moeten ook niet met een Mud Crab Armor aan komen zetten, weet wel dat het een geintje was, want dan krijg ik echt neigingen. :+

    Hoop dat een bovenop Deadric Armor een soort van Divine Armor of Knight of the Nine Armor willen uitbrengen die we dan in game kunnen maken, vinden, verkopen, looten van lijken. Ik vond Knights of the Nine uit Oblivion imo ook de beste DLC. Shivering Isles was niet slecht ofz, integendeel, maar gewoon een beetje irritant. Zeker als je een achievement miste. :cool: Wereld zelf vond ik vreselijk.
     
  18. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik vind Oblivion ook gelijk aan Skyrim. Veel meer grote steden in Oblivion maar dan weer helemaal geen kleine dorpjes. En de main quest pakte me veel meer dan die van Skyrim.

    Maarja ik vind de dungeons hier dan wel weer beter.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    True, een klein beetje als een haat liefde verhouding. Of beter gezegd, beetje Ying en Yang zullen we maar zeggen. Beide games zijn redelijk in evenwicht.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind Skyrim overall wel beter. Maar iets meer een 'been there, done that' gevoel dan bij Oblivion. Dat is ook de reden dat ik stiekem Morrowind altijd het beste deel zal blijven vinden.

    Maar verder qua verhaal en technisch in alle opzichten beter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina