1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar over die actie is genoeg gezegd. Ik kocht er 24 (Bol waarde dus €480), maar kreeg maar zes bonnen. Rest geld terug.

    Anyhow: voor €188 wil ik hem ook wel! Kan ik, met die folder in de hand, naar de MM hier gaan en hem voor die prijs meekrijgen?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Over Bol.com gesproken , heeft iemand als een bevestiging gekregen dat de Vita is verzonden ?
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen in Middelburg geldt die actie.

    Ik nog niet.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja oke, maar toen hun online prijs goedkoper was dan in de winkel kreeg ik mijn objectief ook met flinke korting mee hier in Hengelo.

    Ik gok trouwens dat de prijs van dit mooie apparaat net zo snel gaat dalen als bij de 3DS. Tegen de tijd dat het zomer is, haal ik hem wel voor €175 :)

    Of er moet iemand zijn die mij een setje op wil halen, met Uncharted en Fifa/Rayman ;)?
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik begon me ook af te vragen waarom ik nog geen bericht had gekregen van Bol, dus ik checkte de website eens...staat er ineens bij de Wifi VITA, 2-3 weken 8)

    Dus ik mail ze...reactie terug gekregen --->



    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor uw e-mail van 21 februari 2012.

    U wilt weten wanneer uw bestelling wordt geleverd. Dit omdat de levertijd op site nu aangeeft dat dit een aantal weken zal duren.

    U heeft voor dit artikel een pre-order bestelling geplaatst. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u nog niets heeft ontvangen.

    Om u van dienst te kunnen zijn, hebben we uw vraag naar onze afdeling Product Management doorgestuurd. Zodra we een antwoord ontvangen, brengen wij u hiervan op de hoogte. Wellicht dat onze collega’s uw vraag moeten doorspelen aan een producent of leverancier. Wij hopen u binnen een week van antwoord te voorzien.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura



    bol.com Klantenservice

    www.bol.com


    Gaat goed....
     
  6. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net even gebeld met de winkel waar ik hem ophaal en ze hebben de Vita's binnen maar mogen ze helaas nog niet verkopen tot morgen. Ze houden dus zich strikt aan de verkoopdatum hahaha. Ach ja 1 extra dagje wachten kan geen kwaad, ik heb alleen de games al een paar dagen in huis die ik maar niet kan spelen :9
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik weet dat ik morgenochtend voor het geval bol.com niet levert even naar Middelburg ga met de trein, de wekker staat om 6 uur, 7 uur gaat de tram naar Rotterdam Centraal en dan lekker in een directe verbinding naar middelburg
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Na mijn SWTOR debacle ga ik daar nooit meer wat bestellen. Na weken tijd en gezeur annuleren ze me Collectors Edition en zeggen ze bestel maar opnieuw de C.E. (die er niet meer is). Na nog meer zeiken komen ze aan met een 5,- kortingsbon...


    ---

    Bij Wehkamp staat die op 1 week. Besteld op 27 sep.

    Op de Vita pagina zelf staat "LEVERTIJD: DIRECT LEVERBAAR"...


    ---

    Morgen nog wel in Amsterdam. Daar nog iets bekend van een aanbieding?
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had op 18-12-2011 de 3G+Wifi gepre-orderd volgens de site zou deze op voorraad zijn maar deze staat ook nog eens op "Wordt verwerkt" :mad:
    Kan hem nu wel annuleren maar dan zal je zien dat TNT morgen als nog de Bol.com bestelling aflevert.
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand die hem voor mij op wilt halen in Middelburg?! ;)
     
  11. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel vaak zo dat Bol de verzendbevestiging pas (heel) vroeg in de ochtend verstuurd. Zo heb ik even oude bestellingen bij Bol.com van mij bekeken en daarvan ontving ik de bevestiging pas rond 05:00 's ochtends. Freerecordshop doet vaak precies hetzelf
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bol.com zal de Vita wel koppelen aan een track&trace van Post NL.
    Wou morgen middag toch vrij nemen.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar dan heb je twee Vita's uiteindelijk, of wilde je dat sowieso? :)


    En als dit zo is, vind ik het idioot dat ze mij niet gewoon een duidelijk antwoord konden geven. Ze hebben die Vita's volgens mij gewoon nog niet binnen, anders zouden ze toch echt wel antwoord op die vraag weten zou je zeggen. Nou ja...ik wacht wel even af. En anders bel ik ze morgen of donderdag.
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Dan stuur ik die van bol.com gewoon weer terug retour
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Zit er een regio lock op de vita?, want mijn moeder gaat binnenkort naar Amerika en misschien zou ik haar er 1 mee kunnen laten nemen.
    Alleen als de games regio gebonden zijn heb ik er niks aan.
     
  16. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    nope, vita is regionfree vertelden ze mij hier in Amerika. Ik maakte me ook al een beetje zorgen voor als ik terug zou gaan naar NL maar ze zeiden tegen mij dat de vita regionfree is.
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Duuuuuuude, google.....
     
  18. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    De Vita is regiovrij. Ik heb zelf een Japanse versie sinds 2 maanden en die kan ik gewoon in het Nederlands instellen. Het enige verschil bij de Japanse versie is, dat het kruisje en rondje als functie omgedraaid zijn. Dit merk je overigens alleen in een menu van een PSN-game. Retail games hebben allemaal exact hetzelfde menu en werken ook hetzelfde. De Amerikaanse versie is gelijk aan de Europese, dus die heeft geen omgedraaide functie. Denk er wel aan dat de Amerikaanse, net als de Japanse, een ander stekkertje heeft.
    Hiervoor kun je gewoon een andere gebruiken met een nederlandse stekker.
    De adapter is namelijk een blokje met aan de ene kant een USB stekker naar Vita en de andere kant een stekker naar het stopcontact. Je hoeft alleen maar onderstaande te hebben/kopen en je plugt hem zo om.

    [​IMG]

    Let er wel op dat je in Amerika TAX betaalt en alle prijzen zonder TAX op het kaartje staan. Dit verschilt per regio. (NY 6%, LA 9%, Alaska 0%, etc) Indien je zelf in Amerika bent mag je tot 420 euro invoeren naar Nederland. Bij het opsturen naar Nederland betaal je WEL belasting en invoerheffing.

    Ook is vanavond de Vita Store online gegaan, dus je kunt morgen direct los.
    Voor de mensen met interesse even een prijs/overzicht met wat er in staat.

    - A-men €14,99 (demo beschikbaar)
    - Army Corps of Hell €39,99
    - Asphalt Injection €24,99 (demo beschikbaar)
    - Blazblue Continuum Shift Extend €39,99
    - Cliff Diving (AR game) Gratis
    - Dungeon Hunter: Alliance €34,99 (demo beschikbaar)
    - Dynasty Warriors NEXT €34,99 (demo beschikbaar)
    - FIFA Football €49,99 (demo beschikbaar)
    - Escape Plan €12,99
    - Everybody's Golf €34,99
    - Fireworks (AR-game) Gratis
    - Hustle Kings €7,99 (demo beschikbaar)
    - Little Deviants €24,99 (demo beschikbaar)
    - Lumines Electronic Symphony €34,99 (demo beschikbaar)
    - Michael Jackson The Experience HD €24,99 (die wil je niet eens gratis hebben)
    - ModNation Racers: Road Trip €34,99 (demo beschikbaar)
    - MotorStorm RC €5,99 (demo beschikbaar)
    - Ninja Gaiden Sigma Plus €34,99
    - Plants vs Zombies €11,25
    - Rayman: Origins €34,99 (demo beschibaar)
    - Reality Fighters €24,99 (demo beschikbaar)
    - Ridge Racer €19,99
    - Shinobido 2: Revenge of Zen €39,99
    - Super Stardust Delta €7,99 of €9,99 inc Advanced Star Fighterpakket (extra modi)
    - Table Football (AR-game) Gratis
    - Tales from Space: Mutant Blobs Attack €6,99
    - Top Darts €7,99 (demo beschikbaar)
    - Touch My Katamari €29,99
    - Ultimate Marvel vs Capcom 3 €44,99
    - Uncharted: Golden Abyss €44,99 (demo beschikbaar)
    - Unit 13 (demo)
    - Virtua Tennis 4: World Tour Edition €39,99
    - WipeOut 2048 €34,99 (demo beschikbaar)

    Verder nog Facebook-app, Twitter-app, Flickr-app en foursquare-app, trailers, PSP-games, etc.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En gewoon totaal geen bericht van Bol meer gekregen, dus dat is één ding wat zeker is, er is niks verstuurd. En alsof ze dat niet eerder aan de mensen hadden kunnen doorgeven....
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ze gaat naar florida, orlando om precies te zijn, en als ze hem dan zou halen, neemt ze hem gewoon mee in de koffer:)
    En voor de marketplace zou het ook niets uitmaken?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina