1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het wat uitmaakt is het de firmware denk ik en mogelijk gerelateerde functies.
     
  2. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Ik heb gewoon 1.61 draaien nu en hij staat gewoon in het Nederlands. Je merkt dus totaal niets van andere regio. De Store is gekoppeld aan je PSN account. Als jij een Nederlands account hebt, krijg je automatisch de Nederlandse Store. (vandaar dat veel mensen op de PS3 een US of JP account aanmaken, zodat ze die store ook in kunnen)

    Wat is het trouwens een geniale manier om te schieten in FIFA met de achterkant van de Vita.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gelezen dat het hierdoor véél makkelijker is om te scoren, klopt dat?
     
  4. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de achterkant moet je als het ware zien als het doel. Als je dus linksonder tikt, dan schiet hij de bal linksonder. Hoe langer je hem inhoudt, hoe harder hij schiet. Je moet alleen wel even wennen aan de manier waarop je de Vita vasthoudt, want je raakt nogal snel het touch gedeelte aan ;) Het maakt het wel makkelijker ja, maar je kan het ook uitzetten. (zowel voor als achterkant kun je uitzetten)
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet alles terugnemen wat ik zei over Bol, net een mailtje ontvangen dat de bestelling is verzonden. Wat een aparte tijd om zulke mailtjes nog te versturen zeg, maar hoe dan ook...me= blij!!!!

    Even een vraagje over iets anders...ik heb morgen nog geen game erbij, die bestel ik via internet en daar ben ik een beetje laat mee nu. Dus morgen komt het meer neer op demos en misschien Escape Plan. Aangezien die echt maar 7 euro kost door die 5 euro korting van de pre-order. Maar stel ik wil mijn USA PSN op, dan moet ik dus eerst mijn EU account eraf gooien, want meerdere accounts kon niet toch?
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de bevestiging inmiddels ook ontvangen. Ik zei toch dat het wel goed zou komen :+.
    Nu 8 uurtjes wachten op PostNL en dan heb ik 'm :). (En dan weer verder slapen :+)

    Over het tweede:

    Dit staat op het Insidegamer forum:
    Er wordt na die post (helemaal onderaan de pagina) er nog meer over gesproken.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  7. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Je kan wisselen tussen accounts, maar dan moet je ook meerdere geheugenkaarten hebben. Daarnaast moet je games resetten om ze geschikt te maken voor een ander account/vita. Als je een game speelt op vita 1, dan kan je deze ook spelen op vita 2. Echter krijg je dan geen trophies. Als je trophies wil, dan moet je het spel "resetten". Dan ben je dus ook je savegames kwijt. (blijft dus een klote klus).

    Waarom zou je het US netwerk op willen? Er staat volgens mij hetzelfde op als op de Europese. Games kosten nagenoeg hetzelfde in de winkel als op internet (sommige uitzondering). Aanraders (die ik zelf heb) zijn Lumines, Uncharted en Rayman. Ook Motorstorm RC en Super Stardust zijn leuk om te doen en die kosten ook zo'n 7 euro per stuk.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien nog wel een leuke quote van InsideGamer over de Vita:

    Amen _O_
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik dacht dat de US PSN de Gravity Daze demo had, maar dat is dus niet zo? Dan zal het wel de japanse PSN zijn. Eigenlijk zou ik het willen doen voor alleen demos die europa niet krijgt, maar zo te horen is dat dus niet nodig.

    Ik hoef voor Escape Plan maar 7 euro te betalen, maar helaas zie ik weer geen cards t.w.v 10 euro, dus dat moet weer 20 euro gaan worden zo te zien, jammer is dat.
     
  10. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Gravity Rush (zoals hij in Japan heet) staat inderdaad in de Japanse Store. Ik weet niet of hij ook in de US Store staat. Mocht dat zo zijn, dan zal hij vast snel ook in de EU store staan.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ze sturen vaak in de nacht een mail. Ik bestel daar ook heel erg vaak dingen en ze sturen dan in de nacht een mail dus je hebt waarschijnlijk gewoon vandaag je bestelling binnen.

    -/- edit, ik las dat je inmiddels al een mail hebt ontvangen. Excuus, ik had niet verder gelezen.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  12. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs bij sony zelf kan de voorraad op zijn :l

    Hartelijk dank voor uw bestelling. Indien alles met de post correct verloopt zult u vandaafg uw bestelde PS Vita met toebehoren ontvangen. Helaas was de PS Vita Game "Reality Fighters" waar u ook recht op heeft, nog niet voorradig en deze wordt u zo spoedig mogelijk nagestuurd.We verwachten dat dit begin volgende week zal zijn.
    Excuses voor het ongemak.

    Zolang ik mijn vita en uncharted maar vandaag binnen krijg, vind ik alles goed..
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de vita laat hem eerst volledig opladen nu. Hij steekt toch al bijna een uur in. Heb Fifa en uncharted genomen :)
     
  14. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist bij de MM Den Haag 4 spellen voor de prijs van 2 gehaald zonder een Vita te kopen :).
     
  15. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan ga ik zoetermeer effe bellen. Haal ik daar wel 2 games ipv GM. :)
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm interesting. Misschien de gamepjes vast halen dan :)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ridge Racer is dan weer klote...
     
  19. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    PSV
    Uncharted
    Rayman
    16 Gb

    325 in totaal. Nice!
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Fuck man, nu begint het hier toch ook te kriebelen. :mad: Ik had mezelf zo beloofd deze niet op de release te halen.

    Misschien de Zelda 3DS ruilen voor de Vita. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina