1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Damn, net een super spannende wedstrijd gespeeld. Zo'n classic game Lakers vs Utah.

    Ik stond de hele wedstrijd voor maar uiteindelijk gaf ik het nog weg in de 4de quarter, net op tijd gelijk kunnen maken. Uiteindelijk 2 overtimes gespeeld en gewonnen met 139-140.

    1ste overtime nog 1 minuut te gaan en ik stond 7 punten achter :x Met veel geluk en skills er voor gezorgd dat het terug gelijk stond. 2de overtime ik schiet met nog 1 minuut te gaan een 3 binnen, 1 punt voorsprong. Uiteindelijk zorg ik er voor dat de lakers toch terug de leiding nemen en ik sta 1 punt achter nadat ik mijn laatste kans heb gemist... ik dacht dat het gedaan was, klok stond op 15 sec.

    Fisher moest er gewoon voor zorgen dat hij de bal vast hield en ik had al te veel fouls gemaakt dus was het riskant om te stealen maar mijn steal was blijkbaar perfect getimed en ik had hem. _O_

    Stockton vs Fisher en ik mis mijn layup :F: maar krijg 2 free throws en scoorde ze beide. Lakers hadden nog 3 seconden om te scoren maar ze schoten ver buiten de 3 punt lijn en verliezen.

    Altijd de leukste wedstrijden als je overtimes speelt maar als je verliest is het des te erger. :9


    Had bijna een quadruple double met Stockton :'-(

    Stockton 15 points - 7 rebounds - 10 assists - 14 steals

    Malone 18 points - 14 rebounds -10 assists-5 steals


    Echt moeilijk om de "five by five" achievement te unlocken.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2012
  2. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de rollen van deze posities precies? PG is inderdaad spelverdeler, een center moet vooral rebounden, toch? een shooting guard kan goed schieten? zoals je waarschijnlijk wel kan lezen weet ik niet alles.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
  4. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
  5. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Het heeft denk ik nog geen zin om een nieuwe thread hiervoor aan te maken, dus post het hier maar even.

    Ben benieuwd of ze de competitie met 2K al aankunnen.
     
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Ah mooi!
    Concurrentie is alleen maar goed denk ik, zorgt ervoor dat 2K niet verslapt (zoals EA bij Fifa, voor de 'echte' opkomst van PES. En als Live13 beter is ga ik die weer kopen, speel nu vanuit het niets toch constant Basketbal (2K12) op mn X-box :confused:
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Buzzer beater achievement unlocked \o/ Er zo ook voor gezorgd dat ik naar de semifinals ging, bye bye Lakers.

    ook de Wire to wire achiemvent gehaald al verdiende ik die niet want

    en ik stond het eerste quarter al 41-31 achter. Glitched waarschijnlijk.
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    UNLOCK EXCLUSIVE TEAMS:

    U981-2EG4-ZW6S-FIQI-1YQQ
     
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Kan het nu niet invullen, zal wel aan m’n neus voorbij gaan ;).

    Verder ben ik bij de Suns gebleven, na 2 teleurstellende jaren gaan we nu in mijn 3e jaar als no. 2 de playoffs in. Ben benieuwd hoe ver we komen. Na de playoffs ben ik transfervrij, even kijken waar ik dan een contract ga tekenen. Wil net als Fisher naar een contender :p. Maar die moeten geen top-PG hebben, anders vind ik het niet realistisch.
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Heb er 1 naar je pmbox gestuurd.
     
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Wow super, bedankt!
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    No problem!
     
  13. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben waarschijnlijk ook te laat, maar was benieuwd welke teams je hiermee unlocked :)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Ik heb het 6 wedstrijden bij de Suns uitgehouden en nu bij de Pacers :cool:.
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahah, wel nice dat je bij je favo team zit.

    Wie kijkt er hier de commentary videos van Chris Smoove op youtube? Best leuk.
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Ik vond de Suns eerst ook niets. Maar 'wilde' in mijn eerste 3 jaar Pro niet traden. Straks teken ik hopelijk bij een topteam zonder goede PG. Wel opmerkelijk dat we we na 2 slechte jaren nu als no. 2 de playoffs ingaan met nog steeds een matig team (ik, Dudley, Thornton,Gortat, Lopez).
    Grappig dat ik nu ook meer op de Suns ga letten tijdens het lopende seizoen. laatste paar wedstrijden doen ze het goed! Stonden zelfs op ruime voorsprong bij de Heat, maar die gaven toen even gas :9.

    Ik kijk ze allemaal, zijn commentaar is erg vermakelijk! En het heeft me in het begin ook veel geholpen om te zien hoe je als PG moet/kan spelen.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    3 jaar? Speel jij full season en hoeveel minuten per quarter?
    Dat duurt retelang man 8)


    En Chris Smoove is echt tof ja haha.. Splaaaaash!
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Haha ja, die gast heeft echt humor. Had ie een keer een filmpje gemaakt van z'n crib (in sims), die hij zogenaamd voor z'n player had gekocht. Kwam er een 'chick' langs, zag je ze in bed, ineens die: Splaaaaaaashhh! Why not let it fly!?
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Key Games Only, 8 minuten, full season ja. Zelfs met alleen key games duurt dat lang ja. Ben ook bang dat ik doorspeel tot ik ergens anders teken, en dan mijn interesse verlies. Dan ga ik een Assocation oppakken met de Suns denk ik. En binnenkort na 2 maanden Skyrim weer eens een keer oppakken, daar zit je dan ook 'zo' weer helemaal in.

    En dat deuntje wanneer er een alley-oop aankomt \o/. Smoove to Smoove! En natuurlijk af en toe Chris to Chris. Die gast heeft gewoon charisma in zijn stem :9, altijd vermakelijk
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Association is ook erg vet.. Ben ooit met OKC begonnen en heb inmiddels Love en JR Smith (puur omdat dat een baas is, Harden is starter).

    Heerlijk team. Straks eens kijken of ik Westbrook kan inruilen voor Wall of Paul :D.
     

Deel Deze Pagina