1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter X Tekken

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 apr 2011.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dat staat er echter niet.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Punt is dat ik de game niet 8 maanden later wil spelen als alleen de pros het nog spelen en het erg lastig inkomen is.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met de release heb je inderdaad nog wat rookies, na een half jaar is het niet leuk meer als alleen de pro's over zijn.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wel sneu dat de Vita versie zoveel extra chars erbij krijgt en wij er extra voor moeten betalen..

    Maar, ik heb de game al besteld en ga dat niet annuleren, ook met 38 karakters zal ik me opperbest vermaken. En de chars die ik echt wil hebben (Bryan!) koop ik ook echt wel als DLC.
     
  5. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik geef Streetfighter IV op online:p. Want zoals hier boven al beschreven staat als je later online gaat weet iedereen al hoe het moet etc. Met SCV schop ik nog wel redelijk kont maar ook niet zo makkelijk meer. Met SFxT hoop ik dat precies te bereiken dan blijft de online modus nog wel leuk.
     
  6. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Proberen zoveel mogelijk met lokale spelers te spelen scheelt al een hoop, hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan natuurlijk aangezien de meeste die-hards online toch gemiddeld best ver weg wonen. Mja Random Matchmaking is gewoon de makkelijkste optie voor de meeste mensen, niet iedereen heeft altijd mede vechtgame liefhebbers in z'n lijst staan en als het al zo is moet je ook maar net het geluk hebben dat je exact dezelfde game gemeen hebt en ook een beetje aan elkaar gewaagd bent. Maar zodra ik iets teveel lag heb in een vechtspel haak ik sowieso af, ongeacht titel of niveau. Ik wil niet dat zo'n externe factor bepaalt of ik wel of niet win. Verliezen is 1 ding, als iemand beter is dan mij dan is dat nu eenmaal zo en heb ik maar meer te oefenen, maar ik kan er echt niet tegen als het niet onder enigszins acceptable omstandigheden gebeurd.

    Oh en als het om DLC/uitbreidingen/GOTY's en al dat soort dingen gaat denk ik dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat het moeten/kunnen aankopen van extra chars of nog erger, extra costuums, sowieso eigenlijk al een beetje jammer is. Vroeger unlockte je dat soort dingen gewoon ingame. Maar die tijd is gewoon voorbij, vrijwel iedere game krijgt tegenwoordig DLC. Gelukkig kun je ervoor kiezen het niet te kopen. Natuurlijk heeft deze tijd ook z'n voordelen : vroeger kon een game niet gepatched worden als er iets niet in orde bleek na release (balans ofzo).

    MAAR als ik dan toch moet kiezen tussen deel-disc en rest-DLC, of ff wachten en dan een GOTY (alles op disc) kunnen kopen, dan ga ik liever voor dat laatste. Zo doe ik het ook al jaren met games van Bethesda : je WEET gewoon dat er van elke game die ze maken uiteindelijk de complete versie op disc komt. Fysieke media > digitale media in mijn ogen. Het argument dat je, met name in het geval van een vechtgame, de game liever bij release hebt omdat je anders 'achter gaat lopen' op de rest valt natuurlijk iets voor te zeggen....maar never ga ik me daarom gedwongen voelen iets bij de release te kopen. Als het dan echt niet te spelen is online, een half jaar na originele release ofzo, dan speel ik wel gewoon NIET online en lekker ouderwets tegen de CPU of op de bank met vrienden. Sorry voor het lange verhaal mensen maar ik wilde ff goed verwoorden hoe ik erover denk.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zelfs als ik nu SSF4 opstart (na maanden niet te hebben gespeeld) kom ik tegen mensen online van ong. mijn niveau hoor.

    Die battlepoints e.d. zijn er toch niet voor niets ?

    (fake accounts van pro's die het leuk vinden om mindere spelers te straffen even niet meegerekend)
     
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Klopt maar gisteren even met een paar gasten van dit forum online geknokt en ze moesten zich inhouden om niet all out te gaan. Als het moet kan ik inderdaad mensen van mijn eigen niveau vinden maar vind het leuk om met een groepje vanuit hier de game online te doen.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Duidelijk. :)
     
  10. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook het leukst, maar dat heb ik in principe online met elk genre game. Vind Halo ook leuker met een groepje mensen wat ik 'ken', beetje (slap) kletsen enzo. Leuker dan Random met een stel willekeure mensen in de Match te worden gedropt in elk geval.
     
  11. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Cross Assault is van start gegaan. Tis een reality-show waarin een Street Fighter en een Tekken team de strijd aan gaan om in een week zo goed mogelijk te worden in deze game. Hier een linkje naar SRK waar alle links naar de verschillende streams worden gegeven. Er is een algemene, een Street Fighter-team stream en een Tekken-team stream:

    http://shoryuken.com/2012/02/22/cross-assault-premiere-hourly-schedule/

    Echt te vet voor woorden hoe Alex Valle team Street Fighter aan het coachen is. Kan je heel erg veel van leren.
     
  12. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie trouwens opeens nieuwe stages. Een winterstage? Was die al bekend? Echt heel vet. Met grote beesten op de achtergrond, nu al mijn favoriet.

    Ook in een grote vrachtwagen die achtervolgt wordt door allemaal beesten. Super hyped!
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Een overzicht van walkthroughs van verschillende characters door Gamesradar:
    [yt]37gXtDYGLDU&[/yt]
    [yt]JVqH1VAaVnc&[/yt]
    [yt]hdIa1hp3hhk&[/yt]
    [yt]GbYQgoRK2C8&[/yt]
    [yt]VICSObkfcP8&[/yt]
    [yt]wKNBjNpjPr0&[/yt]
    [yt]Pk7KUufOuRE&[/yt]
    [yt]lK36C20ApnQ&[/yt]

    King en Marduk:
    [yt]SaM0lUVrrt0&[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2012
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Haha ik ga zeker Kuma leren ! _O_
     
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  17. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    - Street Fighter X Tekken game
    - Build-It-Yourself Arcade Cabinet Bank (approximately 5”H)
    - Exclusive Prequel Comic Book by UDON
    - 36 Gems: Includes All Pre-Order Packs Plus An Exclusive Pack
    - Pre-Order Bonus: Nine Exclusive Gems Only Available For Pre-Ordering Special Edition
    - Total of 45 Gems When You Pre-Order

    Ik zou het dan wel haast denken dat het van karton is.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hmm, gauw de normale versie pre-order gecancelled en de SE besteld bij Zavvi, scheelt maar een paar euro ook. :)
     
  19. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt aan hard het twijfelen of ik deze tijdens de launch moet halen.
    Begrijp me niet verkeerd ik wil deze game echt graag hebben.
    Maar het is en blijft Capcom, en heb met Street Fighter 4 & Marvell vs Capcom me al laten bezeiken door Capcom.

    Deze hadden allemaal kort na release een geupdate retailversie op schijf uitgebracht, met characters en extra's die je als fan toch eigenlijk weer verplichten om te upgraden als je alles compleet wilt hebben.

    Zo ben ik van Street Fighter 4 overgestapt naar Super Street Fighter 4 Arcade Edition (Super Street Fighter 4 had ik overgeslagen)
    En van Marvel vs Capcom naar Ultimate Marvel vs Capcom overgestapt.

    En ik ben bang dat dit ook weer met deze game zal gebeuren.

    De game is nog niet uit en er is nu al aangekondigd dat de playstation Vita 12 extra characters krijgt die (nog) niet beschikbaar zijn voor de console versie.

    Onder andere Guy, Christie, Cody, Lei, Sakura, Alisa, Blanka, Lars, Dudley, Jack, Elena &, Bryan.

    Daarnaas heeft de playstation 3 versie nog als extra characters Cole, Toro, Kuro, Mega Man & Pac-Man. Waarvan het me niet zou verbazen als deze laatste 2 charcters ook naar de XBOX komen in de toekomst (andere charcters zijn van PS3 exclusive games).

    Nou heb ik niet echt moeite met extra personages downloaden tegen betaling, maar wel als er al voor de release doodleuk word aangekondigd dat er nog eens 17 personages klaar zijn vóór de release van de game, en deze allemaal niet in de retailversie van de XBOX zitten tijdens de launch.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Haha, een mini arcade kabinet als spaarpot, wel geinig maar vind de normale versie goed genoeg.

    @ThaBen
    Heb hetzelfde, Capcom verneukt zichzelf door 12 Vita characters aan te kondigen voor de eigenlijke release op de consoles, waar het onduidelijk is of en wanneer ze als DLC komen. Ook geen zin om 6 maanden tot een jaar te wachten op een versie met alle extra's, dus koop het gewoon nu, tenminste in de weet dat ik niet een andere editie hoef te kopen.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012

Deel Deze Pagina