1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ten eerste is het meer. Al gauw zo'n 15 tot 20 euro. En doe je dit een paar keer, kan je een 'gratis' spel halen.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Nou nee, ik verwacht hem na 2-3 maanden wel op 20-25 euro goedkoper, als ik de aanbiedingen in de gaten hou.

    Daarnaast verhuis ik eind dit jaar naar Hong Kong (tijdelijk), dus ook daarom probeer ik al wat minder games te kopen.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Yeah, ik kom waarschijnlijk over als een complete autist, maar ik kan er gewoon niet tegen, dat hele DLC-gemelk de laatste jaren...

    ... dus dan kan ik heel geduldig en principieel zijn, en rustig afwachten tot er wel een fatsoenlijke complete release is, of een fikse afprijzing.

    Ik koop gewoon games, en ook soms wel full-price, maar wanneer er vooraf DLC aankondigingen zijn, dan kan ik ook vrij koppig zijn en rustig afwachten.

    De laatste games die ik kocht waren Battlefield 3, FIFA 12 en voor mijn verjaardag Arkham City gekregen.
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ben ik t wel mee eens hoor. Een DLC hoort een toevoeging te zijn ipv een vereiste.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb ook geen problemen met fatsoenlijke DLC zoals met GTA4 gebeurde, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar alle DLC voor Gears of War 3, dan laat ik die game bij voorbaat al liggen.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat is er mis met die van Gears?
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Poepcontent, en dingen zoals dat je alleen ranked kan spelen als je een bepaalde DLC hebt.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    ... en een heleboel skins enzo voor je wapens volgens mij...
    Ik weet niet of je die ook ingame kunt unlocken trouwens, maar er staat gewoon een hele lading Gears DLC online waar je je bedenkingen bij kunt zetten...
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die poepcontent is de beste vorm van DLC; je hoeft het niet te kopen en je hebt er geen last van dat het bestaat (ik neem aan dat je doelt op die wapen skins? :p)
    Dat 2e zou niet mogen en is idioot. :{
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Skins kan je volgens mij niet ingame unlocken, aan andere kant deze hoef je ook niet te kopen natuurlijk. Voegt vrij weinig toe aan de game en zal waarschijnlijk ook alleen door de fans gehaald worden. Als ze stukken verhaal/gameplay uit de game slopen en dit aanbieden als DLC dan ben ik het er wel mee eens ( zoals bij FF13-2 waarbij het einde bewust open is gelaten voor de DLC pakketjes, is dus onderdeel van de main story en had er gewoon in moeten zitten imo. Maar ook hier de keuze of je het wel of niet koopt natuurlijk. ). Extra wapenskins, character skins etc als DLC boeit me vrij weinig, koop ik niet en stoor ik me dus ook niet aan.

    On topic: Iemand al een berichtje ontvangen dat de game onderweg is? Tocj goede hoop dat die vanaf morgen hier en daar verkrijgbaar is, EA is meestal wel eerder met de games en in de US gaat die morgen los. Zelf helaas nog niks gehoord van mijn pre-order dus zal op vroegst woensdag worden.
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Me neither... =(
     
  12. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    /offtopicmode

    Nog even over dat DLC. Ik vind die redenering die zoveel mensen gebruiken 'alleen echte fans kopen deze dlc' gewoon nergens op slaan. Ik ben fan van Gears. Gears 1 en 2 veel gespeeld. Maar omdat ik geen kleurtjes voor mijn wapens hoef, koop ik ze niet en ben ik opeens geen fan meer. Totale onzin. Volgens mij koopt het gros die skins zodat ze aandacht krijgen en 'status' hebben.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Skins alleen niet. Maar die extra character is niet alleen een skin. Hij heeft andere equipment en stats. Bij dit spel gaat het om high scores verbreken. Zou beetje oneerlijk zijn als dit character meer geschikt is voor een speedrun of een trickrun dan de characters die er standaard inzitten.
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Ze hebben allemaal hun voor- en nadelen. Dus er is er niet één veel beter dan de rest :)
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Zeg nergens dat als je het niet koopt je geen fan ( er zijn ook verstandige fans ) bent, das jouw conclusie. En mensen die geen fan zijn maar skins kopen om mee te patsen daar heb ik geen medelijden mee dat ze voor zo'n crap betalen uiteraard. Maar ja het is en blijft een eindeloze discussie. Zolang mensen het kopen wordt het aangeboden.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Juist wel. Neem nu de demo. Mac is beter voor tricks en Zoe is all round. Stel dat die extra character de hoogste speed value heeft en daardoor meest geschikt voor speedraces. Natuurlijk is hij in vergelijking crap op trick of survival drops, maar mensen kunnen de stat waar hij in uitblinkt gebruiken voor betere tijden of meer punten.

    In SSX3 was hij zelfs een cheat character die Eddy Wzowski (of hoe je het spelt)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  17. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou serieus zo dat dit spel geen splitscreen bevat? Dat zou voor mij een reden zijn om hem toch te laten liggen
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Xboxhome heeft mijn game verstuurd. :cool:
     
  19. thanick

    thanick Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb SSX ook bij xboxhome gekocht.
    Voor het eerst dat ik daar iets koop eigenlijk...
    Hoe weet je dat het spel al is verzonden?
    Krijg je daar een mail over ofzo?? Ik heb nl niks ontvangen nog :)

    Edit: Precies nadat ik dit zei, kreeg ik een mail dat het spel verzonden is :)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  20. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    ? :)
     

Deel Deze Pagina