Ik heb twee dagen geleden een Xbox 360 gekocht, maar ik zit met een probleem. Af en toe onder het spelen van spellen valt het geluid opeens weg voor 1 tot 2 seconden. Dit is uiteraard erg vervelend en dit is niet een probleem dat ik had bij mijn vorige Xbox maanden geleden. Na wat rondgelezen te hebben op het internet kwam het advies om Display Discovery uit te zetten vaak voor, dus dit is wat ik heb gedaan. Het heeft echter niks geholpen. Ik heb mijn Xbox gewoon met een HDMI kabel aangesloten op de TV en de TV zorgt dus ook meteen voor het geluid. Het kan ook niet aan de kabel liggen lijkt mij, aangezien het dezelfde kabel is als die ik altijd voor de PS3 gebruik en daar heb ik nooit een probleem mee gehad. Het gebeurt bij zowel disc games als demo's en dergelijke. Ik heb de disc games wel geinstalleerd op de hard drive, dus ik weet niet of het probleem er zonder install ook is. Misschien heeft het iets met de hard drive te maken? Ik hoop dat iemand advies voor mij heeft!
Lijkt mij absoluut n hdmi kabel probleem. Als deze niet combineert met je xbox en tv, kan de hdcp beveiligingn probleem geven. Dat je ps3 geen probleem geeft, zegt niks Haal ff n kabel (action €2,95 of Handyman €9,95. Dan weet je t zeker.
Heel vreemd, maar nu ik de display setting van 1080p naar 720p heb gezet is het hele probleem opeens weg! :b:
ja, dus waarschijnlijk een hdmi kabel probleem Blijkbaar is de cappaciteit van de kabel onvoldoende. 1080p en geluid doorsturen is teveel van het goede voor je kabel. Weet het niet zeker, maar het lijkt er wel op.
Lijkt me sterk. Dan wordt zo'n kabel nooit gecertificeerd en mag hij niet verkocht worden als HDMI kabel. Lijkt mij eerder een probleem met de firmware van de TV. Tenzij je die kunt updaten kun je er weinig aan doen dan te gamen op 720P of ermee leven.