1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Wynne mag er ook zijn.
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Thanks mannen.

    Ik zoek nog ook nog een lb of rb. En cm/cam. Eventueel een rm.
     
  3. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    CAM El Shaawary, megatalent met 5* skills.
    LB Pander
    RB Onuoha
     
  4. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    WTF ik had net ff die update gedownload.. Enne ik kijk ff naar de squad zie ik opeens dat Carrol, Agger en Adam 5* skill moves hebben... W T F
     
  5. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Andy Carrol :emo: ?

    :lol:
     
  6. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja Andy Carrol ja xD Charlie Adam en Agger hebben ook 5.. Waar slaat dit nou op :lol:
     
  7. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij betalen ze de gamemakers voor een upgrade van zichzelf in FIFA 12 :p
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha, awesome, maar eens updaten binnenkort. :cool:

    Daniel Agger—5 star skills, Gerrard—5 star skills, Charlie Adam—5 star skills, Jordan Henderson—5 star skills, Downing—5 star skills, Andy Carroll—5 star skills

    wtf 8)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Liverpool is fout gegaan bij de update ;).

    Maar andere teams zijn wel vet, vind ik. Vraag me wel af wanneer nieuwe updates komen, want in Rusland zijn nog wat dingen gebeurd. Samba (ÜBERBEEST) naar Anzhi.
     
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Mensen ik heb een klein probleempje want de laatste tijd word ik steeds vaker van die EA-Server afgeflikkert,ik wou weten over iemand anders hier ook last van had? Zat ook een beetje rond te kijken en zag dat me Firewall op middelmatig ( oranje ) stond, misschien dat het daardoor komt maar ik zou wel graag weten of jullie hem wel op open hebben staan? Ik heb geen draadloos internet btw. Had ook iets gelezen over Port Forwarding maar ik weet niet of dat het probleem ook daadwerkelijk oplost,

    Je kunt trouwens in het hoofdmenu kijken welke kleur je firewall is, gewoon naar rechts gaan en bij 'online' zie je het dan linksboven in je scherm
     
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Je router effe aan en uit doen. Misschien werkt dat.
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Al gedaan en het werkt niet, maar weet je wat het is, de ene keer kan ik urenlang lekker spelen en de andere keer flikker ik er elke half uur van af, zo heb ik al met name in UT heel veel Finales etc verloren. Ik zou graag een open firewall willen hebben maar heb geen idee hoe ik dat voor me kaar moet krijgen.
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Je xbox een vast ip adres geven en in de DMZ donderen(als ik het goed heb) houd in dat ip adres voor de router komt en alle poorten/diensten what so ever open gezet worden! Zo heb ik het gedaan en werkt als een trein!
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb gisteren toevallig mijn PS3 al een static IP gegeven en dat DMZ gedaan, en had de laatste tijd ook wat last met FIFA op de 360, dus ik denk dat ik vanmiddag maar even hetzelfde doe met de 360 :)
     
  15. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook veel last van leavers? Met seasons sta ik dan dik voor 6-2 ofzo (2e divisie) dan leaved mijn tegenstander en krijg ik geen punten maar gaat er wel een wedstrijd af?! Zo ben ik ook al gedegradeerd uit divisie 1.. Al minsten 8 keer gehad
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoe moet je dat doen dan? Kan je me een link sturen waar het goed word uitgelegd? Op het EA forum zegt iedereen weer andere dingen, DMZ, Ports openen, Static IP adres dit dat, ik kan er geen touw aan vastknopen..
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Yeah, het was voor mij ook flink zoeken en proberen enzo. Ik heb de volgende link gebruikt voor de PS3: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/610541

    ... al heb ik wel wat aanpassingen moeten doen, zoals het static IP (ik kon in mijn router alleen de laatste cijfercombinatie veranderen, dus ipv 192.168.1.101 (voorbeeld) gebruikte ik 192.168.0.101, want die 0 kon ik niet omzetten.

    Daarnaast heb ik ook de DNS1 en DNS2 aangepast naar 4.2.2.2 en 4.2.2.3, zoals iemand in de comments aangaf.

    Ik moet alleen even kijken of ik ook mijn 360 als DMZ kan aangeven op een ander IP adres, want volgens mij staat mijn router maar 1 apparaat/IP toe als DMZ. Ik zie namelijk nergens staan hoe ik een 2de device/IP toevoeg.
     
  18. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Oke thanks ;) Ik ga het effe doorlezen en dan hopen dat ik eruit kom.
     
  19. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Je hebt google.... alles is daar op te vinden ben er van overtuigd dat dit ook in het netwerk gedeelte van het forum staat. Jou probleem moet je niet zien als een FIFA gekoppeld probleem je nat staat op strict/moderate met elke online game zul je problemen krijgen.
     
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja maar bij MW3, BF3 en alle andere games die ik heb staat me Firewall wel open, alleen bij Fifa op Moderate.
     

Deel Deze Pagina