1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Hij wilde ze allebei nemen he ....
     
  2. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja die twee haal ik sowieso. Boateng IF op de CM en Robinho IF op de CF. Ik denk dat ik achterin met Samuel IF en Thiago Silva ga spelen. Hoop dat ik dat allemaal kan betalen.

    Iemand hier enig idee hoeveel Robinho gaat worden. Denk wel 160k ofzo? Of zit ik dan veel te duur te denken..
     
  3. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    denk nog wel duurder. rond de 300 400 denk ik
     
  4. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    8) Dat lijkt mij wel erg veel.. er gaan er heel veel van komen aangezien het een mooi TOTY is dus veel pakjes geopend gaan worden. De spelers uit TOTY1 en 2 zitten rond die prijs omdat er bijna niks van is. Ik denk (lees: HOOP) dat hij niet voorbij de 200k gaat.
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Weet niet wat z'n finishing is nu maar reken maar op minimaal 2 ton. Braziliaan, serie à, rete snel, zieke dribble, 5 sterren skillies en een goed schot.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hopelijk gaat ribery naar de 200 (de 89) Dan pik ik hem wel even op!
     
  7. Scottyboy1703

    Scottyboy1703 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat Torres' ooit totw haalt zal wel nooit by Chelsea gebeuren
     
  8. DennisDob

    DennisDob Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden een Torres out form moeten maken, met finishing 0. Dus van waar je ook schiet dat hij mist :D
     
  9. Scottyboy1703

    Scottyboy1703 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou die er elke week instaan kijk maar naar die misser van vorig jaar volgens mij tegen united schaar langs keeper en opengoal mis
     
  10. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahoi Captain Obvious!
     
  11. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Hij zit nu op 260k ongeveer. Die gaat nog wel een stukje dalen schat ik in. Dan wordt het Robinho IF en dan geen Samuel IF achterin. Dat gaat denk ik niet lukken met mijn budget. =(
     
  12. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, hij is ook op xboxworld te vinden!

    Wat een zaad eerste helft zeg, wel heerlijk voor Robben met oog op de kritiek die hij krijgt in Duitsland.

    OT:
    Ik heb Ribery ook in het team, maar ben nou niet echt fan van hem, die kerel is echt vaak geblesseerd, en gewoon terwijl hij tussen de 85-99 fitheid heeft dan..
     
  13. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt iedereen toch echt aan 200K+ coints? Door toernooien te spelen krijg je wel geld, maar niet zo snel. Plus je nog tussendoor contracten moet kopen.
     
  14. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn coins verdiend doordat ik heel veel bronze en silver packs heb gekocht (en bijna geen gold packs) en ik had best wel veel geluk met o.a. 2x El Shaarawy en 1x Marlos. Voor de rest heb ik gewoon veel goede deals gevonden op de markt maar de laatste tijd gaat het niet meer zo makkelijk.
     
  15. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik al. In het begin meestal wel, omdat er dan niet zoveel van dezelfde speler op de markt is. Ben dus eigenlijk te laat met het maken van grote winst. Wachten tot FUT 13 en dan vanaf het begin echt ermee bezig zijn.
     
  16. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Net up-beerens in een pakje gehad.. iemand enig idee wat die waard is?
     
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
  18. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin kon je nog makkelijk winst maken met gold packs, want als je een speler als Neymar kreeg kreeg je daar nog 30k ofzo voor. Maar door die pack glitch gingen de prijzen snel achteruit en toen kostten sommige spelers van 84 overall ineens minder dan 2k.

    De prijzen van de dure zilveren spelers zijn juist wel omhoog gegaan want El Shaarawy was in het begin 30k en nu 130k ofzo. Daarom koop ik silver packs (alleen nu niet omdat de consumable markt instort) en bronze packs koop ik al vanaf het begin omdat ik daar bijna altijd winst mee maak.
     
  19. Scottyboy1703

    Scottyboy1703 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je de consumabele markt instort met bronzpack method heb ik in 1week 30k gemaakt en stuk of 300 spelers 200teneus en badges enzo
     
  20. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Bronze pack method? Iemand uitleggen? ^^
     

Deel Deze Pagina