1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. Scottyboy1703

    Scottyboy1703 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is simpel je openend een bronzpakkje en zet alles op je tradepile dan verkoopt het hopelijk en heb jy winst
    Tip ; Engelse snelle spelers zyn meer waard
     
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vind dat echt een bagger methode, ten eerste duurt het echt jaren voordat je die troep verkoopt, ik had het een keertje gedaan en moest die contracts en kaartjes (200BIN) wel 10x op de markt gooien tot ze eindelijk verkocht waren. bovendien zit je trade pile al heel snel vol en dan kun je ook niet effe met je spelers handelen omdat je na 5x pakjes al een volle trade pile hebt.
    En over je tip: Alleen IF's zijn duur en die krijg je vrijwel nooit bij de 400 packs, zelfs beesten als Showunmi kosten nu nog maar 300 coins.

    EDIT: Daarnet Finale verloren van een ongelofelijk slecht team, tering wat is dit spel soms hinderlijk zeg, ik speel met me Serie A team echt de sterren van de hemel en dan moet ik tegen een flut team met als sterspeler welliton en dan verlies ik 6-3. Ik had echt 35 kansen op doel ofzo en een of andere Fabio houdt alles eruit bij hem, hij had 7 kansen in de en scoort ie er 6 en eentje tegen de paal. Stekelenburg die normaal de meest onmogelijke ballen eruit houdt kon dit keer niet eens een rollertje van dik 20 meter eruit houden.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
  3. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook vaak het gevoel dat ik tegen mindere teams tegengewerkt wordt.. Schoten tegen goede team vliegen er dan in en dan speel ik tegen een team met een keeper van 80 en die verricht ineens redding na redding :p
     
  4. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    UP Mata uit m'n gratis pakje! ~:b:
     
  5. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hopelijk hebben ze dit bij Fifa 13 gefixt, ik snap dat ze mensen met slechtere teams ook de kansen willen geven maar het kan ook te ver gaan. Paar dagen geleden met alle moeite 5-4 gewonnen van een Engels Bronze squad terwijl ik een Serie A team met 85 Rating heb. Hoezo handicap?
     
  7. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ziek, ik speelde gister tegen frans team (heb ik ook) maar dan veeeel slechter, ik 19 schoten op goal, hij 3, en won 3-4 na verlenging (no jokes, serieuze stats). Vond ik ook wel wat ver gaan hoor..
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Is dit het laatste van de zes gratis pakjes of had je meer gratis pakjes? Want vanavond lekker pakjes openen.
     
  9. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    gratis pakjes?
     
  10. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, zal best dat de keeper dan beter is dan normaal of zo.Maar ligt toch aan jezelf grootendeels hoor.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat zeggen mensen altijd dat het aan je zelf ligt mast wat dacht je van pace tijdens zulke wrdstrijden? Heb van beidr kanten gemerkt dat spelers die normaal retesnel zijn IF Walcott bijvoorbeeld oppeens niet meer vooruit zijn te branden! Ook als ik met bronze speelde. Dan leek de mijnes oppeebs veel sneller etc.
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook wel last van, maar niet zo erg dat ik erdoor verlies ofzo
     
  13. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verlies er ook niet door, maar winnen kost veel meer moeite. grootste voorbeelden zijn normale 1 op 1 kansen die er niet in gaan
     
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zeg je hier van wel:

    of was jouw team veel slechter?dan zou t het tegenovergestelde zijn, dat t slechte team een handycap heeft.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
  15. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja het leest wat verwarrend! Ik bedoel dat ik 3-4 won, zijn 3 schoten op goal waren meteen raak, en hij had het mindere team ;)
     
  16. DennisDob

    DennisDob Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Bronze 1500 pakjes koop ik altijd en heb 9/10x winst er uit.
    Glimmende contracten gaan voor 200
    Fitness+20 gaat voor 200
    Fitness squad gaat voor 1200 tot soms wel 1500
    Heal all gaat voor 400-450
    Healings voor 200-300
    Glimmende spelers voor 200-400 altijd, en als ze 41212 meer
    Engelse spelers van 62+ of hele snelle, markt checken (64 zijn vaak al 1k+ in formatie met 4 achterin)
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Je moet ze er wel met enige regelmaat op gooien hoor! Op sommige momenten gaan de contracten hard maar meestal niet. Rest van de spullen gaat er wel lekker uit.

    tis een leuke manier om gewoon je tradepile vol te houden. Echt heel rijk wordt je er niet van. Of je moet lucky zijn met ene bronzen IF of een leuke engelse buitenspeler met 91 pace!
     
  18. Scottyboy1703

    Scottyboy1703 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een Engelse van 15k erin
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat bedoel ik qua 91 pace. Ik heb ook de westcarrs (in me allereerste fifa pakje) en de westons etc in pakjes gehad. Maar mensen moeten niet denken dat als je tien pakjes opentrekt je gelijk miljonair bent.
     
  20. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    KIJK TIP :)

    National Geographic, 21:00 uur kijkje achter de schermen van FIFA 12
     

Deel Deze Pagina