Jullie hebben deze vraag misschien al vaker gehoord. Maar ik heb een SpeedLink Xanthos, en er staat op dat het een krachtig gamegeluid geeft, maar ik hoor dus wel "Voice-Geluid", maar geen Game-geluid. En dat staat toch wel echt op de doos. Hoop op een reactie Arne(reus)
Maar het Audio geluid komt wel uit de TV, heb de rode en witte kabel die ik bij de headset krijg in de TV gestoken, maar nog steeds, het werkt niet, vind het erg vervelend want hij koste wel gewoon €50 ofzo (het valt mee voor een headset). Ik gebruik trouwens ook HDMI, en heb de gebruiksaanwijzing precies zo gevolgt als het er staat, maar geen nut. Wil graag een reactie
Ik heb dat "Adapter" ding van de Xbox ook nooit ontvangen, ik heb gewoon dat ding van de WII gepakt, en daar al die kabels in gestoken, en dan in de TV gestoken. Maar ik snap niet precies wat je bedoelt.
jouw headset werkt alleen via stereo (dus je hebt rood en wit nodig en dus een adapter nodig voor audio) zie deze startpost: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=141393
Dat begrijp ik nog, en ik heb de rode en witte kabel van de headset in de "Audio inplug" achterin de TV gestoken, maar hoor nog helemaal niks door Headset, alleen de voice-chat.
je xbox moet ook een rode witte sterker hebben (anders werkt het niet) staat ook zo in de handleiding
Bedankt voor dat filmpje! Het werkt vast wel Maar ik vraag me dan nog steeds af wat ik dan met die rode en witte kabel?