1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
  2. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  4. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mn webapp deed raar, wissels heb ik nog niet en Ibra staat in de spits naast Di Natale!
     
  5. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Had een Frans/Ligue 1 B Team maar vond Fanni (rb) wat te sloom en IF Valbuena (rw) ook dus heb hun en SIF Remy (wel super maar past nu niet meer) verkocht en heb d'r wat BPL spelers bij in gezet. Wil Cisse met Anelka afwisselen heb heb nu nog 100k over. Wat zal ik hiermee doen? Eventueel IF Valencia op RW of speelt hij niet fijn? Andere ideeën?
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#hvTzoXl6bc01V

    Wil wel dat alle lijnen groen blijven dus bijv. geen IF Alex voor Sakho want die heeft dan niks met Cabaye.

    Hmmz of zal ik gewoon dit zooitje verkopen en een lekkere 41212 BPL maken.. ..Ga eerst maar eens een paar potjes spelen..
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
  6. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er zitten 24 items in, dus je trade pile zit in een keer vol toch? en die niet shiny gold raak je aan de straatstenen niet kwijt lijkt me?
     
  7. Scottyboy1703

    Scottyboy1703 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Fitness of blessure kaartjes raak je meestal gwn kwijt alleen contracten en vaardigheden en vaak ook spelers tenues en emblems raak je zelde kwijt
     
  8. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Iemand al ervaring met Altidore IF?
     
  9. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren.

    Iemand enig idee wat beerens up waard is? Net in pakje gekregen en stond er geen 1 op de lijst..
     
  10. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe kijk jij dan? Want er staan er best wel wat op hoor :D . Maar oke, maakt niet uit, ik wil wel antwoord geven: als je er 1000 coins voor kan krijgen heb je mazzel. Met andere woorden heel veel meer dan zijn discard value is ie niet waard. Helaas, geen jackpot dus.
     
  11. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    700 dus discarden
     
  12. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Iemand hier enig idee wanneer de IF's het goedkoopst zijn? Echt de laatste woensdag of misschien dit weekend al wel? Wil graag Robinho IF maar heb geen flauw idee wanneer het beste moment is om hem op te pikken.. 8)
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wie heeft er wel eens met David Villa in zijn team gespeeld? Is hij de 30/40k aan coins waard?

    @ hierboven: Robinho IF zou ik sowieso nog een paar dagen mee wachten. Die zit in het TOTW dus is deze week nog takkeduur. Wordt vanzelf goedkoper meestal.
     
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik, en nee hij ist zeker niet waard, kvind Affelay beter spelen op LM/LW.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ok, thanks voor het advies. Welke opstelling speelde je?

    Ik speel regelmatig tegen mensen die mét Villa spelen in hun team en dan is hij bijna altijd degene die lame kan scoren of doorbreekt door balvoordeel op een lullige manier.

    De beste LW's in FUT vind ik zelf Ribery en Bale. Ronaldo even niet meegerekend want die valt in een andere prijscategorie. ;)
     
  16. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel 442,41212,4231 en 532(ik heb 3 gouden en 3 zilveren teams),ik speel nooit met 1 spits, altijd 2, vandaar ook nooit met LW en RW.Maar als LM is Villa sowieso waardeloos ik heb hem vervangen door Jordi Alba(77) en die speelt zooooooveel beter op LM
     
  17. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    4231 is een spits toch?
     
  18. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Villa is gewoon baas hoor. Zijn geplaatste schoten gaan er erg vaak in en ook heeft hij vaak die klutsballetjes mee en hij heeft ook heerlijke long shots en vrije trappen.
     
  19. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    1 diepe spits en een CF, dus eigenlijk gewoon 2 spitsen.
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel 433 en zou hem dan gebruiken als LW uiteraard, dus niet als LM. Sowieso vind ik dat veel 'echte' LW's zoals Bale, Nani en Ribery veel beter functioneren als LW dan als LM (in opstellingen waarbij je die hebt).
     

Deel Deze Pagina