[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha fair enough

2. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten om met de F12berlinetta (jammer dat het niet gewoon F12 Berlinetta is, maar per sé aan elkaar...) te rijden! _O_

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    De Wiesman is de gratis auto van deze DLC.

4. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Info nieuwe maandelijkse Rivals MAART

Rivals Mode Descriptions
    Our March King of the Track event will be just one of the new Rivals Mode events going live next week. Our regular crop of Rivals Mode updates will hit the Forza 4 servers on Tuesday, March 6, the same day we launch the March Pirelli Car Pack. Here’s the list of new events for March:

Secret, Secret I’ve Got a Secret -- But there are no secrets under the skin of the Aston Martin V12 Zagato. The car’s 510 horses under the hood are impossible to hide as it roars around Catalunya GP. Each week, 100 randomly chosen players from this leaderboard will receive a 2002 BMW M3-GTR, a “unicorn car” only available from Turn 10. The March Pirelli Car Pack is required to participate in this event.

Ready Set Gecko -- Don't let the classic contoured body lines of the 2011 Wiesmann GT MF5 fool you. Under the hood of this gentleman's sportscar is a powerful engine and a road hugging suspension that will "stick to the road like geckos stick to the wall". In this Rivals Mode event, download the 2011 Wiesmann GT MF5 for free from the March Pirelli Car Pack and unleash this animal on the Nürburgring GP track.

Sachs Kurve Drift -- German drift cars take on the turns of Hockenheimring, will you be able to hold that slide through Sachs Kurve? Tuning setups are allowed within restrictions.

The Regatta -- Many of these cars can be affectionately referred to as a "Boat" because of their sheer size. Test your 'land yacht' navigation skills in this drag racing challenge on the Sedona 1/2 Mile and follow the Turn 10 Twitter in March for a special competition around this Rivals event at our official Twitter feed.

Among Giants -- Discover how quickly and precisely you can weave your small roadster around these two-ton behemoths as you traverse though the tight confines of the Ladera Test Track. Tuning setups are allowed within restrictions.

March VIP Rivals Mode Event -- This Rivals event is open to Forza VIPs only. The car, track and competition type were chosen by a series of polls conducted on Facebook. Participants will be driving the Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera, on “The Ring”.

Be sure to cast your vote on Facebook throughout the month of March for the next VIP Rivals event by going to the official Forza Motorsport Facebook page.

5. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    HUh heb ik iets gemist, is die aangekondigd als dlc dan..? Dan wil ik liever een Ferrari F-70 als DLC.. of nog beter beide als DLC

Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
  6. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik hoop dat die ooit als DLC komt!

7. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
  8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Wellicht dat het secret, secret, secret, moet verwijzen naar één van de unicorn secret auto's. Heb beide al in de garage staan, maar wie weet geven ze de unicorn auto's nog een keer vrij, dan kan ik al die dubbele verkopen.

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Meaning...?

En ik zie dat de nieuwe Maart challenge open komt voor VIP's. Met Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera op de Ring.

11. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Vanochtend de Sinnermac Bounty Hunter price car binnengekregen van de dragracechallenge. een juweeltje:thumbs:
    Ga er een drift tune opzetten.

12. AnonymousVLD

Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
  13. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
    Forza Horizon lijkt me wel echt. Ik neem aan dat die teaser gelekt is en het maandag pas wordt aangekondigd.

De site daarentegen vind ik er nogal amateuristisch uitzien...

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    http://www.gamed.nl/view/95636

Lijkt echt. Jammer dat ze de arcade kant op gaan. Ik sta juist te springen om een open-world freeroam in de trend van test drive unlimited, maar dan juist met de Forza-physics!

15. RHD

RHD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me toch duidelijk een voorzet voor de zoveelste 1 april grap. _0/

16. AnonymousVLD

Leuk Bevonden:
    5
    Dacht ik dus ook. Zal me echt niet verbazen dat het nep is net als deze http://www.youtube.com/watch?v=HD8wcFCxcG8 sommige dachten ook dat het de officiele maart car pack was ..

Laatst bewerkt: 5 mrt 2012
  17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    In dat artikel van gamed.nl op de vorige pagina staat dat forza horizon door Playground Games wordt gemaakt. Die studio werd in in 2010 opgericht door ex-werknemers van Codemasters en Bizarre. Dat betekent dat Turn10 dus wellicht gewoon aan een andere game werkt. Zoals ik al zei, een opsplitsing in 2 verschillende games.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2012
  18. RHD

RHD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen al het feit dat er duidelijk porsches voorkomen in de trailer, die overigens al weer van de frontpage is afgehaald, laat zien dat het of een 1 april grap is, of een enthousiaste fan.

Het idee dat er een free-roaming versie van forza zou komen is , met alle resprect, belachelijk. Forza 4 heeft naar alle waarschijnlijkheid een afzetgebied dat het redelijk winstgevend maakt (en dan bedoel ik zeker niet dik), door een 2e franchise te creëren die direct met de forza concureert zou vanuit een zakkelijk perspectief zeer onverstandelijk zijn. Consumenten die alleen een PS3 hebben met GT5 zullen er in ieder geval geen XBOX 360 voor kopen en de enige concurrentie die ze hebben op het eigen platform is Test Drive. In dit geval zullen de kosten nooit en te nimmer opwegen tegen de baten. Ergo, dit is overduidelijk een 1 april grap. Het enige dat mij rest is dat jullie mij zullen qouten als mijn voorspelling juist blijkt te zijn, en ik ben wel zo sportief dat jullie mij ook belachelijk mogen maken als het fout is.

19. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. AnonymousVLD

Leuk Bevonden:
    5
    Never mind

Laatst bewerkt: 5 mrt 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.