[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    is waar die moet je eerst doen

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die heb ik met mijn vorige char ook niet gedaan :confused: en toch de opdrachten in Balmora, Ald'Ruhn en Sadrith Mora gedaan en was daar ook Arch-Mage

3. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    'K kan het fout hebben, maar kon je Archmaster Trebonius niet uitdagen om zijn plaats als archmaster over te nemen?

4. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die kun je uitdagen. Maar daarvoor moet je rank eerst hoger zijn. En daarvoor moet je duties doen en genoeg skills hebben. (duties heb ik denk ik al genoeg, moet alleen mijn skills nog hoger hebben) Maar bij opdrachten krijg je altijd leuke/dure items en die wil ik wel hebben.

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ga anders eens in Ald'Ruhn informeren. Simple dingen worden vaak over het hoofd gezien.

6. TychY

TychY Die-Hard rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    je moet zorgen dat je rank hoog genoeg is want ik had hem op een of andere manier uitgedaagd toen ik wizard was en toen werd ik master wizard en niet archmage

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook sinds kort en heb nu een paar vraagjes voor de die-hards :):
    1. Ik moet zo'n kajjit in St. Olms beter maken van een skooma ziekte, maar.. hoe doe ik dit?

2. Er is een missie van de fighters guild waar ik een Kajjit genaamd Dro'Skhar moet vermoorden. Deze schijnt ook in St. Olms te wonen, alleen heb ik heel die stad doorgezocht en niets gevonden.. :p

Dus als iemand me hiermee kan helpen, voel je geroepen!

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    1) Meestal als ze je zoiets vragen, dan geven ze je ook een hind naar wat je moet zoeken, dat wordt dan een nieuw onderwerp in dat lijstje. Als je dat tegen hem zegt zal hij je zeggen wie je verder kan helpen. Als het goed is moet je dan ergens een potion halen voor haar. Je zou ook cure common disease on other kunnen doen.

2) Gewoon rondvragen aan mensen. Als ze niks willen zeggen moet je ze omkopen. Er is altijd iemand die je naar hem toestuurt.

Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  9. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je die quest in pelagiad in zo'n tavern hebt gekregen van een khajitt(poes)
    als dat zo is kan ik je nu al vertellen dat dat niet werkt, 1 hint: je moet een boek hebben & aan hem geven...(ik denk dat je een skooma addiction bedoelt in plaats van een skooma ziekte)

**SPOILER!!!**
    *
    **
    **
    *
    |
    |
    |
    |
    \
    />hier komt ie!
    Dat boek heet "Confessions of a Skooma Eater'' En je kunt het kopen bij Jobasha's bookstore in de Foreign quarter in vivec in de lower waistworks, en dat boek moet je weer aan hem geven.
    Ik doe dit uit mijn hoofd, dus het kan zijn dat ik een foutje heb gemaakt, maar ik weet het wel bijna zeker:p

Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat hoorde ik net toevallig van zo'n vrouw bij de tempel. Maar toch bedankt! :D Ik zat me rot te zoeken..

11. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt aan de buitenkant van St. Olms allemaal huisjes.. Aan de 'South' kant zit de khajit alsik het goed heb..

12. mad94

mad94 MP

Leuk Bevonden:
    0
    Gnaar Mok Ilunibi

Wie kan me helpen. Ik was de omgeving van Gnaar Mok aan het verkennen en ontdekte een eilandje met een deur (ilunibi, Carcass of the Saint). Toen ik naar binnen liep viel ik naar beneden. Ik heb de hele grot verkent (rattle Soul enz) maar kom er niet meer uit. Waar is de uitgang????

Greetings Mad 8)

13. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Carcass of the saint klinkt bekend...
    *Denk! Denk!
    Ik ga ff kijken op me xboxje :)

14. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Gnaar Mok Ilunibi

heb je de spell levitia (ofzo) iedergeval dat je kan vliegen.

anders kan het zijn dat je er echt niet meer uit komt en moet je een oude savegame loaden, of als je divine of alamsie intervention heb, die gebruiken en je kan ook nog recall gebruiken als je ergens mark heb gedaan.

veel succes

15. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    *heeft gekeken
    Je kan er gewoon weer uitlopen... kijk op je map waar je ben geweest dan naar de deur gaan.... ja kan er gewoon weer uitlopen ( de stenen liggen als een soort trap..)

16. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje: ik weet dat het mogelijk is om 2 houses te joinen door een bug, maar hoe doe je dit?

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je een house gaat kiezen. Hlaalu is het house dat je extra kunt joinen. Dus als die moet je in het begin niet kiezen.

Als het goed is moet je dit doen. Maar ik weet het niet zeker aangezien ik al bij Hlaalu zat.

Zodra je bij je house voor het fortres bij vedam dren de land-deed gaat halen, kun je bij hem Hlaalu joinen.

Specifieker weet ik het niet.

18. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een deadric katana gevonden in een grot. (ook nog een paar andere dingen, ebony spear, glass firesword en nog n paar dure dingen waar ik ff niet op kan komen)

Maar het valt me op dat die deadric katana zo ontzettend lelijk is. Ik had wel meer verwacht van een van de beste gewone zwaarden in morrowind.

19. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heeft er nou iemand hier een redoran stronghold?? want ik wil wel eens weten of ie mooi is? ik vind balmora stijl toch wel mooier dan de ald'rhun stijl dus misschien dat ik beter hlaalu kan nemen dan... en klopt het dat de telvanni stronghold links van Tel Fyr ligt bij Uvirith's Grave? dan ga ik namelijk ff kijken hoe tel fyr eruit ziet voordat ik een house join.

20. TychY

TychY Die-Hard rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    het is in ald'rhun stijl en het ligt bij bal isra (in the middle of nowhere)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina