1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Roboduck

    Roboduck Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Kampen/Zwolle zeggen ze ook morgen. Maar nu ik dat bonnetje zie! Ga vanavond nog even langs de MediaMarkt in Zwolle.
     
  3. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach, ik probeer het morgen wel weer, tenzij iemand natuurlijk vanavond bij MM Utrecht scoort!
     
  4. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ach komop residentS iemand moet het doen ;)
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik plaats even deze opmerking in een spoiler, misschien dat iemand erop kan reageren

    Ik zie net bij iemand in mijn lijst dat wanneer je dus je ME2 save importeert je dus bij het level begint waar je dus in ME2 bent gestopt, iemand in mijn lijst heeft em ook gehaald vandaag en die is bij level30 begonnen, is dat niet een beetje triest eigenlijk? Wel vreemd op zn minst
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hoezo triest? Je hoeft er niet voor te kiezen. ;)
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Dat weet ik dus niet of je dat wilt kiezen of je bij level1 begint of niet
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Belangrijk voor diegene die day-one DLC geldklopperij vinden:

    Op de Online Pass code voor de CE staat dat de code ook geld voor de AANKOMENDE DLC met het nieuwe karakter.

    Met andere woorden: tijdens het drukken van de blaadjes was de DLC nog niet af. Het was dus NIET geplanned van Bioware dat de DLC er al op day-one was...zoals ze dus ook al vertelden.


    Hopelijk zijn diegene die hierover klaagden nu wel tevreden........:x
     
  9. Archer

    Archer Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, omdat ie in amerika al uit is...
     
  10. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk verstuurt Bol de game morgen, dan heb ik hem ook donderdag in huis! AAARRGGGH nog 1 dag werken! Tergend!
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    "Tevens vraagt u wanneer wij de game verzenden. U heeft de game in ieder geval op de releasedatum, donderdag 8 maart, in huis. Er bestaat een kans dat we de game eerder uit kunnen leveren, op dit moment kunnen wij daar helaas nog geen uitsluitsel over geven."

    Hoop vandaag nog, maar zal vast niet. Maar goed, is geen groot probleem. Zolang ik hem maar donderdag heb. Als je bij Bol de CE voor 31 januari hebt besteld krijg je de M55 Argus Assault Rifle er ook bij, handig. :+
     
  12. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is grappig, want toen ik ze een tijd geleden mailde over de pre-order bonus, werd gezegd dat je bij de CE geen pre-order bonus kreeg. :p Heeft wel 3 weken geduurd voordat ik dat antwoord had. :b:
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel de hele middag Mass Effect 2 weer, en het blijft echt topgame. Ik ben het niet eens met die eindeloze kritiek op andere websites en fora. Dat het niks meer is dan een third person shooter met wat dialogen. Het is zoveel meer. Ik kan niet de enige zijn die na elke missie de hele Normandy afloopt om tegen mensen te praten? Op die manier je crew echt te leren kennen?

    Grunt bijvoorbeeld...tijdens de eerste ontmoeting kon hem helemaal niks iets schelen, en nu na een paar gesprekken gaat hij om dingen geven en dingen begrijpen. Ook blijf ik de characters in Mass Effect ijzersterk vinden, Garrus, Liara,Tali, Mordin,etc...ze hebben allemaal hun eigen dingen. Mordin is eigenlijk een eikel om de Genophage maar je ziet zijn berouw uiteindelijk ook, en hij is echt een vette character. Echrt top gewoon.

    Proberen vandaag de tweede playthrough uit te spelen, en dan hopelijk morgen/overmorgen/vrijdag de ME3 binnen.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Vandaag GM gebeld. Hij liet al een beetje flauwtjes doorschemeren dat hij bijna zeker verwacht dat het morgen los gaat. Ik had het vermoeden zelf ook al na mensen gezien de hebben die de game al spelen. GM krijgt hem namelijk morgen binnen is bevestigd.

    Moest er toch nog even heenbellen om nog een guide te reserveren. Kan wel 2x heen en weer naar Leeuwarden, maar so be it, kan geen kwaad. Mooie vrouwen daar, dus genoeg bekijks onderweg. :cool:
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Hahaha... Dat zal wel niet hoor, een beetje zuurpruim blijft gewoon klagen ;)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Tevreden. Het is ook niet zo dat we/ik er over klaagden, het was gewoon niet duidelijk. Vandaar de kritiek dus even richting BW, maar jij bevestigd hun bedoelinge, dus bedankt. :thumbs:
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Omdat de code voor de pass ook geld voor de DLC zou de DLC nog niet klaar geweest zijn toen ze de blaadjes drukten?

    Ik volg de logica niet...

    Alsof er niet 500 andere redenen zijn om alles aan key te willen verbinden...

    cerberus store anyone?
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik onderstreep dat ene woordje niet voor niks.:b:
    Ik zeg niks.:9
     
  19. Seh

    Seh Guest

    :emo: Mensen die dat geloven... echt.

    Gewoon een lokkertje om mensen de CE te laten kopen, niet heel erg, maar kom op dat geloof je toch zeker zelf niet.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Godverdomme, tijdsslot op de PC versie, weet iemand een goede Amerikaanse VPN gebeuren :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina