1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    En sneijder komt nu totaal niet tot zn recht!
     
  2. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het eens met FlyingSaucer xI, robben is fijner dan messi en ik zou zelfs eerder ronaldo kopen dan messi, messi is alleen goed met xavi achter hem.
     
  3. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    hoezo is 5 verdedigers zwak? ik vind het niet fijn om met 3 mids te spelen daarom speel ik liever met 2 mids en met maicon en taiwo die lekker naar voren kunnen komen.
    prima toch en sneijder komt wel tot zn recht hoor geeft genoeg assist scoort alleen niet veel maar daar heb ik mn spitsen voor. Deze opstelling komt eigenlijk overeen als een 343 opstelling alleen met maicon en taiwo iets verdedigender
    En heb ongeveer 280 doelpunten gescoord in ongeveer 60 wedstijden is toch prima dan
    Ik denk dat ik toch voor robben ga en dan neem ik er een persie bij kijken hoe die speeld
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  4. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb Rosicky IF te koop, iemand interesse? Hij heeft formatie 4411 en is cam. Te koop voor 25k. Trade offers worden bekeken!
     
  5. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met de rest eens, 5 verdedigers is voor zwakkelingen. Die 3 cv is gewoon niet doorheen te komen. Je gooit je verdediging op slot en counter alleen maar. Als je het geld hebt is het beter/leuker om gewoon 4 of 3 verdedigers te hebben. Je kan dan veel opener spelen en meer druk uitoefenen op de verdediging van je tegenstander. Ook is het gewoon een ongeschreven regel dat het voor ''pussy's'' is.|:-
     
  6. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan maar pussy ik win wel en vind het 10x lekkerder spelen dan 4321 of 4312 of 41212, en qua counter dat slaat nerges op het is gewoon hoe je speeld ik heb 9 van de 10x meer bal bezit dan de tegenstander :) en eigenlijk speel je ook met 3 verdedigers want met de RVV EN LVV die gaan meer naar voren dan RB OF LB.show jullie team is dan?
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie?
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Deze zogenaamd ongeschreven regel is hoogstwaarschijnlijk bedacht door een gefrustreerde speler die niet kon winnen van een team met 5 verdedigers. Dat is namelijk tactiek en het mooie aan het spel FIFA, dat de tactische mensen vaker winnen dan de mensen die zielloos spelers erin zetten met de hoogste overall rating (ipv specifieke stats per positie) of vinden daf ze zich moeten houden aan de standaard opstelling, waardoor ze zichzelf het 'moeilijker' maken dan het is.
     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Daar was ik 1 van :+ Maar goed ik weet al hoe ik zo'n team moet bestrijden, gewoon alles door de lucht pompen, over de grond is er geen doorkomen aan omdat er met 5 verdedigers en 2 CM ( die vrijwel altijd mee verdedigen ) gewoon een bus voor de 16 staat geparkeerd.

    Daarom moet je de hele tijd (LB)+(Y) spammen, het is wat zielig ( net als 5 def teams ) maar je komt er wel langs }:]
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  10. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Dylantijs6

    Dylantijs6 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]


    Mijn nieuwe cheap hybrid!
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb niet alles gelezen maar ik heb ook een tijd 5-2-1-2 gespeeld. Je backs spelen heel aanvallend en je hebt geen verdedigende middenvelder. Ook 4-2-3-1 gespeeld en dan speel je met 2 VDM's en je backs komen ook niet veel op dus is een stuk verdedigender.

    Ben nu overgestapt op 4-5-1 omdat ik het aanvallend leuk vind om te spelen. Verdedigend ben je erg kwetsbaar want 9 vn de 10 teams spelen met 2 snelle spitsen en sta je 1 op 1. Niet zo gek dan mensen dan verdedigend gaan spelen!
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kom maar eens een potje tegen mij, H2H. Dan mag je het wel proberen, maar met hoge ballen kom je net zo goed níet door een 5-mans verdedigend heen als met ballen over de grond. Ik kies namelijk altijd een verdediging met een mix van snelle (en minimaal 6'0) en lange en (kop)sterke verdedigers.
     
  14. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    zet pasquato er bij als CAM hij heeft ene heerlijk afstandshot en nog 86 pace!
    ik heb hem ook rond lopen op CAM in 4231 maar aan de linkerkant dan kan die makkelijk naar binnen met met rechts uithalen
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    5 verdedigers kan sneu zijn. Als je hem op defensief en counter zet. Neutral en hoge druk heb je wingbacks die er overheen knallen. Dan is hij een stuk aanvallender dan een 4231 waar je 2 cdm's hebt. Of de 41212 waar de lm en rm de backs coveren...

    Maar het is en blijft een opstelling voor een counter. Persoonlijk speel ik liever 5212 dan 5221. Die cf kan je 2 snelle spitsen prima wegsturen. En je wingbacks kunnen mooie voorzetten geven. 5221 zie ik meer, lange bal naar voren op de winger....

    Oohw en for the record, ik speel de noobie 41212.....

    Persoonlijk vind ik 4312 lekkerder maar dan ben ik defensief wat kwetsbaarder. Zeker met een paar snelle spitsen tegenover me.....
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  16. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een TOTW?
     
  17. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    PS3 ;)

    4312 vind ik de Chilste formation die er is, je wint alle duels op het middenveld en kan heel veel druk zetten op je tegenstander, maar je moet wel goed kijken welke middenvelders je neemt, ze moeten minstens 60/65 defending hebben naar mijn mening maar ook aanvallend sterk zijn, gewoon allrounders dus.
    Met mij BPL 4312 team was mijn middenveld: Modric-Milner-SIF Ramires en het speelde heerlijk
     
  18. Dylantijs6

    Dylantijs6 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen nog tips voor mijn team?

    Post 951.
     
  19. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Cam Ronaldinho? Speelt fijn. Lucas is ook fijn en wat sneller..
     
  20. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    wat een vette pot ARSENAL-MILAN 3-0 met nog 1 helft te spelen!
     

Deel Deze Pagina