1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ja, dat IS ook belachelijk en duur, en daarom geef ik ook aan dat het bij dit soort games waarvan je weet dat ze met dit soort grappen komen, gewoon geduldig bent en wacht tot de prijs dropped, want als je alles nieuw op dag 1 koopt, dan zit je al snel op 100 euro om je game compleet te hebben.
     
  2. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Idd ze deden het met de vorige Forza's ook en reken maar dat ze het ook met de toekomstige Forza's ook gaan doen. Je hebt gewoon een paar games die wil je zo graag hebben, die haal je voor de volle mep, voor mij persoonlijk Gears voor SP en Horde, die kan ik zo veel spellen dat rechtvaardigd voor mij de volle mep en Forza ook een game die ik honderderen uren kan spellen. Dan heb je ook games die vindt je wel aardig maar je wacht maar af tot die onder de 30 euro's is of een complete edition uit is. Dit is met DLC ook zo. Sommige wacht ik mee tot ze goedkoper zijn Bv Horde Command Pack en Raam DLC en andere wil ik zo graag bv Porsche Pack dat ik hem met release haal. En dan maar de volle mep ik wel hem zo graag. Voordat Porsche Pack goedkoper wordt ben je maanden verder. En speel ik dan nog Forza 4 ..?
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  3. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    de nieuwe car pack zou toch vandaag verschijnen maar ik zie niks in de ingame marketplace staan
     
  4. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier wordt enorm veel gezaagd (gezeurd voor de noorderburen) over de centjes dat de DLC kost. Amper de prijs van enkele pakjes peuken, bij wijze van spreken, of een half avondje "biertjes hijsen"...
    Reken eens uit hoeveel uur je er mee bezig bent, en je komt waarschijnlijk op een bedrag uit waar je je nog niet voor zou bukken als je 't op straat zou zien liggen.
     
  5. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Gierige Hollanders..... Domme belgen. Ook ik zeg, game on.
     
  6. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat je een game laat liggen omdat er veel dlc uitkomt vind ik ook een beetje vaag, de basic game is al goed zat en de dlc is niet verplicht aan te schaffen, dus imo een beetje slap excuus/muggezifterij
     
  7. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook niet, maar als je de gratis car (Wiessmann) download via de marketplace van 't dashboard, dus niet via Forza4-marketplace, zal je zien dat in orde is.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik speel geen Forza meer en ik vind dat gezeur ook altijd maar overbodig (koop het dan niet), maar uiteindelijk is het voor Turn10 wel een geinig verdienmodel natuurlijk...
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die nieuwe DLC al te downloaden?
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    :thumbs:
     
  11. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Een les om nooit te vergeten, als je in-game download blijf in het carpack menu en laat de pending aanstaan. Alleen dan registreert hij dat je het daadwerkelijk hebt i.p.v. 100 x te downloaden. Wist niet dat die Wiesmann die nieuwe klote V8 van BMW kreeg....
     
  12. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet de DLC gewoon binnen halen via je xbox dasbord en dan naar game -addons gaan, daar stond hij gisteren al gewoon tussen. Erwaren wat problemen omdat hij niet ingame zou staan, dit is ook reeds opgelost
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat is er met die V8? Geen fan van turbo-power?
     
  14. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit geeft mijn visie goed weer over grote DLC.
     
  15. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Patch is uitgesteld...

    Hi folks,

    A quick notice on the next title update for Forza Motorsport 4. We experienced a last second technical hang-up ahead of the release of the title update and, as a result, it has been delayed. I'm still awaiting details on when it will be released so expect more soon.

    As we have in the past, we'll be releasing details on the title update upon its release. Stay tuned for more information when I have it.

    Thanks,
    Brian

    Brian Ekberg
    Turn 10 Community Manager
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
  16. dimply

    dimply Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi folks,
    Gisteren een Ferrari 458 Italia-stuur gekocht die perfect werkt maar toch heb ik een probleem.
    Ik zit met een turtle beach X41 headset en als ik die aansluit op mijn stuurwiel, geeft dit een storend geruis voor mijn medespelers.
    Ikzelf heb er geen enkel probleem van geruis in mijn headset.
    Zijn er mensen die tips hebben hoe ik dit kan oplossen.

    De tip:
    koop een headset met wireless chat hoeft niet voorgesteld worden :)
    Deze had ik reeds zelf gevonden.
    Alvast bedankt
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Kun je anders geen headset kopen met wireless chat mode. 8) ;)

    Herken het probleem met bepaalde componenten bij elkaar. Enkel ben bang dat er weinig aan te doen is icm je huidige headset. Je zou eigenlijk even een andere moeten kunnen proberen. Die heb je natuurlijk niet zo voorhanden...., maar vaak zit het gewoon in de headset icm, in dit geval je stuurtje.
     
  18. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
  19. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Grote nadeel van FM4 is dat ze veel alleen in de VS uitgeven. :'-(
     
  20. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me bij deze comp niet van toepassing.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina