1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb mijn CE dus niet binnen gekregen van bol.com, postbode is dus ook al geweest, GVD, kan hier echt niet tegen
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    <3 MyCom :+
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Noes, weet niet (meer) welke shepard welke is! Geen idee welke ik nu eerst moet mee beginnen. :+

    First world problems.
     
  4. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook net binnen gekregen van gamedumper.

    Per bedrijf zit er ook nog verschil in hoe ze de CE versturen. De ene doe het via de gewone post, de ander weer via pakketpost.
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Also demo van Kingdoms of Amalur geeft extra wapen en armor in Mass Effect 3! Als ik dat had geweten had ik die demo gespeelt gister. :+
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik heb de CE ook bij Bol besteld. Geen mail gehad, post net geweest en dus ook geen ME3 voor mij... Hoop morgen
     
  7. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk anders eens bij je bestelling in je account van bol.com of daar geen link staat van of het een pakketje is of niet. Wie weet is het toch verstuurd via pakketpost.
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Bol.com had gewoon via pakketpost moeten versturen, snap dat echt niet, nu kan ik hier gaan wachten op iets wat nu niet meer komt, want postbode is al geweest, of kunnen er meerdere postbodes lopen op 1 adres voor pakketjes ofzo??
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dat gebeurd nooit. Enige hoop is dat het toevallig wel pakketpost is.
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik had al gebeld naar ze, een of andere wazige medewerker aan de lijn, zijn ze zeker ook daar op aan het bezuinigen, nou ja goed, die zei dus dat het met brievenpost komt, stond ook in de mail:mad::mad:
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Lol, zojuist mijn Shepard geimporteerd uit deel 2. Ze ziet er ineens 20 jaar jonger uit. :+
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dan heeft POSTNL een fuckup gemaakt, krijg je hem morgen binnen.
     
  13. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen holdster weapon mogelijk meer in ME 3? Wat een belachelijke keuze :confused:
     
  14. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    WTH heb ik bij consoleshop gepre-ordered en zou ik als extra content de argus krijgen.

    Nou sturen ze de mail met code voor het unlocken van de argus, is de plaats waar de code zou staan blank?!? WTH!
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat is toch wel echt super bad game design ...
     
  16. Seh

    Seh Guest

    In het begin:
    Dat kindje. :'-(
     
  17. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    screens, ik wil screens zien!!
     
  18. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen....... Wat is deze game BELACHELIJK goed! Heb nog niet zo lang gespeeld, maar al zoveel vets voorbij zien komen...! Ik zal even wat dingen in spoilertags zetten, en ik raad je aan het echt niet te lezen tenzij je al behoorlijk gevorderd bent in de game. Het zijn geen major spoilers geloof ik maar wel leuk om zelf uit te vinden!

    - Oude bekenden tegenkomen; het gebeurt echt heel veel en is echt zo fijn iedere keer... Ik zat gewoon van blijdschap te juichen toen Dr. Chakwas weer aan boord kwam! Zij hoort er gewoon bij met die coole stem van haar. Jack vond ik ook erg goed gedaan, ze leek écht op haar plek daar en ze was ook behoorlijk grappig. Ook tof dat je die gozer uit de Overlord-DLC tegenkwam op die missie :)
    - Droom-sequentie. WTF?! Zag ik nooit aankomen! Vet!
    - Humor. Shepard, WHY U SO FUNNY all of a sudden?!
    - EDI als squadmate. Vet gedaan! Heb er wel ooit iets over gelezen maar was het eigenlijk allang weer vergeten. Sowieso vet dat ik geen idee heb wie er nog meer bij mijn squad zal komen! Al ben ik bang dat de meesten uit 2 er niet meer bijzitten. Wel jammer eigenlijk. Als Tali er maar bij komt!!
    - Nog veel meer...!!!!
     
  19. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind iedereen me3 beter dan deel 2?
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Ik mis 'assuming control' nu al, hopelijk hoor ik het snel. En neeee, die Febo automaten uit ME2 zitten er weer in maar hebben een andere naam. Shepard is not amused. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina