1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er nu echt geen holster weapon mogelijkheid in Mass Effect 3? :F:
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nope, helaas... dus ook als je een level even wil afzoeken ren je achter je geweer aan en mis je dingen sneller.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Lekker belangrijk zeg, zeiken om het zeiken is dat.
     
  4. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Net aangekomen in de Citadel, na ca. 2 uur. Gaaf spel, mooi geluid, toffe sfeer etc. Maar geen 10/10 zoals sommige reviews zeggen, overall heel gaaf spel, maar de minpuntjes zijn er wel:
    - GFX mooi, maar niet spectaculair (begin uit te kijken naar een nieuwe console merk ik)
    - Glitches aanwezig (in eerste missie paar keer draaide de camera buiten het level)
    - Sprinten: geen gezicht en erg lastig te besturen:

    Zoals die dokter Eva wegrent aan het einde van het Mars level, ongelofelijk hoe knullig dat er uit ziet
    Maar overall gezien: erg cool spel.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee, is gewoon een dom idee geweest om die functie eruit te halen. Waarom zou je het eruit willen halen? Vorige delen zat het ook en is een heel stuk beter als je je wapen weg kan doen waardoor de camera wat uitzoomde en je meer overzicht om je heen had waardoor je makkelijker dingen kon opzoeken in een level. Nu kan je er recht naast staan maar mis je het veel sneller. Waarom die functie eruit gesloopt is snap ik niet en veel mensen die het jammer vinden.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik mis trouwens wel eigenlijk een epische filmpje aan het begin van de game. Intro komt dan ook niet in de buurt van ME2 imo. Ook voor de mensen die Arrival niet hebben gespeeld zou het handig zijn. Voor hen is het einde ME2 waar de Reapers richting de melkweg gaan en nu meteen boem, did you miss us bitches?

    Had graag willen zien in een klein beginfilmpje:
    De Reapers aankomen bij de melkweg en meteen de Batarians aanpakken. Vervolgens een Mass Relay gebruiken (duizenden Reapers in een keer door de Relay 8)) om naar het Sol systeem te gaan. Hele Alliance uitschakelen rondom de Aarde en dan aanvallen. Dat zou episch zijn, nu is het maar 'oh ze zijn al bij de maan, en boem hoi we zijn er'. :+
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Alles ligt obvious over het lineaire pad, hoe bedoel je rondkijken om te zoeken? 8)
     
  8. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou ben je aan het zeiken om te zeiken :+
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Als je puur een missie volgt mis je bijna alle upgrades en data pads etc. Het loont om de levels helemaal goed af te zoeken, zowel voor sidequest items als upgrades en extra data. Je kan soms hele andere gebieden ontdekken als je alles goed afzoekt. Bij de vorige delen kon je je wapen holsteren waardoor je blik groter werd en uitzoomde zodat je items makkelijker om je heen zag liggen, dat kan nu dus niet meer. Nu meerdere keren gehad dat ik dacht alles afgestruind te hebben om vervolgens te zien dat net naast me (net buiten het zichtsveld nu) nog iets lag.
     
  10. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Wat een bazenspel is dit weer zeg!! :thumbs:

    Gisteren de prologue gespeelt en in de citadel wat gaan rondhangen :)
    Ik speel op Pc en de graphics zijn echt mooi, de armor ziet er geweldig uit!
    ook Ashley ziet er weer foxy uit :9

    In het begin op de boarding docks met dat News journaliste wijfie gepraat:
    ik heb ze kunnen meenemen op de Normandy, heeft iemand dit nog gedaan???

    Namiddag vrij dus kan ik weer verder gaan! :thumbs:
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ging weer helemaal stuk toen ik die reporter uit de vorige games tegen kwam. Filmpje maar in een spoiler.


    Geniaal. _O_
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zat er inderdaad al in vanaf deeltje 1.
    Het is maar een klein iets, maar het is zoveel meer sfeer als het verteld wordt, ipv het zelf te moeten lezen.:thumbs:

    Citadel is nu echt het beste gedaan uit alle 3 de delen.
    Ze hebben de voordelen van 1 en 2 samengevoegd, en de nadelen van 1 en 2 weggelaten; nu is het echt perfect!:thumbs:

    Heh, als je even gewacht had, had je een
    paragon actie kunnen nemen;
    iedereen gered (behalve de corrupte Hanar, die is doodgeschoten door mijn mede-Spectre.

    Ga in de hoek staan en je diep schamen.:mad:

    Ga ZEKER deel 2 halen op je PS3, dan kun je het meeste meenemen naar deel 3. ME is gewoon een heel vet spel met een superverhaal dat je gewoon niet mag missen als gamer.

    Ik stoor me er ook totaal niet aan (en ik zoek ook in elk hoekje naar stuff); en als je nagaat dat het een gevaarlijke situatie is nu, is het misschien ook wel logisch dat ze altijd hun gun klaar hebben om te schieten.:+
    Maar hij heeft wel een punt; het zoeken naar stuff is wel minder makkelijk nu dan in voorgaande delen, maar denk dat het ook komt omdat dingen niet meer van zo ver aangeven dat er iets ligt.....

    Sprinten in 'rustige' gebieden ziet er inderdaad niet uit; echt slechter dan in voorgaande delen. Beetje raar deze verandering.....:confused:


    Heb
    Eden Prime
    trouwens zonder glitch afgerond.....tot nu toe dus echt nog geen grote glitch tegengekomen (wel een kleintje: mijn femshep had ineens kort haar in het gesprek met
    je nieuwe squadmate op de Normandy meteen na de Eden Prime
    missie)....

    Afkloppen dat het zo blijft.:x
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mierenneukerij maar...

    In de Citadel

    Kan je je bemoeien met koppels of 2 mensen die een gesprek hebben.. Een koppel praat over de toekomst van hun kind en ineens komt Shepard ze wel even vertellen wat ze moeten doen.. Wat een bemoeial, echt none of his business !!
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Hij kwam dat stel ook al eens eerder tegen in deel 1 :+
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ook andere mensen, komt ie zomaaaaar zn mening geven.

    Waar bemoei je je mee Sheppard :+
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die kent ze dus allemaal uit eerdere delen.....das juist leuk man.

    Ook wel cool dat je missions 'unlocked' door gesprekken op te vangen.:+
     
  17. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb bij deel2 alleen de Kasumi dlc gespeeld de rest niet, maakt het nog uit dat ik de rest gemist heb voor het verhaal naar deel3 wat betreft keuzes e.d?

    Hopen dat die vandaag toch binnenkomt
     
  18. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha ik heb juist
    niet geslagen waardoor je daarna een Paragon actie krijgt waardoor ze moet janken :9
    Wat is het lastig om over deze game te praten zonder spoilers zeg, met alle acties geef je wat weg!
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Is dat bij het eerste gesprek dat je met haar hebt? dit ik heb alleszins niet meegemaakt..
    eerste keer dat ik met haar sprak was in de citadel op de boarding docks
    en daar heb ik haar aangenomen om mee op de normandy te komen filmen... heeft iemand dit nog gedaan?
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Dat is een ander volgens mij. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina