[360] Zwarte Xbox 360 2 controlers + 16 Games of extra Te Koop voor 250 euro!

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door mike25, 15 mrt 2012.

1. mike25

mike25 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mense...k wil mn xbox 360 + 16 games of meer verkopen voor maar 250 euro.Waarom ik dt wil doen, is omdat ik een PS Vita wil aanschaffen.voor mij is dit het beste manier om een PS Vita te gaan kopen.ik wil tog maar overstappen naar de next gen psp. in mijn ogen is PS Vita beter dan de xbox 360,want daar heb je gwn meer functie's.Deze sacrifice is zeker wel de moeite waard! >srry xbox360< Ik hoop dat jullie mij daarmee kunne helpen...

Te Koop:Alles in 1 pakket!

Xbox 360 + 16 games vaste en een draadloze controler

Games:

BATTLEFIELD BAD COMPANY 2
    MODERN WARFARE 2
    RAINBOW SIX VEGAS 1 & 2
    GTA BOGT
    BLUR
    SAINTS ROW 1 & 2
    PES 2012
    PURE
    BATMAN LEGOS
    PES 6
    NBA 2K6
    NBA LIVE 2006
    TOP SPIN 3 of 4

Niet blij?dan kunnen er altijd wat oude games bij komen!of andere dingen die niks met de xbox 360 te maken hebben...bijv een bb curve <(misshien)

Als iemand een PS Vita heeft en hij heeft interrese...pm me dan!

Groetjes van mike

Laatst bewerkt: 15 mrt 2012
  2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hoe kun je een handheld met een console vergelijken? Denk niet dat de vita zoveel meer en betere functies heeft... Zou wachten tot de hype wat voorbij. Zeg nou zelf beetje languit op de bank hangen gamen op groot scherm is toch stukken beter dan op een klein schermpje?

3. mike25

mike25 Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou de ps vita heeft dezelfde graphics als de xbox 360 en beter nog, je kan erop browsen en muziek luisteren en online spelen.met zo een ding kan je gwn in ht openbaar gamen...lijkt mij wel heel gaaf!voor mij maakt ht allemaal niet uit of dt scherm klein is,als k maar plezier in heb, ben k tevreden! :)

4. mike25

mike25 Member

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand van games wil ruilen, dan is dat ook mogelijk.

5. mike25

mike25 Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik wil niemand afvallen hier, maar het zijn betrekkelijk oude games die je bij je Xbox hebt zitten. Een nieuwe xbox koop je voor een stuk minder, en veel van de games die je aanbiedt zijn al voor 5-6 euro te vinden.

Ik zou marktplaats proberen, daar zit toch een ander soort publiek dan hier op een gamesforum. Hier weten de mensen vaak precies wat iets kost en waar de aanbiedingen zijn.

Succes in ieder geval!

7. mike25

mike25 Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand?

Deel Deze Pagina