1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter X Tekken

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 apr 2011.

  1. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Pff, wat is Ryu goed in deze game zeg. Ik speel hem nooit, maar hij is echt veel te goed. Net online een dikke winstreak behaald. Ben nu C :).
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Weet niet of meerdere characters het hebben, maar Kazuya en Jin hebben bijvoorbeeld een command dash die door naar f, neutral, d, df te doen eruit komt. Is ingebouwd, krijg je niet weg. Neem aan dat je op een controller speelt?

    Je kan bepaalde knoppen combinaties toewijzen aan 1 knop, dus misschien is het mogelijk om lp+mk op 1 knop te zetten?
     
  3. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Alright ben hem nu aan het installen, damn kan bijna niet wachten :p

    Zoveel vette characters in deze game, ik zal in deze game geen character crisis krijgen denk ik
     
  4. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    @PBateman: misschien heb je een assist gem voor easy of super easy moves aanstaan.

    Vind het trouwens wel lastig om met 2 man te spelen. Kwa switchen in combo's enzo.

    @ 0choas: heihachi is echt een beest, lili kan trouwens echt veel na een launcher zag ik
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Speel met controller idd.

    Het bleken quick combo's te zijn, die staan standaard ingesteld op je sticks. (bij indrukken dus) Heb het er direct afgehaald want ik druk die dingen nogal eens in als ik alleen maar wil bewegen. :D

    En speel nu met Kuma, vind m echt tof, maar het is wel nog lastig vechten.
    Vanavond weer verder oefenen, voorlopig ga ik nog niet online denk ik, want gisteren even 1 keer geprobeerd en alle hoeken van het veld gezien. :D

    edit : hey, dat was tegen jou Vato haha. (je speelde met Yoshi en Heihachi geloof ik, ik met Kuma en Poison)
     
  6. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, de Tekken characters zijn zwaar vetter dan de Street Fighter characters in dit spel. Wel even wennen hoe ze spelen, maar vind Kazuya, Nina en Lili tot nu toe heel fijn. Online nog niet aangeraakt, eerst ff trials doen (die wel piss easy zijn hier lol)
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Trials vallen mee inderdaad. Alhoewel er echt wel moeilijke bij zitten. Vooral van de Tekken chars!
     
  8. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het met Kazuya idd al een beetje gemerkt, die was een tikkie lastiger, maar vooral omdat ik de Tekken characters helemaal niet ken :p. Nina vind ik ook maar awkward helaas, want die bitch leek me fucking vet...

    Net ook een beetje online gespeeld. Ik nam gewoon maar Ryu omdat ik daar in SF4 ook een tijdje mee heb gespeeld. Als secondary Cammy, maar damn, Cammy voelt echt zwak aan in dit spel.. Haar Cannon Strike kun je niet zo goed meer mee pressuren lijkt het, iedereen masht jabs/throws erdoor heen >_>. Ryu daarintegen voelt echt fucking solid aan in dit spel. Hij heeft me toch al een aantal wins bezorgd
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja Cammy vind ik ook heel raar aanvoelen hoor. Alles van haar kun je verslaan met een jab, zelfs haar wakeup. Ze heeft ook geen goede mixups meer. Vind het heel erg jammer.
     
  10. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht, je bedoelt dat cannon spike geen invincibility meer heeft? :eek:

    Naja fuck it, ga haar sowieso niet mainen. Enige reden dat ik haar in SF4 fijn vond was vanwege wakeup pressure en die heb je hier veel minder. Ik denk dat footsie characters/fireball characters heel goed zijn in SFxT
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Juist niet. Veel characters kunnen vuurballen afstraffen. En nu je kunt wegrollen op wake up is de druk van footsies ook weg. Daarnaast heeft een launcher invincibility over lage aanvallen.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
  12. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
  13. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is nu officieel bekend dat console gamers weer bezeikt worden door Capcom :x

    De twaalf DLC-characters voor Street Fighter x Tekken zullen binnenkort als bundel verkocht worden voor 1600 Microsoft Punten, of $20 op PSN. Ze zullen niet los verkrijgbaar zijn volgens Capcom. Er ontstond veel ophef rond de game toen bekend werd dat al deze speelbare characters al op de disc staan.

    Bron: fok.nl
     
  14. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    .....
     
  15. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is je punt?
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat je het nog steeds niet snapt dat je er wel voor betaald XD.
     
  17. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee helemaal niet, Zerochaos heeft gelijk.
    Ik gebruikte zijn tekst als antwoord op ThaBen.
    En dan als bron Fok.nl, gtfo

    Was misschien niet helemaal duidelijk, my bad.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dus dev's mogen de disc volproppen met shit, zolang ze je maar niet vertellen dat het erop staat.. Houden jullie echt op, als ik SF X Tekken nu koop zitten die characters erop die ik kan unlocken als ik die disc hack, maw ik heb ze al maar moet dan alsnog eens 20euro betalen?
    Devs fucken ons anaal man met dit soort akties en jullie steunen ze?
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
  19. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik steun helemaal niemand, maar toen ik voor BF3 'back to karkland' kocht moest ik eerst een update van dik 2 Gig downloaden.

    Dan heb ik liever dit.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan koop je het toch niet?

    Als je zo faliekant tegen bent moet je ook met je portemonnee spreken.
     

Deel Deze Pagina