1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hou je mond! :+
     
  2. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je een soul in een soul gem stoppen? Ik heb de spell en empty soul gems. Maar het lukt me niet om er 1 in te stoppen...
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Je moet het juiste level soul erin stoppen. Dus een petty in een petty soul gem (of hoger maar dat is wel zonde van de gem), common in een common soul gem.

    Ook moet je target killen voordat de spel uitgewerkt is. Voor een overzicht van soul levels: http://uesp.net/wiki/Skyrim:confused:ouls

    Verder heb je nog black souls, die moet je vangen in een black soul gem. Alle NPCs hebben een black soul. Een black soul is in kracht gelijk aan een grand soul, maar veel makkelijker te krijgen. De gems zijn wel moeilijker te krijgen.

    Even een tip, doe de quest Azura's star:
    Wanneer je de broken star moet wegbrengen, breng hem dan naar die ene mage en NIET naar Azura. Je krijgt dan een herbruikbare black soul gem: the black star.
     
  4. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    bij die shrine krijg je gewoon azura's star, een herbruikbare soulgem

    Gister the thieves guild gedaan en hij was weer vet! Dat armor wat krijgt ziet er ook ziek uit.
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Bij die mage krijg je een herbruikbare BLACK soul gem. Veel handiger. ;)
     
  6. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Eergisteren deze game weer opgepakt en zit er weer helemaal in haha! Vraagje over hoe en wat na quest Dragonslayer

    Nu ben ik beetje bezig met de main storyline en heb nu net de quest Dragonslayer voltooid. Maar nu kwam ik terug bij die parathunuux ofzo (die draak) alleen gaat de main story line nu niet automatisch verder? ik krijg geen nieuwe quest meer?
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Arrow kill cams _O_
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Update 1.5 draait nu in beta op Steam. Dus we kunnen hem voor de 360 verwachten binnen een paar weken.

    Naast nieuwe killcams, veel bug fixes weer. Toevoeging voor shadows on grass (helaas alleen voor de PC), en niet te vergeten een verbetering van het Level Of Detail in berggebieden/sneeuwgebieden. :thumbs:

    Full changelog: http://www.bethblog.com/2012/03/15/new-features-highlight-1-5-update/
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Finally! HElaas al de game rond gespeeld zonder followers... is ook wel zo spannend :)
     
  10. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot hiertoe sneakt mijn follower braafjes mee, geen probleem mee :)

    Ik vind Skyrim weer leuker, dankzij het gebruik van Conjuration ! Zo'n Atronach is echt wel een goede hulp.
    Maar op Master is het toch best dodelijk ! Op een bepaald moment was het ook best hilarisch: ben ik op weg naar Ivarstead ... komt een draak op me af ... een die frost damage doet. Iets later verschijnt een beer en wat later ook wolven en alsof dat nog niet voldoende is zie ik daar ook nog een soort witch/mage, maar die legde het lootej dankzij die draak. Ook de beer kreeg er van langs van die draak haha ... Mijn follower en Flame Atronach ingezet, een Shoutje getest ... nipt overleeft, tenminste de tweede keer toch ;) ... Die Shroud Hearth Barror nabij Ivarstead is echt machtig mooi met dat water en een erg toffe puzzel in die dungeon !
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Tering he ik moet deze game echt weer oppakken :mad:
     
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    ik ook eigenlijk maar zit zo lekker verdiept in ME3 :)
    imo het spel met het beste verhaal! ;)
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Echt hè... Wil h'm ook weer gaan spelen, maar gewoon te druk met andere games. ME3 zit zelfs nog in de verpakking. Maar Skyrim is eigenlijk te goed om te laten liggen.
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Door deze update is het wel weer van belang, om dit spel weer op te pakken! Zo te zien. :)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Skyrim is echt zo'n game, net als Oblivion En Fallout 3....die je een hele tijd kan laten liggen en als je hem dan uiteindelijk weer oppakt, dan blijft die ook een hele tijd in de 360 zitten weer. Ik kan die games gerust echt weken tot zelfs maanden niet spelen, en dan ineens hardcore into Skyrim weer.
     
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ja idd. speel hem een week niet en je gaat waarschijnlijk een maand niet spelen maar stop m der weer in en je bent gelijk weer hooked.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Jup had ik met Oblivion ook.
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hier precies hetzelfde. Straks als ik klaar bent met me3 pak ik hem wel weer ff op.
     
  19. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe krijg je hem dan een soul gem. Als ik de spell doe, en dan een beest/persoon vermoord gebeurt er niks.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Heb je lege gems?
    En is je Soul Trap niet uitgewerkt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina