1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak een tegenstander bijna dood, doe de soul trap(duurt 60 sec) en kill hem dan. Welke stap moet ik dan doen? Of hoort het automatisch te gaan?
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Word Gakkie hier nog blijer van, net als de vorige keer? :+

    Wat was ik blij toen ik door The Thieves Guild uiteindelijk nog schoenen vond om die quest bij die meid in Riften af te maken, na de story line.

    De vorige patch was erg goed, hoop dat deze, heb de notes gelezen, ook zo goed zal worden.
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    oke dit is hoe je het doet:

    1. je hebt een lege soul gem die zon beetje overal te vinden zijn. of dus azura's/black star die niet te vernietigen zijn.
    2. Je komt een enemy tegen en gebruikt soul trap op hem
    3. De enemy gaat dood en er staat soul is captured

    als je alleen maar petty soul gems hebt kan je natuurlijk geen drauger deathlords cappen, daar heb je een grand voor nodig dacht ik.

    Mensen kan je alleen maar capturen met een black soul gem of the black star en dus niet in normale soul gems.
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    lol.. ik kom er nu pas achter dat je ook planten enzo kunt eten en die ook dingen kunnen restoren.

    Ben ik trouwens de enige die een hekel heeft aan Windhelm?
    Ik raak altijd verdwaal in die stad 8)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nooit Oblivion gespeeld?

    Mag ik vragen hoeveel uur je ongeveer in de game had toen je dat ontdekte? :+
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Zestig seconden? Wat een verspilling :+ ik heb een bow met maar 1 seconde die samen met hoge sneak, stealth en bow skills heb ik aan 1 shot genoeg.
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Nee dit is de eerste die ik speel.

    Ik denk na 100uur? :+
    Startte een nieuwe game en toen pas las/zag ik het.
     
  8. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    haha dat is altijd grappig :)
    Ik had iets veel ergers met Oblivion indertijd :)
    na een uur of 70 gamen, had ik pas door dat je kon fast travellen 8)
    ik altijd maar reizen op mijn paard :p
     
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Gisteren weer heerlijk bezig geweest met Skyrim! Maar man wat is er veel te doen zeg, soms zie ik door de bomen het bos niet meer!

    Die grote stad in het midden zeg maar (Windhelm) is ook echt gigantisch. Blijf daar verdwalen. Ook kom ik soms maar moeilijk af van mijn gevonden spullen. De verkopers hebben meestal weinig cash op zak! (iemand een tip welke wat meer gold bij zich heeft?).

    Op welk level moet je normaal gesproken een draak goed kunnen verslaan alleen? Ik probeerde het gisteren als leven 9 Khajit met mijn sneak en bow maar geen kans helaas. Ik ben wel erg te spreken over bow/arrow en sneak in Skyrim! Ik vind het echt wat krachtiger voelen dan in Oblivion en Morrowind nu! Heerlijk rond sneaken en pijltjes schieten ;)
     
  10. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94

    Vind bow/arrow en sneak ook super gaan.
    Voor draken te verslaan is dat in het begin wel wat moeilijker.
    je moet wachten tot ze op de grond komen en dan op ze inhakken langs de zijkant.
    Op lvl 9 kan je al wel draken verslaan hoor. je moet alleen de juiste tactiek vinden.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wacht op de aankondiging van de release date van de DLC ...
     
  12. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Aah ja ik ook. Niet dat ik er al aan toe ben, maar ben gewoon benieuwd wat ze in petto hebben. En meer Elder Scrolls is altijd goed natuurlijk:9.
     
  13. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net begonnen met het spel en heb al meteen een vraagje. Ik heb gelezen dat je op een gegeven moment in het spel een kant moet kiezen: namelijk 'het verzet' of het koninkrijk. Zelf heb ik geen idee welke kant ik moet kiezen en volgens mij ben ik daar ook nog niet. Ik vraag me af of het iets uitmaakt voor je achievements etc. en welke kant de leukste missies oplevert.
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik heb alleen de rebellen gedaan maar volgens mij zijn het redelijk gelijke missies. Alleen aan de ene kant overwinnen de rebellen en aan de andere kant het keizerrijk. Wat vervolgens bijna geen invloed op het spelverloop heeft. Dus nee je kan m gewoon doen.
     
  15. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Hoe zit het met die deadric questline? waar kun j het beginnen en wat houdt het in?
     
  16. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn allemaal losse quests. Je kan er per toeval inrollen door een misc quest die je dan iets laat onderzoeken. Sommige door een aanbidder aan te spreken bij een standbeeld van een daedric prins. Er zijn er ook een paar die zijn opgenomen in de questline van een guild en die kom je dan gaandeweg tegen. Niet een begin en een eindpunt dus. Als reward krijg je meestal een daedric item en sommige hebben een keuze aan het einde.
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Je hebt:
    - de main questline,
    - de civil war questline,
    - de companion questline,
    - de college of winterhold questline
    - de thieves guild questline
    - de dark brotherhood questline

    Daarnaast heb je 100den losse quests, waaronder de dreadric quests, want die doe je apart voor elke deadric prince. Die hebben bijna niks met elkaar te maken en kun je allemaal los doen.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Om wat meer toe te lichten: op verschillende locaties kan je in een situatie komen of een persoon tegenkomen die de start van een Daedric Quest betekent. Deze quests worden je opgedragen door de Daedric Princes en hebben naast een heel vermakelijk (en vaak morbide :9 ) verhaal, ook erg leuke rewards voor het voltooien. Denk aan unieke wapens of pantsers.

    Als je goed zoekt zal je de meeste vanzelf vinden, anders kan je de Skyrim Wiki raadplegen waar je wie/wat kan vinden.
     
  19. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ok thanks allemaal, ja kep alle andere questlines completed. Zit alleen nog met die thiefs guild in former glory herstellen. Zal wel eens googlen op die deadric quests dan.
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben nu alleen nog maar bezig geweest met de sidequests met wat enkele companions quest line en er zit al meer dan denk 30 uur in deze game er komt geen einde aan..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina