1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Tevez is ook een beest met een super schot!
     
  2. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Is berbatov if goed? heeft 90 schot
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Echt te sloom. Koop dan UP Suarez! echt niet van de bal te krijgen en ook 90 shooting!
     
  4. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
  5. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    IF Butin uit een brons pakje, niet geweldig maar wel dikke winst
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vond hem goed maar ook heel wisselvallig, had een keer 7 goals met hem gescoord in 1 wedstrijd en ook vaak hattricks gehad, maar daarbij moet ik ook zeggen dat ik heel veel slechte wedstrijden met hem heb gehad waarbij echt alles misging en ik niet eens fatsoenlijke kansen kon creƫren met hem.

    Maar het is wel echt een killer voor de goal, zowel met links als rechts een heel goed schot, harde afstandsschoten en ook nog is een heerlijke kopbal met iets van de 88 springen en 94 accuracy, bovendien is ie nog veel technischer dan je denkt, hij dribbelt goed en heeft ook een goede pass, handig voor combinaties.

    Tjaa enige minpunten zijn zn kracht die wel wat hoger mocht (77 ofzo?) en zijn snelheid natuurlijk en laat dat nou net 2 heel belangrijke punten zijn.

    Maar goed hij kost maar 20k dus ik zou hem zeker proberen. Hoop trouwens dat hij een SIF krijgt, maar ben bang dat dat bij Utd niet gaat gebeuren want hij is 4e spits achter Rooney, Hernandez en Welbeck.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2012
  7. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leek me weer eens leuk om jullie mijn team te laten zien: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#gaKNbd8Bbc73n.

    Ik moet eerlijk bekennen dat het eerst helemaal niet liep, zeker in aanvallend opzicht. Het was even zoeken hoe te combineren en hoe te spelen met een CF en 2 ST daarvoor. Maar nu gaat het prima en opmerkelijk is dat David Silva, mijn CF, de meeste goals maakt. :p
     
  8. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word echt moe van het eeuwige probleem van de vastlopende laadschermen. Nu weer 1 in de halve finale van dat ultimate tournament. Ga hem niet de hele nacht aan laten staan dus kan ik weer overnieuw dat toernooi doen
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Bij mij scoort Sneijder als cf ook redelijk veel. En vaak loopt hij gewoon in de spits. Denk dus ook dat je cf het beste een spits met hoge passing kan hebben. BV een van persie of Rooney.
     
  10. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Woow, nice team
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoop echt dat iemand me kan helpen ik kan wel tegen vrienden spelen maar als ik off en online toernooi doe dan staat er elke x er is een fout opgetreden bij het maken van je spelsessie was gister ook al zo en word er nu wel pissig van.Iemand een idee hoe dit weggaat??
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zou geweldig zijn als iemand weet hoe ik dit probleem oplos heb al veel geprobeerd maar wacht op de gouden tip
     
  13. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat komt als de persoon waar je van te voren waar je tegen gespeelt hebt gequit heeft. Als iemand bij je quit moet je even UT verlaten en opnieuw erin komen. Dan zal hij nooit vast lopen.
     
  14. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Als dat zo is, bedankt dan! Gouden tip!
     
  15. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zo. Kwam er zelf ook aantal maanden geleden achter. Nu alleen nog maar vast gelopen als ik vergeten was uit ultimate team te gaan. Verder nooit meer.
     
  16. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip!
     
  17. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik vernomen heb moet dit zich vanzelf oplossen. Aantal mensen hebben er last van maar bij een aantal is het vanzelf weg gegaan.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Er is een nieuwe glitch jongens, maar zal zometeen wel weer gepatched worden. Als je wilt, moet je hem dus snel gebruiken, is wel handig:

    Oftewel, voor mensen die het Engels of het idee niet helemaal snappen: hierdoor blijft je +10 attribute card voor altijd staan; enorm overpowered dus. Ook fitness en moral blijven op 99 en speler raakt nooit geblesseerd of rode kaarten, blijkbaar.

    :)
     
  19. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    En werkt het bij jou?
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Werkt voor iedereen, tenminste, als ik heel veel mensen moet geloven. Ik heb het zelf niet geprobeerd, want speel zelf geen FUT meer.
     

Deel Deze Pagina