Hallo dames en heren,
Aangezien mijn Xbox weer eens de geest heeft gegeven, gaan er een aantal zaken de verkoop in om een PS3 te kunnen kopen.
Dus geen ruilmogelijkheden!
Tritton Ax Pro
Een briljante headset, 5.1 Dolby Digital geluid. Heeft in totaal 8 speakers (4 per oor). In shooters hoor je hiermee heel duidelijk waar voetstappen vandaan komen. Is tevens geschikt (volgens het boekje) voor de PS3, PC en Mac. Heeft nog alle kabels en boekjes met instructies. De originele verpakking heeft overigens een keer in een paar druppels olie gestaan, dus de onderkant van de doos ziet er een beetje vettig uit, maar is niet nat oid.
Verkeert in nieuwstaat. Heb het eigenlijk maar zelden gebruikt, omdat ik er niet van houd om de hele dag met een headset op te spelen Geluid en draagcomfort zijn echter wel subliem.
Nieuwprijs is rond de 185 euro, mag weg voor 125 (inclusief verzendkosten).
Voor meer informatie over de headset: http://www.trittonusa.com/prod/axpro.asp
Overzichtshot:
Wat zie je op de foto:
- De headset
- De audio-control
- Verwijderbare microfoon
- De decoderbox
- Optische kabel
- Xbox live communicatie kabel
- Digitale audio adapter
- USB kabel
- Standaard voor de decoder
- Adapter voor de decoder
Wat zie je niet op de foto:
- PC adapter kabel
- Verwisselbare (nog helemaal nieuwe) kussentjes voor de headset
Call of Duty Black Ops
Vrij veel gespeeld, ik geloof dat de teller op 15 dagen stond (360 uur gespeeld). Uiteraard niet in nieuwstaat, maar heeft altijd perfect gewerkt.
Foto achterkant:
Mag weg voor 15 euro.
Call of Duty Modern Warfare 3 VERKOCHT
Ook vrij intensief gespeeld, hier stond de teller op een dag of 9/10 (max 240 uur gespeeld). Ik zie er geen krasjes op en game werkt perfect.
Foto achterkant:
Foto voorkant beide games:
Mag weg voor 32,50.
Laatst bewerkt: 9 mrt 2012