Ik speel alleen maar met AJAX maar kom dan, ook voor de cup, gewoon 5 sterren tegen. Heb nu 13-3-2 of iets in die strekking
Ja en dan wint het mindere team vaak ook nog. Heel vreemd... Als ik online H2H speel zit ik soms ook tegen mindere teams maar daar merk je helemaal niks van. Zij kunnen de bal zo makkelijk af pakken en dan mislukt het natuurlijk bij mij. Het lijkt wel wanneer je tegen de mindere teams speelt, zij "beter" of hoe je het wilt noemen. Zij worden geholpen door FIFA, zo voel ik het tenminste en het wordt alleen maar erger en erger. Gister speelde ik met Borrusia Dormund en ongelofelijke kansen gehad. 2 maal op de lat en 1 keer de paal. Tevens een penalty gemist ala Jaap Stam uiteindelijk in de 80e minuut wel de 1-0 gemaakt. Maar het voelt zo onnatuurlijk aan. Ik hoop niet dat ik de enige ben die dit zo meemaakt. Het klinkt gek maar soms lijkt de winnaar gewoon al bekend en scoort die doormiddel van het falen van de verdediger waar je echt NIKS aan kunt doen. Of een tackle op de bal en hoppa een penalty tegen. Zo zijn er nog van die "standaard" situaties waardoor je een goal tegen krijgt maar dat heeft niet zoveel nut die hier allemaal uit te werken.
Welke stadion kiezen jullie altijd als de officiele niet in het spel zit? Ben nu een carriere met Napoli begonnen en speel in het "Olympik" stadion, maar vind deze helemaal niet fijn spelen door dat hoge camera punt. Plus vind ik hem ongezellig en dat vind ik meestal chiller spelen.
Ja, mee eens. Mijn tactiek is om tegen betere ploegen op balbezit spelen en kansen uit voorzetten te crëeren. Je zult altijd hebben dat er een Drogba Messi of Ronaldo door heen komt daar is weinig aan te doen tenzij je de nummer 1 verdediger van de wereld bent natuurlijk.
Weet iemand of het nog mogelijk is om commentator te downloaden uit andere landen, zoals de Spaanse. Bij de vorige Fifa's kon dit wel, maar nu kom ik dat nergens tegen?
Had ik ook. Ik speelde in halve finale continental cup met Molde KF tegen Noorwegen. Verloor krap 5-6 na verlening. Welke teams gebruiken jullie eigenlijk voor online? Ik speel met Molde KF (3*), LA Galaxy (3*) en af en toe CSKA (4*).
Hoe kan ik mijn team vaststellen voordat ik in H2H ga. Nu moet ik per wedstrijd steeds de spelers wisselen die ik er in wil, irritant...
had vandaag iets aparts ik speelde met munchen tegen computer hij viel aan mijn keeper sloeg de bal weg verder geen speler raakte de bal maar kreeg een penalty tegen vanwege hands keeper stond voor het doel
Kut. Is het het nog waard om deze te kopen als je deeltje 10 al hebt? Zat aan het begin van het jaar zwaar te twijfelen en neigde toen n.a.v. de demo meer naar PES, maar niemand in mijn vriendenkring kocht PES (wel FIFA) en uiteindelijk ben ik er nooit aan toe gekomen om PES of FIFA te kopen. Met andere woorden, is FIFA 12 een flinke stap vooruit t.o.v. 10?
Jup, voor mij was grootste verandering het verdedigen. Als ik jou was zou ik hem ergens voor weinig scoren.
Binnenkort een toernooi met vrienden. Heb zenit gekozen en ging gister na lange tijd weer een wedstrijd spelen ipv UT. Speelt echt heel anders, tempo een stuk lager en won in de 1e divisie met 5-0. Toen ging die weg haha. Ben wel een smerige counter spelen. Maar dat is wel het effectiefst in fifa voor mijn gevoel. Zenit is een heerlijk team ook. Hoop dat ik me vrienden er mee kan verslaan, die hebben allemaal een 5 sterren team uitgezocht. Vanavond weer ff oefenen.
Beste fifa spelers, Wie heeft nog een goede opstelling voor me, speel nu 4-2-3-1 maar heb soms te weinig aansluiting, speel vooral met psg liverpool en real madrid. Iemand nog een goede opstelling en/of goed voetballende 4,5 of 5 ster team. Bedankt
Vind Ivoorkust persoonlijk erg chill spelen, maar dan wel in 4-2-3-1 dus ik weet niet of dat jou bevalt.