Hmm ik heb gister een filmpje van een dude gezien die verteld over de patch op de ps3 en zegt dat er niet echt super veel veranderd is. Of nou ja, je merkt het niet echt. Uiteraard is er veel veranderd, maar niet game changing. Dus verwacht niet een totaal andere game. Als je al fijn speelde verwacht dan geen verschil, als je echt problemen had met een aantal dingen dan moet je niet verbaasd zijn als je nog steeds er last van hebt. Bijv usas frag rounds. Daar blijf je last van hebben. Ze zijn wel generfd maar blijven nog steeds krachtig. Recoil en clip aangepast op de FAMAS. wow big deal, nog steeds OP waarschijnlijk.
Maar goed zo kun je bezig blijven. Een game uit balanceren is fkn lastig. Dat doe je zoiezo niet in een patch. En of het nodig was is het tweede. De reasoning van DICE is beetje krom overall vind ik. Het komt niet echt logisch en pro over.. Ik bedoel een patch van 1 gb is wel echt badddd hoor haha.
Oh en ik kan niet wachten om op private servers te gaan spelen. Ik koop misschien wel mn eigen server om lekker op te pielen... Wie nog meer ? Ik heb nooit een server gehad dus hoop dat er wat mensen hier zijn die me kunnen helpen tegen die tijd.
Ik heb paar keer met de USAS gespeeld. en ben niet onder de indruk van de prestaties van deze gun. Ik vind hem alleen OP met frag rounds. Als je met gewoon shells speelt is er niet echt mee te spelen. Ik ben verder een goeie speler maar met dat wapen doe ik echt tien keer slechter dan met welke dan ook, als ik die frag shells unlock dan zal ik er vast wel mee kunnen spelen.
Laatst bewerkt: 28 mrt 2012